Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A9 |
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa |
A11 |
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares |
A13 |
Ser capaz de deseñar, desenvolver e avaliar procesos de investigación educativa, utilizando os métodos máis apropiados á natureza do problema, á finalidade da investigación e os criterios científicos máis adecuados, con especial énfase nos procesos de investigación na aula |
B1 |
Capacidade de creatividade e innovación |
B3 |
Capacidade de resolución de problemas |
B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica |
B5 |
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita |
B7 |
Traballar de forma colaborativa |
B9 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B12 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa |
AJ9 AJ11 AJ13
|
|
|
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares |
AJ11
|
|
|
Ser capaz de deseñar, desenvolver e avaliar procesos de investigación educativa, utilizando os métodos máis apropiados á natureza do problema, á finalidade da investigación e os criterios científicos máis adecuados, con especial énfase nos procesos de investigación na aula |
AJ13
|
|
|
Capacidade de creatividade e innovación |
|
BC1
|
|
Capacidade de resolución de problemas |
|
BC3
|
|
B4 Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica |
|
BC4
|
|
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita |
|
BC5
|
|
Traballar de forma colaborativa |
|
BC7
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BC9
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BC10
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BC12
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC13
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autó |
|
|
CC1
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Deseño e/ou implementación dun proxecto de innovación educativa |
- Deseño e/ou implementación dun proxecto de innovación educativa.
- Análise dunha experiencia psicopedagóxica e proposta de mellora.
|
Deseño e/ou implementación dun programa de intervención Psicopedagóxica |
-No ámbito Curricular
- No ámbito extracurricular, integrando escola, familia e/ou entorno sociocultural. |
Elaboración dun proxecto ou desenvolvemento dunha investigación no ámbito psicopedagóxico |
Elaboración dun proxecto ou desenvolvemento dunha investigación no ámbito psicopedagóxico |
Planificación da atención Psicopedagóxica: análese, deseño, desenvolvemento e avaliación de propostas ou plans |
Plan de Acción Titorial
plan de Orientación Académica e Profesional
Plan de Atención á Diversidade
Plan de Convivencia
Adaptacións Curriculares de Centro, aula, individuais
Procesos de detección, diagnóstico e avaliación de Necesidades Específicas de Apoio Educativo. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A9 A11 A13 B12 B13 B10 B9 B7 B5 B4 B3 B1 C1 C8 |
0 |
150 |
150 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
O Traballo Fin de Mestrado consiste nunconsite na elaboración dunha investigación ou reflexión final que ten como finalidade acreditar que o estudante ten adquiridas as competencias asociadas ao título . Debe ser orixinal e inédito e realizarase baixo a supervisión dun titor ou titora académico.
Pode adoptar diversas modalidades:
Traballo de investigación no ámbito psicopedagóxico
Planificación dea atención psicopedagóxica: análise, deseño, desernvolvemento e avaliación de propostas ou plans.
Proxecto de innovación educativa no ámbito psicopedagóxico
Proxecto de intervención extracurricular que integre a escola, familia e entorno sociocultural
Análise dunha experiencia psicopedagóxica e proposta de mellora. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
El profesor se encargará de fijar horarios de tutorías, con la finalidad de ir completando el TFM. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A9 A11 A13 B12 B13 B10 B9 B7 B5 B4 B3 B1 C1 C8 |
A titorización do Traballo Fin de Mestrado será realizada por un profesor ou profesora do Mestrado, ou das áreas con docencia no mesmo. |
100 |
|
Assessment comments |
A avaliación do Traballo Fin de Mestrado será realizada por un Tribunal formado por tres profesores ou profesoras do Mestrado ou das áreas con docencia no mesmo, que se constituirá ao efecto cada curso.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|