Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A3 |
Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional.
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases.
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos |
A1 A4 A5 A7 A9 A10
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B10
|
|
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo.
Resolver problemas de forma efectiva.
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
A6
|
B1 B4 B5 B9 B12
|
C7 C8
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
|
A3
|
B11
|
C1 C3 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PARTE I. INTRODUCCION AO MARKETING E A SUA APLICACIÓN AO DESEÑO
|
TEMA 1. MARKETING: INTRODUCCION |
PARTE II. ANALISE DE OPORTUNIDADES |
TEMA 2. ANALISIS DO ENTORNO E DA COMPETENCIA
TEMA 3 EL COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR
TEMA 4. SEGMENTACION DE MERCADOS
|
PARTE III. INNOVACION E DESEÑO DE NOVOS PRODUCTOS ou SERVIZOS |
TEMA 5. INNOVACION E DESENVOVLEMENTO DE NOVOS PRODUTOS OU SERVIZOS
|
PARTE IV. ESTRATEXIAS E DECISIONS DE MARKETING |
TEMA 6. ESTRATEXIAS DE MARKETING
TEMA 7. POLITICA DE PRODUCTO E MARCAS
TEMA 8. POLITICA DE DISTRIBUCION Y PRECIOS
TEMA 9. POLITICA DE COMUNICACION |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 B2 B4 B7 B10 B11 C6 |
13 |
26 |
39 |
Multiple-choice questions |
B5 B6 B11 |
1 |
9.5 |
10.5 |
Case study |
A7 B1 B9 B10 C1 C3 |
12 |
24 |
36 |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A10 B12 C7 C8 |
17 |
42.5 |
59.5 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Os alumnos desenvolverán un traballo que será tutelado polo docente e por tanto terá apoio titorial.Formaranse grupos reducidos de alumnos/as, entre 4 e 7 alumnos/as. O traballo ten por obxectivo a aplicación dos conceptos e fundamentos que se explican en clase ao longo da materia. O docente irá tutorizando e realizando o seguimento do grupo de forma gradual de maneira que o grupo poida ir desenvolvendo o traballo paulatinamente a medida que se desenvolve a materia. Desta forma conséguese unha docencia interactiva, práctica e unha participación activa por parte do alumno ao longo do proceso de aprendizaxe.
A entrega e/ou presentación do traballo estaría planificada para as dúas últimas semanas do período lectivo aínda que se axustará á organización do grupo que desenvolverá o traballo. Haberá un incentivo para o grupo que queira presentar e defender o traballo de ata 0,5 puntos. |
Multiple-choice questions |
Test de resposta múltiple individual: 20 preguntas tipo test. Cada pregunta mal contestada penaliza un terzo do valor da pregunta |
Case study |
Os grupos reducidos de alumnos/as que se formarán para desenvolver o traballo tutelado tamén deberán resolver un caso práctico. O grupo deberá resolver un caso práctico que será resolto nun periodo de 1,5 horas.
Para a programación da data do caso práctico a resolver polo grupo reducido existirán duas posiblidades: unha posibilidade é ao finalizar os temas 1-6, ambos incluidos, e outra posiblidade será ao finalizar o temario completo (1-9). O docente e o grupo acordarán a data de realización da proba.
|
Guest lecture / keynote speech |
Explicación en clase dos diferentes temas con apoio de transparencias e medios audiovisuais. Valórase a participación activa do alumno e dos diferentes membros do subgrupo formado |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
The different members of the group can consult the part they have to develop in the case study or in the supervised work.
Likewise, if you have any doubt about the material explained in class, you can consult with the teacher in your office or set another time to clarify doubts and facilitate follow-up of the student.
For the students with recognition of part-time dedication and academic exemption of attendance exemption, at the beginning of the course a specific titorias calendar compatible with their dedication will be agreed upon. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 B2 B4 B7 B10 B11 C6 |
Se evalua a claridade, a síntese, a orde, a orixinalidade e a calidade da presentación na resolucion do caso práctico (empresa ou marca, sector, produto ou tendencias) |
25 |
Multiple-choice questions |
B5 B6 B11 |
Pregunta tipo test de resposta múltiple. Requírese unha cualificación mínima de 4,5 puntos sobre 10 para que compute na calificacion final. Se non se saca un 4,5, independente mente da calificacion da parte práctica, entón non se pode superar a materia |
50 |
Case study |
A7 B1 B9 B10 C1 C3 |
Presentación do traballo por parte do grupo |
25 |
|
Assessment comments |
Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo.
Excepto para as fechas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de fechas compatible coa súa dedicación.
|
Sources of information |
Basic
|
Santesmases, M. (2005). Marketing. Conceptos y Estrategias.. Pirámide, Madrid
Kotler, P.; Cámara, D.; Grande, I. Y Cruz (2007). Introducción al Marketing.. Prentice-Hall, Madrid |
Kotler, P.; Cámara, D.; Grande, I. Y Cruz (2007). Introducción al Marketing. Prentice-Hall, Madrid,
Santesmases, M. (2005). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Design and Product/771G01023 | Design Projects I/771G01024 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Economic and Business Aspects of Design/771G01033 | Industrial Management and Organisation/771G01034 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|