Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE01 - Coñecer o funcionamento e os actores do mercado de videoxogos |
A2 |
CE02 - Manexarse de forma eficiente nas contornas socioeconómicas, tecnolóxicos, políticos e culturais do sector dos videoxogos |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C1 |
CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita |
C2 |
CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado |
C3 |
CT3 - Habilidade para a xestión da información |
C4 |
CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas |
C5 |
CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos |
C7 |
CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C8 |
CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C9 |
CT9 - Capacidade para dirixir e xestionar equipos de persoas e grupos de empresa |
C10 |
CT10 - Capacidade de traballo en equipo e facilidade para a integración en equipos multidisciplinares |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O obxectivo que se pretende conseguir é que o alumno domine os procedementos e fases da creación e lanzamento de novos videoxogos co obxectivo de implementar unha estratexia de marca que o posicione no mercado.
Neste ámbito desenvolveranse contidos, operativa industrial, comercial e de comunicación. |
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP9
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP7 CP8 CP9 CP10
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE 1. INTRODUCCIÓN |
TEMA 1. INTRODUCCIÓN Á COMERCIALIZACIÓN NO DOS VIDEOXOGOS |
PARTE 2. ANÁLISE DO ENTORNO |
TEMA 2. ANÁLISE DO ENTORNO EMPRESARIAL E DA COMPETENCIA
TEMA 3. COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR |
PARTE 3. INVESTIGACIÓN DE MERCADO |
TEMA 4. SEGMENTACIÓN DO MERCADO E POSICIONAMIENTO
TEMA 5. A INVESTIGACIÓN COMERCIAL
TEMA 6. A ESTIMACIÓN DA DEMANDA DE MERCADO |
PARTE 4. ESTRATEXIAS |
TEMA 7. A FUNCIÓN DA ESTRATEXIA DE MERCADO
TEMA 8. O PLAN DE MARKETING ESTRATÉXICO |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
20 |
50 |
70 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
1 |
13 |
14 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
4 |
0 |
4 |
Sesión maxistral |
A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
15 |
45 |
60 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Os alumnos desenvolverán un traballo que será tutelado polo docente e por tanto terá apoio titorial. Formaranse grupos reducidos de alumnos (70% de la nota final). O traballo ten por obxectivo a aplicación dos conceptos e fundamentos que se explican en clase e a estrutura básica estará relacionada coa orde e estrutura de temas que se explican ao longo da materia. O docente irá tutorizando e realizando o seguimento do grupo de forma gradual de maneira que o grupo poida ir desenvolvendo o traballo paulatinamente a medida que se desarolla a materia. Desta forma conséguese unha docencia interactiva, práctica e unha participación activa por parte do alumno ao longo do proceso de aprendizaxe. A entrega do traballo está pensada para a última semana de período lectivo aínda que se axustará á dispoñibilidade de tempo do alumno. |
Proba de resposta múltiple |
Test de resposta múltiple individual (30% de la nota final). Cada pregunta mal contestada penaliza a cualificación da proba (tres preguntas mal contestadas contrarrestan unha correcta) e non se poderá deixar en branco ningunha custión. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
O alumnado tamén deberá asistir a actividades complementarias de carácter práctico (conferencias, seminarios, talleres ou similares) co fin de coñecer casos prácticos expostos polos seus protagonistas; tamén en grupo se deberán analizar os contidos das devanditas actividades e reflectir a devandita análise nos correspondentes traballos que se someterán a avaliación. |
Sesión maxistral |
Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacion, a través de medios audiovisuales.
No se entregarán aos alumnos/as as diapositivas.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Proba de resposta múltiple |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os diferentes membros do grupo poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar ou expoñer.
Así mesmo, se se ten algunha dúbida relativa ao material explicado en clase, pódese consultar co docente no seu despacho ou fixar outro momento para aclarar dúbidas e facilitar o seguimento do alumno.
Dispensa Académica.
Acéptase. Os requirimentos de traballo individual se levarán a cabo "online".
As presentacións dos traballos serán ben online ou presencial.
En primeira e segunda oportunidade a execución dos exames de maio e xullo será presencial. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
Exame tipo test con catro posibilidades, con preguntas sobre os contidos cubertos no curso. |
30 |
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 C10 |
Traballo de desenvolvemento e defensa dos contidos aplicados e centrado nos diferentes proxectos que se solicitan. |
70 |
|
Observacións avaliación |
No desenvolvemento da parte práctica serán avaliados:
Aplicación das bases teóricas. Calidade de presentación. Precisión, claridade de exposición e calidade das respostas. Fontes primarias e secundarias usadas. Revisión bibliográfica.
Alumnos con dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación
a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a
plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación
principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos.
Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa
súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de
acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo
completo. Excepto para as fechas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete
á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un
calendario específico de fechas compatible coa súa dedicación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Stanton William, J., Etzel Michael, J., y Walker Bruce, J. (2007). Fundamentos de marketing. Mc Graw Hill
Wesley, D., y Barczak, G. (2010). Innovation and Marketing in the Video Game Industry: avoiding the trap. Surrey: GOWER
Kotler, P. y Armstrong, G. (2004). Introducción al Marketing, 10ª ed. Madrid: Pearson-Prentice.
Roger, Best (2007). Marketing estratégico. Madrid: Pearson Prentice-Hall
Lambin, Jean-Jacques ( (2013). Marketing estratégico. Madrid: ESIC Editorial
Carrillo Marqueta, J., y Sebastián Morillas, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: ESIC Editorial
Martí Parreño, José (2010). Marketing y videojuegos. Madrid: ESIC Editorial
Santesmases, M. (2012). Marketing: conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide
Huguet Rodríguez, J., y González López-Huerta, J. J. (2012). Todo lo que hay que saber de videojuegos y marketing.. Madrid: Wolters Kluwer.
Zackariasson, P., y Dymek, M. (2016). Video game marketing: a student textbook. London: Routledge |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos/730529002 |
|
Materias que continúan o temario |
Márketing Operativo de Videoxogos/730529022 |
|
Observacións |
"Para axudar a acadar un ambiente inmediato sostido e cumprir o obxectivo da acción número 5:" Educación e investigación ambiental e social sa e sostible "do" Plan de Acción do Campus Verde de Ferrol ":
A entrega dos traballos documentais feitos neste asunto:
• Pedirase en formato virtual e / ou soporte informático
• Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir
• Se é necesario facelos en papel:
- Os plásticos non serán utilizados
- As impresións dobre cara realizaranse.
- Usarase o papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
Debe ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade no comportamento persoal e profesional. |
|