Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
B12 |
Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Realizar de forma axeitada o proceso de xestión e selección na empresa |
AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP9 BP12
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH |
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH |
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
9 |
15 |
24 |
Sesión maxistral |
A8 A10 A11 B1 B2 |
9 |
9 |
18 |
Aprendizaxe colaborativa |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
10 |
10 |
20 |
Aprendizaxe servizo |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
3 |
8 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Realizaránse prácticas individuais por meio das TIC`s |
Sesión maxistral |
Explicaránse os principáis conceptos teóricos. |
Aprendizaxe colaborativa |
Faránse simulacións asumindo diferentes roles e traballarase en colaboración mediante grupos.
|
Aprendizaxe servizo |
Realizaráse o traballo en grupo mediante a utilización das TIC´s e colaboración coas entidades de tercer sector. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe servizo |
Prácticas a través de TIC |
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Prácticas simuladas en grupo e titorias en grupo e individuais para toda tipoloxía de alumnado |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe servizo |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
Prácticas por subgrupos mediante a colaboración en tarefas |
20 |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
Prácticas individuais utilizando as TICS |
50 |
Aprendizaxe colaborativa |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
Prácticas en grupo mediante simulación |
30 |
|
Observacións avaliación |
Pódese superar a asignatura por medio de duas vertentes:
Opción 1: Superando a proba de examen (calificación 100%) examen
Opción 2: Superando as diferentes actividades de evaluación continua (en grupo, individuais, colaborativas, tics). Establécese un traballo autónomo do 50% das prácticas fora da aula e un traballo autónomo e/o colaborativo que constitúe o 50% da nota desenrolando as actividades anunciadas nas plataformas online e nas clases presenciais. (100% evaluación contínua que constitúe: 50% traballo autónomo non presencial - 50% traballo autónomo e/ou en grupo mixto).
A opción 1 escollese fazer un examen extenso en que se evalúa toda a materia e todas as actividades do curso. Pódese ter o 100% da nota.
A opción 2 escollese fazer as actividades de evaluación contínua, correspondendo a nota a suma da cualificación de todas as actividades. No caso de que non supere esta evaluación contínua ten que someterse a opción 1 de superación da asignatura (ver especificacións). No caso de superar a evaluación continua e optar por facer o exame, como no exame establécense todas as actividades e materia do curso, automáticamente eliminase a evaluación continua e a nota definitiva contituese por a nota do exame, sendo esta nota a que se conten nas actas da asignatura, sexa esta maior ou menor que a nota da evaluación contínua.
O alumnado con reconocimiento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá someterse á opción 1 "superando a proba de examen (calificación 100%)" examen, nas convocatorias oficiais.
A asignatura dispón de duas convocatorias, a primeira convocatoria terá opción de poder desenrrolar a evaluación continua (opción 2) (mediante a realización das actividades nos prazos estipulados) ou ben a proba examen (opción 1), segundo se especifica en párrafos anteriores.
Na segunda convocatoria o alunado so podrá ter opción a proba examen (opción 1) por superar os prazos establecidos para a realización axeitada da avaliación continua. Ou ben en outras convocatorias extraordinarias establecidas na universidade, que sexan adicionais, nas cuais non se cumpran os prazos establecidos na opción 2, só se poderá ter acceso a opción 1 (exame).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Granjo Aguilar, Jesús (2009). Como hacer un plan estratégico de Recursos Humanos. Netbiblo
Rosaura Alastruey (2009). Empleo 2.0. Editorial UOC
Sánchez Fernández, María Dolores (2013). Gestion de recursos humanos. Madrid: Editorial CEP
coordinadores, María González Menéndez, Rodolfo Gutiérrez Palacios, Miguel Martínez Lucio (2011). Gestión de recursos humanos : contexto y políticas. Navarra : Civitas
Fernández López, Javier. (2002). Gestionar la confianza un modelo integrador de las políticas de marketing y gestión de personas para alcanzar la excelencia. Madrid : Pearson Educación
Simon L. Dolan, Ramón Valle Cabrera, Susan E. Jackson y Randall S. Schuler (2007). La gestión de los recursos humanos. Madrid: McGRAW-HILL
Harvard Business School Publishing (2010). Leadership and Team Simulation: Everest facilitator´s guide. Harvard Business School Publishing
William Rice, Susan Smith (2010). Moodle : desarrollo de cursos e-learning. Madrid : Anaya Multimedia
Roldán Martínez, David. (2010). Moodle VS Sakai : Integración de Servicios y Aplicaciones. Madrid : Creaciones Copyright
Caldas, María Eugenia, Lacalle Guillermo, Carrión Reyes (2012). Políticas de desarrollo de recursos humanos, promoción y control. Editex
William Rice, Susan Smith (2011). Técnicas de enseñanza con Moodle 2.0. Madrid: Anaya |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" nesta materia deberán terse en conta as seguintes recomendacións:
1.- A entrega dos documentos porducidos nos obradoiros das sesión presenciais que se realicen nesta materia:
1.1. Faranse en formato virtual e/ou soporte informático
1.2. Entregaranse a través do correo electrónico, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos
2.- Se o alumno ten a dispensa que contempla a udc para non a asistir as sesións presenciais, as produccións requeridas para a súa avaliación se farán todas agrupadas nunha única entrega en papel e para facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural de forma que non se empregen plásticos e a impresión a dobre cara.
3.- Nesta materia traballaráse para incorporar a perspectiva de xénero e identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influir na contorna para fomentar valores de respecto e igualdade.
4. Tamén facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria, adaptando para elo a metodología de ensinanza- aprendizaxe e a avaliación a cada caso particular.
|
|