Competencias del título |
Código
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Competencias del título
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Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias del título |
Comprender a relevancia da variable producto e o seu encaixe nun mercado volátil, con derivadas globais e locais e extremadamente competitivo.
Aprender o concepto de producto, e os procesos de ciclo de vida de producto, xestión da carteira de productos
e de desenvolvemento de novos productos con especial orientación á industria, así como a identificación das principais implicacións en materia de distribución e comunicación a ter en conta.
Descubrir as ventaxas, riscos e potencialidades da creación e deseño de productos no contexto da Industria 4.0
Aprender a xestionar factores como a innovación, sustentabilidade, ética, e responsabilidade social no deseño de productos industriais como resposta as demandas crecentes do mercado actual.
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Contenidos |
Tema |
Subtema |
Tema 1: Importancia da variable Producto, Concepto de Producto e Ciclo de vida de Producto |
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Tema 2: (Micro) Segmentación de Mercado e Posicionamento de Producto
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Tema 3: Xestión da carteira de productos |
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Tema 4: Deseño de novos productos no marco da Industria 4.0. Implicacións en materia de distribución e comunicación |
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Tema 5: Innovación, sustentabilidade, ética e responsabilidade social aplicados a Producto e Mercado |
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Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competéncias |
Horas presenciales |
Horas no presenciales / trabajo autónomo |
Horas totales |
Trabajos tutelados |
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20 |
80 |
100 |
Prueba de respuesta múltiple |
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1 |
0 |
1 |
Presentación oral |
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5 |
0 |
5 |
Sesión magistral |
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17 |
27 |
44 |
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Atención personalizada |
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0 |
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0 |
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(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Trabajos tutelados |
O alumnado participará en tutorías para a elaboración de casos prácticos que requerirán de traballo autónomo previo e posterior fora da aula.
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Prueba de respuesta múltiple |
O alumnado examinaráse dos contidos da asignatura a través dunha proba tipo test de resposta múltiple na que soamente unha resposta é correcta.
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Presentación oral |
Presentación presencial e plenaria dos casos prácticos realizados polo alumnado ao longo do cuadrimestre.
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Sesión magistral |
Impartición dos contidos teóricos dos temas que conforman a asignatura, puidendo ser complementada ou impartida a través de conferencias invitadas |
Atención personalizada |
Metodologías
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Trabajos tutelados |
Presentación oral |
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Descripción |
Axudar no tratamento e resolución de problemas na preparación dos traballos tutelados e da presentación oral, tanto no caso dos alumnos matriculados en réxime de dedicación a tempo completo como no caso de alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial. |
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Evaluación |
Metodologías
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Competéncias |
Descripción
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Calificación
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Trabajos tutelados |
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Asistencia, participación e preparación de calidade das tutorías dos casos prácticos a realizar, así como a creatividade e calidade formal e de contido dos casos prácticos resultantes baseados nos contidos da asignatura. |
50 |
Prueba de respuesta múltiple |
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Faráse un exame no formato de proba de resposta múltiple na que soamente unha resposta é a correcta. O exame ponderará o 40% da calificación final.
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40 |
Presentación oral |
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Presentación presencial, oral, plenaria e en equipo dos casos prácticos realizados ao longo do cuadrimestre.
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10 |
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Observaciones evaluación |
Aplicaránse os mesmos criterios de avaliación na primeira e segunda oportunidades. Estes criterios de avaliación son os mesmos para os alumnos matriculados en réxime de dedicación a tempo completo como non caso de alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial.
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Fuentes de información |
Básica
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Ruiz de Maya, S. y Grande Esteban, I. (2013). Casos de comportamiento del consumidor. Madrid : ESIC
Valencia López, Víctor. (2013). Entorno, mercado, clientes, producto y precio. Madrid : ESIC
Kotler, Philip. (2017). Fundamentos de marketing . México: Pearson Educación
Serrano Gómez, S. y Serrano Domínguez, C. (2005). Gestión, Dirección y Estrategia de producto. Madrid : ESIC
Alcaide, Juan Carlos (2015). Los 100 errores de la experiencia del cliente. Madrid : ESIC
Kotler, Philip. (2011). Marketing 3.0 . LID Editorial |
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Complementária
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Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
Introducción al Marketing/611G02015 |
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Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
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Asignaturas que continúan el temario |
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Otros comentarios |
Asistencia ás tutorías dos casos prácticos programadas durante o cuadrimestre |
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