Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE1 – Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural e bibliográfico documental |
A4 |
CE4 – Saber manexar estratexias de márqueting cultural |
A8 |
CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental |
A11 |
CE11 – Estar capacitado para a xestion no ámbito do turismo cultural e patrimonial |
B2 |
CB7 – Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos nunha base ou oportunidade de resolución de problemas en contornos novos ou poco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B4 |
CB9 – Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sin ambigüidades |
B9 |
CG5 – Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B12 |
CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 |
CT2 – Capacidade de resolución de problemas |
C5 |
CT5 – Capacidade de innovar |
C6 |
CT6 – Capacidade de organización e planificación |
C10 |
CT11 – Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica profesional |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP1 AP4 AP8 AP11
|
BP2 BP4 BP9 BP12
|
CP2 CP5 CP6 CP10
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Cultura, patrimonio e territorio-museo |
1.1. Conceptos básicos: cultura, patrimonio, territorio, museo, turismo sostible
1.2. Patrimonio, turismo e xestión
1.3. Modelos de valor patrimonial |
2. Do obxecto patrimonial ao produto turístico |
2.1. Memoria colectiva, cultura e patrimonio: tres eixes do cambio social. Os proxectos socioculturais
2.2. Recursos e produtos en turismo cultural
2.3. O turismo cultural como fenómeno socioeconómico
2.4. Políticas do patrimonio e planificación turística
2.5. Planificación, xestión e eficacia social |
3. A Interpretación do Patrimonio |
3.1. Historia e significado da interpretación do patrimonio.
3.2. Os principios da interpretación.
3.3. Interpretación e turismo
3.4. Interpretación como instrumento de xestión
3.5. Interpretación e comunicación
3.6. Medios interpretativos
3.7. Planificación interpretativa
3.8. Avaliación da interpretación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A4 A8 A11 B12 C6 C10 |
10 |
15 |
25 |
Traballos tutelados |
A1 A4 A8 A11 B2 B4 B9 B12 C2 C5 C6 |
5 |
25 |
30 |
Lecturas |
A1 B2 B4 C2 C5 C6 |
5 |
10 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación por parte do profesor dos contidos da materia na clase. As clases son para comprender os conceptos e teorías e suscitar posibles dúbidas sobre eles. Durante o curso, pódense realizar sesións especiais con persoas convidadas, así como asistencia a seminarios, conferencias, coloquios e conferencias relacionadas coa temática do tema, sempre que sexa posible. Nese caso, a asistencia de estudantes sería obrigatoria. Así mesmo, e na medida do posible, poderanse realizar viaxes de formación con visitas a museos e proxectos socioculturais en marcha ou xa realizados. |
Traballos tutelados |
Os alumnos, individual ou colectivamente (non máis que tres) realizarán un traballo que implique a redacción dun estudo aplicado baseado na cultura e o patrimonio mediante a exposición dun museo-territorio. Estes traballos serán dirixidos ou supervisados polo profesor. Para a preparación destes traballos, os estudantes confiarán na bibliografía especializada existente para cada un dos distintos temas, así como en proxectos realizados por diferentes institucións. Os sistemas para realizar este traballo son o acceso á bibliografía existente sobre o tema, a enquisa, a observación do participante, a entrevista en profundidade con diferentes expertos e os grupos de debate e debate que lles permitan especializarse e coñecer en profundidade a realidade. das distintas institucións e organizacións de cultura, patrimonio, turismo e xestión. Este traballo será entregado antes do exame. |
Lecturas |
Lectura, por parte do alumno, de textos fundamentais ou relacionados coa materia, entre os indicados polo profesor e, se é o caso, propostos polo alumno. Os alumnos deben ler e presentar oralmente aos seus compañeiros unha das lecturas acordadas co profesor. Ademais, debes participar activamente na discusión posterior das lecturas, tanto das que presentaches, como das presentadas polos seus compañeiros. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Lecturas |
A1 B2 B4 C2 C5 C6 |
Lectura, por parte do alumno, de textos fundamentais ou relacionados coa materia, entre os indicados polo profesor e, se é o caso, propostos polo alumno. Os alumnos deben ler e presentar oralmente aos seus compañeiros unha das lecturas acordadas co profesor. Ademais, debes participar activamente na discusión posterior das lecturas, tanto das que presentaches, como das presentadas polos seus compañeiros. |
20 |
Traballos tutelados |
A1 A4 A8 A11 B2 B4 B9 B12 C2 C5 C6 |
Os alumnos, individual ou colectivamente (non máis que tres) realizarán un traballo que implique a redacción dun estudo aplicado baseado na cultura e o patrimonio mediante a exposición dun museo-territorio. Estes traballos serán dirixidos ou supervisados polo profesor. Para a elaboración destes traballos, os estudantes confiarán na bibliografía especializada existente para cada un dos diferentes temas, así como en proxectos realizados por diferentes institucións. Os sistemas para realizar este traballo son o acceso á bibliografía existente sobre o tema, a enquisa, a observación do participante, a entrevista en profundidade con diferentes expertos e os grupos de debate e debate que lles permitan especializarse e coñecer en profundidade a realidade. das distintas institucións e organizacións de cultura, patrimonio, turismo e xestión. Este traballo será entregado antes do exame. |
70 |
Sesión maxistral |
A1 A4 A8 A11 B12 C6 C10 |
A asistencia a clase e obligatoira. Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes |
10 |
|
Observacións avaliación |
Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|