| Competencias do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A2 |
CE2 - Propoñer alternativas para resolver os problemas químicos complexos das diversas especialidades químicas |
| A8 |
CE8 - Analizar e utilizar os datos obtidos de forma independente en experimentos de laboratorio complexos relacionándoos coas técnicas químicas, físicas ou biolóxicas axeitadas, incluíndo o uso de fontes bibliográficas primarias |
| A9 |
CE9 - Valorar, promover e practicar a innovación e o emprendemento na industria e na investigación química. |
| B1 |
CB6 – Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
| B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
| B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
| B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
| B6 |
CG1 – Innovar en espazos e áreas do campo de traballo, demostrando iniciativa e espírito empresarial |
| B7 |
CG2 - Identificar información da literatura utilizando as canles axeitadas e integrar esta información para crear e contextualizar un tema de investigación. |
| B8 |
CG3 – Avaliar a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e da investigación química |
| B9 |
CG4 - Demostrar capacidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos |
| B10 |
CG5 - Usar a terminoloxía científica en inglés para discutir os resultados experimentais no contexto da profesión química |
| B11 |
CG6 - Aplicar correctamente as novas tecnoloxías de capturar e organizar a información para resolver problemas na actividade profesional |
| B12 |
CG8 - Avaliar a dimensión humana, económica, xurídica e ética na práctica profesional, así como as implicacións ambientais do seu traballo. |
| C1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
| C2 |
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
| C3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
| C4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
| C5 |
CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Ser capaz de realizar intercambio de coñecementos, críticas yedebatir sobre avances, innovacións e/ou investigacións relacionadas coa Química |
AM2 AM9
|
BM1 BM2 BM4 BM6 BM7 BM9 BM10
|
CM2 CM3 CM4 CM5
|
| Ser capaz de demostrar coñecementos profundos dos avances científicos, das técnicas recentes e da instrumentación relacionadas coa Química |
AM2 AM8 AM9
|
BM1 BM2 BM5 BM6 BM7 BM9
|
|
| Ser capaz de utilizar as ferramientas necesarias para a presentación oral e escrita dos resultados dos traballos de investigación |
AM9
|
BM8 BM10 BM11 BM12
|
CM1 CM5
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
| Asistencia a actividades formativas |
- Cursos, seminarios e conferencias sobre temas avanzados en Química, impartidas por especialistas nacionais e internacionais de acreditada solvencia no ámbito da investigación química, co obxeto de proporcionar aos alumnos una visión global e actualizada dos aspectos máis novedosos e os avances máis significativos no ámbito do Máster.
- Simposio científico: Conferencias invitadas, impartidas por conferenciantes relevantes, preferentemente profesores visitantes. Comunicacions orais, nas que os estudiantes presentarán os aspectos máis relevantes da investigación realizada ó
longo do curso académico. Sesions de carteis, en que cada estudiante presentará un cartel relativo ó tema de investigación de Traballo de Fin de Máster.
- Tratamento da información e presentación de resultados científicos.
- Visitas a empresas relacionadas cos contidos da materia, en función dos recursos económicos dispoñibles, e buscando no posible unha integración cos contidos de outras materias do Módulo 1. O obxetivo das visitas é conectar os contidos da
materia coa realidade industrial e a investigación na industria. Visitaranse empresas do sector químico e alimentario así coma organismos dedicados ó control da contaminación.
NOTA: Os contidos e as metodoloxías da materia están suxeitos á dispoñibilidade de recursos humanos e medios materiais, polo que pode ser necesario axustalos ás circunstancias particulares de cada centro, o que levarase a cabo coa suficiente antelación para garantir a adquisición das competencias da materia por parte dos alumnos, e lles será adecuadamente comunicado. |
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Seminario |
A2 A8 A9 B1 B5 B7 B8 B9 B11 B12 C2 C4 |
12 |
12 |
24 |
| Traballos tutelados |
A2 B2 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C4 C5 |
12 |
15 |
27 |
| Sesión maxistral |
A2 A8 A9 B1 B4 B8 B9 B10 C5 |
12 |
12 |
24 |
| |
| Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Seminario |
Resolución de problemas |
| Traballos tutelados |
Plantexamento de casos prácticos |
| Sesión maxistral |
Exposición de contidos |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Sesión maxistral |
| Seminario |
| Traballos tutelados |
|
| Descrición |
| Tutorías programadas polo profesor e coordinadas polo Centro. Estarán orientadas á resolución de dúbidas sobre os contidos da asignatura e a preparación dos problemas, |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Sesión maxistral |
A2 A8 A9 B1 B4 B8 B9 B10 C5 |
Se evaluará a asistencia e participación. |
0 |
| Seminario |
A2 A8 A9 B1 B5 B7 B8 B9 B11 B12 C2 C4 |
Se evaluará a rigurosidade científica na resolución de traballos, informes, problemas e casos prácticos |
0 |
| Traballos tutelados |
A2 B2 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C4 C5 |
Se evaluará a realización de traballos e informes escritos |
0 |
| |
|
Observacións avaliación |
|
Se evaluarán distintos factores:
- a realización de traballos e informes escritos (20%)
- a exposición oral (traballos, informes, problemas e casos prácticos) (30%)
- a asistencia e participación (20%)
- a evaluación continua do alumno mediante preguntas e cuestións orais durante o curso (30%)
Para superar a materia o estudante terá que ser avaliado como mínimo con unha anota de 5 sobre un máximo de 10 e, ademáis:
- haber participado no Simposio científico, dacordo coa normativa de participación correspondente.
- haber asistido ás actividades comúns
- haber asistido polo menos a seis actividades optativas, elexidas libremente coa limitación de que han de estar relacionadas co ámbito da Química. O alumno deberá entregar ó profesorado da materia na súa Universidade un informe dacordo coa normativa establecida no que figuren os títulos das conferencias, un resumen de cada una delas e os xustificantes de asistencia.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
|
|
A bibliografía dependerá de cada programa específico. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
| Materias que continúan o temario |
|
| Observacións |
|
Para superar a materia é obligatorio asistir ás actividades programadas e outras actividades formativas, e realizar os informes pertinentes sobre ditas actividades. |
|