Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Ser capaz, en base al conocimiento del entorno social, de diseñar y poner en marcha estrategias de marketing eficaces, que contemplen especialmente las variables de comunicación y distribución: mensajes, medios, canales, relación con el cliente, etc, ... |
A19 |
Capacidad para la recogida, selección y análisis de flujos de información, integración de los mismos en los sistemas y procesos de gestión de la información de la empresa, y aplicación a la toma de decisiones estratégicas y operativas, siempre desde una perspectiva ética. |
B1 |
Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio |
B2 |
Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B6 |
Capacidad para la cooperación, el trabajo en equipo y el aprendizaje colaborativo en entornos interdisciplinares |
B7 |
Capacidad para analizar tendencias (razonamiento crítico). |
B8 |
Capacidad de planificación, organización y gestión de recursos y operaciones |
B9 |
Capacidad de análisis, diagnóstico y toma de decisiones |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
C4 |
Desarrollar el ejercicio de una ciudadanía respetuosa con la cultura democrática, los derechos humanos y la perspectiva de género |
C5 |
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras |
C7 |
Desarrollar la capacidad de trabajar en equipos interdisciplinares o transdisciplinares, para ofrecer propuestas que contribuyan a un desarrollo sostenible ambiental, económico, político y social |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
C9 |
Tener la capacidad de de gestionar tiempos y recursos: desarrollar planes, priorizar actividades, identificar las críticas,establecer plazos y cumplirlos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender a importancia do marketing como área de coñecemento nas ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas de coñecemento.
Comprender a importancia do marketing como área funcional da empresa e a súa relación con outras áreas funcionais da organización, así como cos seus obxectivos e funcións.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Analizar o ambiente, a competencia e o comportamento dos consumidores, así como elementos que deben considerarse na comercialización para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
Comprender e analizar as variables dun mix de mercadotecnia e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións.
Enfoque no concepto de mercadotecnia en liña e as súas repercusións na comunicación empresarial actual.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. Introdución ao marketing. |
01. Introdución e principios de marketing. |
PARTE II. Marketing estratéxico. |
02. Entorno de marketing e competencia.
03. Comportamento do consumidor.
04. Investigación de mercado: introdución.
05. Investigación de mercado: investigación cualitativa.
06. Investigación de mercado: investigación cuantitativa.
07. Segmentación e posicionamento.
08. Estratexia de marketing. |
PARTE III. Marketing operativo. |
09. Marketing-Mix: Produto e marca.
10. Marketing-Mix: Distribución.
11. Marketing-Mix: Prezo.
12. Marketing-Mix: Promoción/Comunicación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
15 |
35 |
50 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A8 A19 B3 B7 C2 C4 |
5 |
0 |
5 |
Lecturas |
A8 B1 B5 B9 C1 C2 C5 C8 |
10 |
20 |
30 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
2 |
28 |
30 |
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
25 |
75 |
100 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Nas clases prácticas, o grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e o traballo / proxecto correspondente en grupo. Os membros do grupo deberán responder ás preguntas formuladas. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Para familiarizarse cos estudos de caso presentados por profesionais da materia, os estudantes tamén deben asistir a actividades prácticas complementarias (conferencias, seminarios, talleres, etc.). Deberían reflexionar sobre o contido e producir unha análise, que será sometida a avaliación. |
Lecturas |
Para complementar as conferencias, facilitaranse análises, textos e lecturas e / ou tarefas prácticas baseadas nunha variedade de temas. Os estudantes deben traballar en grupo para responder a preguntas establecidas. |
Proba de resposta múltiple |
Proba individual ou proba de elección múltiple. Cada resposta incorrecta diminuirá a puntuación da proba. |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da materia presentaranse en sesións maxistrais, normalmente coa axuda de medios audiovisuais. As diapositivas utilizadas poranse a disposicón dos estudantes. O profesor supervisará a asistencia á sesión. A asistencia regular é unha obriga no procedemento de avaliación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Lecturas |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. O profesor ten asignada dispoñibilidade para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
ASISTENCIA: 10% da nota final.
A asistencia ás sesións maxistrais, así como a clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
LECTURAS E PRESENTACIÓN ORAL: 40% da nota final.
Presentaranse informes orais sobre as lecturas, análises bibliográficas e traballos prácticos, así como a realización dun proxecto final ou traballo. Faranse en grupo.
Os criterios de avaliación inclúen comprobar a inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e claridade da presentación, a precisión e calidade das respostas, a calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e a revisión da literatura correspondente. |
40 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
PROBA DE OPCIÓNS MÚLTIPLES: 50% da nota final.
Test ou proba de elección individual (catro opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. |
50 |
|
Observacións avaliación |
ESTUDANTES CON DISPENSA DE ASISTENCIA A CLASE E EN SEGUNDA OPORTUNIDAD.
PROBA DE ELECCIÓN MÚLTIPLE. A nota obtida significará o 100% da calificación final da asignatura.
Test ou prueba de elección individual múltiple (catro opcións). Cada resposta incorrecta baixará a puntuación da proba.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Kotler, P.and Armstrong. G. (2018): “Principles of Marketing”, Pearson, 17th ed. Mitterfellner, O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry”, Routledge, 1st ed.
|
Bibliografía complementaria
|
|
Aaker, D. (1991). “Managing Brand
Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, Free Press, New York. Lea-Greenwood, G. (2013): “Fashion
Marketing Communications”, Wiley, 1st ed. Ries, A. and Trout, J. (2001):
“Positioning: The Battle for Your Mind”, McGraw-Hill Education. Santesmases, M. (2011):
“Fundamentals of Marketing”, Pirámide,
Madrid. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Fundamentos de Economía: Industria da Moda/710G03003 | Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Ética e Deontoloxía Profesional da Industria da Moda/710G03011 |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas/710G03027 | Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación/710G03021 |
|
|