Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A18 |
Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. |
A25 |
Aplicar as distintas técnicas de avaliación e auditoría sociolaboral. |
A26 |
Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral. |
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A35 |
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
B3 |
Capacidade de organización e planificación. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
B9 |
Traballo en equipos. |
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
B15 |
Creatividade. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
interpretar datos e indicadores socioeconómicos |
A18
|
|
|
Aplicar as distintas técnicas de avaliación e auditoría sociolaboral. |
A25
|
|
|
Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral. |
A26
|
|
|
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A31
|
|
|
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
A35
|
|
|
Resolución de problemas. |
|
B1
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B2
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
B3
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
B4
|
|
Traballo en equipos. |
|
B9
|
|
Aprendizaxe autónomo. |
|
B14
|
|
Creatividade. |
|
B15
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
|
C3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
UNIT 1. SOCIAL RESEARCH: DEFINITION AND CONCEPTS.
|
- The scientific methodology.
- Fines of social research.
- Fundamentals.
|
UNIT 2. MAIN SOCIAL RESEARCH TECHNIQUES. |
- Methodological plurality.
- Quantitative Techniques: survey, census and panel
- Qualitative techniques:participant observation, interviews , biographical methodology , analysis of life´s documents , discussion groups and observing personal documents.
|
UNIT 3. DATA SOURCES FOR THE STUDY OF LABOR RELATIONS
|
- Concept.
- Types of sources and who to select it.
- How to select scientific documentation.
|
UNIT 4. THE INVESTIGATION´S PROCESS: PLANNING AND DEVELOPMENT OF A DESIGN RESEARCH WORK. PRESENTATION OF DATA AND RESEARCH REPORT WRITING
|
- Essentials.
- Types of presentations.
- Structure of the reports.
- Use of references.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A25 A31 A35 B1 B3 B4 B15 C8 C3 |
28 |
28 |
56 |
Objective test |
B9 C1 |
2 |
60 |
62 |
Guest lecture / keynote speech |
A18 A26 B2 B14 C6 |
28 |
0 |
28 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Critical readings, comments and practical exercises that students must perform, as directed by the teacher in class.
|
Objective test |
Oral or written examination with questions, practical exercises or comments text
|
Guest lecture / keynote speech |
Oral presentation by the teacher, complemented by use of audiovisual media and the introduction of some questions to the students, in order to impart knowledge and objective learning. |
Personalized attention |
|
Description |
It will be for readings, guiding each student on the work he has to do, how to do and information sources used.
Tutorial hours for any queries on the matter be established.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
B9 C1 |
Written or spoken test that includes questions, practical exercises or essays.
|
50 |
Guest lecture / keynote speech |
A18 A26 B2 B14 C6 |
Valoración obxectiva da participación activa dos alumnos ás sesións presenciales a través de diferentes ferramentas propostas polo profesor.
|
10 |
Workshop |
A25 A31 A35 B1 B3 B4 B15 C8 C3 |
Critical readings, reflections, discussions, presentations and practical exercises that students must do IN THE CLASSROOM and they have to upload them to moodle, following directions given by the teacher.
|
40 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
García Ferrando, M. , Ibáñez, J. y Alvira, F. (1990). El análisis de la realidad social. Métodos y técnicas de investigación. . Madrid: Alianza Universidad Textos.
Mateo Rivas, M. J. (1985). Estadística en investigación social. . Madrid: Paraninfo.
Gordo López, A. J. y Serrano Pascual, A. (coords.) (2008). Estrategias y prácticas cualitativas de investigación social. Madrid: Pearson Educación.
Cea D´Ancona, M. A. (2012). Fundamentos y aplicaciones en metodología cuantitativa.. Madrid: Síntesis.
Ispizua, M. y Lavia, C (2016). La investigación como proceso. Planificación y desarrollo. . Madrid: Dextra
Cea D´Ancona, M. A (1996). Metodología cuantitativa. Estrategias y técnicas de investigación social. . Madrid: Síntesis.
Hernández Sampieri, R. , Fernández Collado, C. Y Baptista Lucio, P. (2010). Metodología de la investigación (5 edición). . Méjico: Mc.Graw Hill.
Corbetta, P. (2010). Metodología y técnicas de investigación social.. Madrid: Mc.Graw Hill.
Vallés, M. S. (1999). Técnicas cualitativas de investigación social. Madrid: Síntesis.
Sierra Bravo, R. (1994). Técnicas de Investigación Social. Madrid: Paraninfo
Ander Egg, E. (1996). Técnicas de investigación social (19 edición, 1982) . Argentina: Humanitas. |
Guerr Frias, M. (2010). Manual de Publicaciones de la American Psychological Association (3ªed.). España: Manual Moderno. |
Complementary
|
|
Guerra Frias, M. (2010). Manual de Publicaciones de la American Psychological Association (3ªed.). España: Manual Moderno. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Industrial Sociology/660G01017 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Descriptive Statistics /660G01018 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|