Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para elixir e aplicar as metodoloxías de investigación mais adecuadas á investigación proposta. |
A4 |
Obter un substrato teórico suficiente para comprender o entorno clínico de aplicación das técnicas de investigación. |
B1 |
Capacidade para aplicar o método científico na planificación e o desenvolvemento da investigación sanitaria. |
B2 |
Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita. |
B3 |
Compromiso pola calidade do desenvolvemento da actividade investigadora. |
B4 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B5 |
Habilidade para manexar distintas fontes de información. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Acquire general knowledge about thermalism and spa treatments by identifying the main components of thermal therapy and discuss the characteristics of different hydrotherapy centers |
AR1 AR4
|
BC4 BC5
|
CC1 CC2 CC8
|
To know the main characteristics of the mineral-medicinal waters and their effects on the organism. Know the indications, contraindications and precautions of thermal therapy |
AR4
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5
|
CC1
|
Examine how the physical properties of water and the physiological effects of hydrotherapy can be used to prevent and ameliorate certain diseases |
AR4
|
BC4 BC5
|
CC1 CC2 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
FUNDAMENTALS OF SPAS |
Concepts, history, evolution and current situation
Types of thermal centers |
MINEROMEDICINAL WATERS AND THERMAL PRODUCTS |
Main characteristics of mineral-medicinal waters and thermal products
Indications, contraindications, precautions |
THERMAL THERAPY |
Mechanisms of action of the thermal therapy.
Specific actions derived from mineralization, route of administration and general effects
Therapeutic indications of thermal therapy |
HIDROTHERAPY AND AQUATIC THERAPY |
Water as a therapeutic environment
Physical effects derived from immersion and water application
Water Application Techniques
Applications of water in pathological processes |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 B1 B2 B3 B4 B5 |
0 |
10 |
10 |
Field trip |
A4 |
5 |
0 |
5 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 |
12 |
24 |
36 |
Oral presentation |
B2 C1 C2 |
2 |
8 |
10 |
Critical bibliographical |
A5 B4 C1 |
1 |
7 |
8 |
Seminar |
A4 C1 C8 |
2 |
1 |
3 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
A aprendizaxe dos contidos implicará a búsqueda de información en distintas fontes e a elaboración e defensa de un traballo. O profesor asesorará de forma individual as distintas etapas de esta actividade |
Field trip |
Na medida do posible realizarase unha visita a un centro termal a determinar polo profesor en horario de clase. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Oral presentation |
Exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica |
Critical bibliographical |
Lectura crítica dun artigo publicado nunha revista científica. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. Unha recensión non supón un resumo da obra, nin unha mera análise do contido, pois o que lle outorga sentido e dimensión académica científica é a crítica que merece a xuízo do autor da recensión, en relación a outras obras coñecidas do mesmo ámbito ou en relación a súa propia experiencia. |
Seminar |
As clases de seminario se dedicarán a tratar aspectos concretos de cada tema a través da resolución de problemas. Se proporcionará ao alumno os correspondentes materiais sobre os que traballará na aula |
Personalized attention |
Methodologies
|
Critical bibliographical |
Oral presentation |
Supervised projects |
Seminar |
|
Description |
In the seminars the professor will attend of particular way to the needs of the students,
In the works tutelados the professor will do a seguimiento persoalizado of the process of learning by part of the student
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Critical bibliographical |
A5 B4 C1 |
Se evaluará a capacidade do alumno para empregar as fontes bibliográficas, así como o seu grao de comprensión da materia. O traballo será exposto na aula |
15 |
Oral presentation |
B2 C1 C2 |
Se valorará tódolos aspectos dunha presentación oral |
10 |
Supervised projects |
A1 B1 B2 B3 B4 B5 |
Se evaluará a capacidade do alumno para empregar as fontes bibliográficas, as TIC, etc. así como o seu grao de comprensión da materia mediante a realización dun traballo que deberá expoñer na aula |
30 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 |
Será obrigatoria a asistencia ao 80% das sesións maxistrais. No caso de non asistencia haberá unha proba obxectiva dos contidos impartidos |
30 |
Seminar |
A4 C1 C8 |
Valorarase o grao de participación do alumno nas sesiones de seminarios, a súa capacidade de traballar en grupo, organización, etc |
15 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
The teacher will provide complementary bibliography on each of the topics 1. In order to help achieve an immediate sustainable environment and fulfill the strategic objective 9 of the "I Green Environment FCS Environmental Sustainability Plan", the documentary work carried out in this area: A.- Most will be requested in virtual format and computer support. B.- If made on paper: No plastics will be used. - Double-sided printing is performed. - Recycled paper will be used - It will avoid the printing of drafts. 2.- The responsible teacher reserves the possibility of making some changes in the evaluation and other aspects that will be notified to the students well in advance. |
|