Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Desarrollar destrezas para las relaciones interpersonales y la interactuación con agentes del entorno e interno (clientes,proveedores, medios, colaboradores, ... ) |
A9 |
Dominar el proceso logístico de una empresa de moda desde una perspectiva global, abarcando desde el aprovisionamiento hasta el proceso productivo y el transporte, con especial incidencia en los procesos principales propios de la industria textil:selección de tejidos y materiales, patronaje, confección, etc, ... |
A13 |
Conocer el impacto de la tecnología en los distintos procesos de la industria textil. |
B1 |
Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio |
B2 |
Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B8 |
Capacidad de planificación, organización y gestión de recursos y operaciones |
B9 |
Capacidad de análisis, diagnóstico y toma de decisiones |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
C7 |
Desarrollar la capacidad de trabajar en equipos interdisciplinares o transdisciplinares, para ofrecer propuestas que contribuyan a un desarrollo sostenible ambiental, económico, político y social |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
C9 |
Tener la capacidad de de gestionar tiempos y recursos: desarrollar planes, priorizar actividades, identificar las críticas,establecer plazos y cumplirlos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os conceptos básicos da xestión de operacións |
A3 A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C7 C8
|
Saber resolver problemas relacionados coa xestión de operacións |
A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B8 B9
|
C3 C7 C9
|
Familiarización coas tecnoloxías empregadas para a xestión de operacións |
A3 A9 A13
|
B2 B3 B8 B9
|
C2 C3 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Deseño de procesos e planficación da capacidade |
Introducción á estratexia de operacións. Productividade. Capacidade e utilización. Planificación da capacidade a longo prazo. Modelos de colas. |
Métodos cuantitativos para a xestión de operacións |
Optimización lineal. Problemas non lineais. Solver. Metaheurística. Modelado e simulación. |
Xestión de inventarios |
Conceptos principais. Tipos. Clasificación ABC. |
Custes de inventario |
Custes de mantemento. Custes de pedido. Custes de oportunidade. |
Modelos de inventario |
Métodos baseados na cantidade económica de pedido. Stocks de seguridade. Políticas de revisión continua e periódica. Métodos baseados no modelo 'Newsvendor'. |
Xestión de proxectos |
Tarefas. Recursos. Custes. |
Planificación |
Planificación dun solo servidor. Servidores paralelos. Flow line scheduling. Prioridades |
Lean enterprise |
Just in Time. Lean manufacturing. Tipos de desperdicios. Métodos para evitar desperdicios. Metodoloxía 5S. |
Xestión da calidade |
ISO 9001. Metodoloxía six-sigma. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A9 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C9 |
1.5 |
15 |
16.5 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A9 B1 B3 B4 B8 B9 C3 C8 C9 |
15 |
20.5 |
35.5 |
Estudo de casos |
A9 A3 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C8 |
3 |
12 |
15 |
Proba práctica |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 |
0 |
15 |
15 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B9 C2 C9 |
0 |
15 |
15 |
Seminario |
A3 A9 A13 B3 B4 B9 C8 |
3 |
1 |
4 |
Solución de problemas |
A9 B3 B4 B8 B9 C3 C7 C9 |
5 |
10 |
15 |
Sesión maxistral |
A13 A9 B2 B1 C8 C3 |
21 |
10 |
31 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Traballo a realizar en grupo a proposta do profesorado |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de problemas prácticos mediante ordenador |
Estudo de casos |
Resolución individual ou en grupo de casos propostos polo profesorado |
Proba práctica |
Exame da parte práctica da materia realizado mediante ordenador |
Proba mixta |
Examen sobre os contidos da materia |
Seminario |
Seminario sobre un tema da materia |
Solución de problemas |
Resolución de problemas na aula |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos conceptos teóricos da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
En horario de titorías, o alumnado poderá reunirse co profesorado para aclarar as dúbidas da materia, así como dos traballos tutelados propostos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A13 A9 B2 B1 C8 C3 |
Asistencia e participación activa nas clases e seminarios |
5 |
Traballos tutelados |
A9 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C9 |
Avaliación do traballo en grupo proposto polo profesorado |
20 |
Estudo de casos |
A9 A3 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C8 |
Avaliación dos casos propostos polo profesorado para a súa resolución individual ou en grupo |
10 |
Proba práctica |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 |
Exame sobre os contidos prácticos da materia |
35 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B9 C2 C9 |
Exame sobre os contidos teóricos da materia |
30 |
|
Observacións avaliación |
Para poder aprobar a materia será necesario obter una nota mínima de 3 puntos sobre 10 nas proba mixta e práctica. En caso de non cumplirse este requisito, a calificación máxima non pasará de 4 puntos, aínda cando a media das diferentes activiades outorgue unha puntuación superior. O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicará ao inicio do curso a súa situación ao profesorado da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para a súa avaliación non será necesaria a asistencia ás clases presenciais, pero si deberán entregar igualmente os casos e exercicios feitos na clase e a súa calificación será igual á do resto do alumnado. Os devanditos criterios de avaliación aplicarán tanto á primeira como á segunda oportunidade de avaliación. Con respecto á cualificación de 'Non presentado', só serán cualificados con Non Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que en conxunto supoñan menos do 20% da nota final. O alumnado que libere unha parte da materia mediante unha proba mixta (parcial), só terá validez para o curso actual. Se un/ha alumno/a que ten liberada unha parte non consegue aprobar a materia no seu conxunto na primeira ou na segunda oportunidade, a súa cualificación final será 'Suspenso', e terá que repetir toda a materia nos seguintes cursos académicos. O alumnado que o desexe poderá presentarse a subir nota no exame final da materia, previa notificación ao profesorado e autorización por parte deste. Se houbese alumnado que queira presentarse á convocatoria adiantada de decembro, para superar esta materia aplicaránselle os mesmos criterios que na segunda oportunidade. Está prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Londrigan, Michael P. (2018). Fashion supply chain management. Bloomsbury Publishing Inc
Collier, D.A., Evans, J.R. (2017). OM: Operations and supply chain management. Boston: Centage Learning
Verma, Boyer (2010). Operations & Supply Chain Management. World class theory and practice.. Pearson
Heizer, J., Render, B. (2013). Operations Management. Pearson
Slack, Nigel; Chambers, Stuart; Johnston, Robert (2007). Operations Management. Pearson |
O profesorado da materia proporcionará bibliografía específica para cada un dos temas. |
Bibliografía complementaria
|
Heizer, J., Render, B. (2015). Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones estratégicas. Prentice Hall
Alessandra Vecchi (2017). Advanced Fashion Technology and Operations Management. Business Science Reference |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda I: Aprovisionamento/710G03005 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", fomentarase, na medida do posible, que a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia sexa en formato virtual e/ou soporte informático, a través de Moodle e sen necesidade de imprimilos. No caso de ser necesaria a entrega en papel seguiranse as seguintes pautas: - Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara
- Empregrase papel reciclado
- Evitarase a impresión de borradores
|
|