Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Marketing Código 771011304
Titulación
Enxeñeiro Técnico en Deseño Industrial
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.gcd.udc.es
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A4 Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
A5 Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría.
A8 Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprender los fundamentos de marketing a la Ingeniería de Producto A4
A5
Aprender a analizar los aspectos clave del diseño de nuevos productos A4
A5
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C6
C8
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. A8

Contidos
Temas Subtemas
PARTE I. INTRODUCCION AL MARKETING Y SU APLICACIÓN AL DISEÑO
TEMA 1. MARKETING: INTRODUCCION
PARTE II. ANALISIS DE OPORTUNIDADES Y ESTRATEGIA

TEMA 2. ANALISIS DEL ENTORNO Y COMPETENCIA

TEMA 3 EL COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR

TEMA 4. ANALISIS INTERNO
PARTE III. CONCEPTUALIZACION, INGENIERIA Y DESARROLLO DEL PRODUCTO

TEMA 5. CONCEPTUALIZACION Y CREACION DE VALOR PROCESO DE INNOVACION Y DESARROLLO DE NUEVOS PRODUCTOS
PARTE IV. DECISIONES ESTRATEGICAS DE MARKETING

TEMA 6. ESTRATEGIA DE LA EMPRESA

TEMA 7. LA SEGMENTACIÓN Y POSICIONAMIENTO

TEMA 8. MARKETING-MIX Y SU APLICACIÓN AL DISEÑO

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral 3 3 6
Traballos tutelados 20 50 70
Sesión maxistral 20 30 50
Proba de resposta múltiple 2 12 14
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral PRESENTACION DEL TEMARIO Y DE LOS CRITERIOS DE EVALUACION
Traballos tutelados SE HARA UN TRABAJO TUORIZADO A CADA GRUPO (5-7 PERSONAS)
Sesión maxistral CLASE MAGISTRAL DE LOS 8 TEMAS (1,5-2 HORAS POR TEMA APROX.)
Proba de resposta múltiple TEST DE 15 PREGUNTAS RESPUESTA MULTIPLE DE LOS 8 TEMAS IMPARTIDOS

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
SE TUTORIZARA AL GRUPO CON APOYO DE TUTORIA VIRTUAL DE CADA ALUMNO SI LO PRECISASE

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple 20 PREGUNTAS TIPO TEST DE RESPUESTA MULTIPLE (SOLO UNA ES CORRECTA) 50
Traballos tutelados ENTREGA EN POWERPOINT Y EN FORMATO WORD DE LAS PRACTICAS Y DEL TRABAJO TUTELADO A LO LARGO DEL CURSO 50
 
Observacións avaliación
ES NECESARIO APROBAR EL EXAMEN PARA SUPERAR LA ASIGNATURA Y LAS PREGUNTAS TIPO TEST MAL CONTESTADAS PENALIZAN

Fontes de información
Bibliografía básica MONTAÑA, J (1995). Diseño y estrategia de producto. Barcelona
SANTESMASES, M. (1998), ). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

SE FACILITARA LA BIBLIOGRAFIA PARA CADA BLOQUE DE TEMAS Y CASOS PRACTICOS QUE SIRVAN DE EJEMPLO A LOS ALUMNOS



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías