Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Suggest alternatives for solving complex chemical problems related to the different areas of chemistry. |
A8 |
Analyze and use the data obtained independently in complex laboratory experiments and relating them with the chemical, physical or biological appropriate techniques, including the use of primary literature sources |
A9 |
Promote innovation and entrepreneurship in the chemical industry and in research. |
B1 |
Possess knowledge and understanding to provide a basis or opportunity for originality in developing and / or applying ideas, often within a research context |
B2 |
Students should apply their knowledge and ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their field of study. |
B4 |
Students should be able to communicate their conclusions, and the knowledge and the reasons that support them to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous manner |
B5 |
Students must possess learning skills to allow them to continue studying in a way that will have to be largely self-directed or autonomous. |
B6 |
Innovate in the different areas of chemistry, demonstrating initiative and entrepreneurship |
B7 |
Identify information from scientific literature by using appropriate channels and integrate such information to raise and contextualize a research topic |
B8 |
Evaluate responsibility in the management of information and knowledge in the field of Industrial Chemistry and Chemical Research |
B9 |
Demonstrate ability to analyze, describe, organize, plan and manage projects |
B10 |
Use of scientific terminology in English to explain the experimental results in the context of the chemical profession |
B11 |
Apply correctly the new technologies to gather and organize the information to solve problems in the professional activity. |
B12 |
Being able to work in a team and adapt to multidisciplinary teams. |
C1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
C2 |
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
C3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
C4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
C5 |
CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ser capaz de realizar intercambio de coñecementos, críticas yedebatir sobre avances, innovacións e/ou investigacións relacionadas coa Química |
AC2 AC9
|
BC1 BC2 BC4 BC6 BC7 BC9 BC10
|
CC2 CC3 CC4 CC5
|
Ser capaz de demostrar coñecementos profundos dos avances científicos, das técnicas recentes e da instrumentación relacionadas coa Química |
AC2 AC8 AC9
|
BC1 BC2 BC5 BC6 BC7 BC9
|
|
Ser capaz de utilizar as ferramientas necesarias para a presentación oral e escrita dos resultados dos traballos de investigación |
AC9
|
BC8 BC10 BC11 BC12
|
CC1 CC5
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Asistencia a actividades formativas |
- Cursos, seminarios e conferencias sobre temas avanzados en Química, impartidas por especialistas nacionais e internacionais de acreditada solvencia no ámbito da investigación química, co obxeto de proporcionar aos alumnos una visión global e actualizada dos aspectos máis novedosos e os avances máis significativos no ámbito do Máster.
- Simposio científico: Conferencias invitadas, impartidas por conferenciantes relevantes, preferentemente profesores visitantes. Comunicacions orais, nas que os estudiantes presentarán os aspectos máis relevantes da investigación realizada ó
longo do curso académico. Sesions de carteis, en que cada estudiante presentará un cartel relativo ó tema de investigación de Traballo de Fin de Máster.
- Tratamento da información e presentación de resultados científicos.
- Visitas a empresas relacionadas cos contidos da materia, en función dos recursos económicos dispoñibles, e buscando no posible unha integración cos contidos de outras materias do Módulo 1. O obxetivo das visitas é conectar os contidos da
materia coa realidade industrial e a investigación na industria. Visitaranse empresas do sector químico e alimentario así coma organismos dedicados ó control da contaminación.
NOTA: Os contidos e as metodoloxías da materia están suxeitos á dispoñibilidade de recursos humanos e medios materiais, polo que pode ser necesario axustalos ás circunstancias particulares de cada centro, o que levarase a cabo coa suficiente antelación para garantir a adquisición das competencias da materia por parte dos alumnos, e lles será adecuadamente comunicado. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Seminar |
A2 A8 A9 B1 B5 B7 B8 B9 B11 B12 C2 C4 |
12 |
12 |
24 |
Supervised projects |
A2 B2 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C4 C5 |
12 |
15 |
27 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 A9 B1 B4 B8 B9 B10 C5 |
12 |
12 |
24 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Seminar |
Resolución de problemas |
Supervised projects |
Plantexamento de casos prácticos |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición de contidos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Seminar |
Supervised projects |
|
Description |
Tutorías programadas polo profesor e coordinadas polo Centro. Estarán orientadas á resolución de dúbidas sobre os contidos da asignatura e a preparación dos problemas, |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 A9 B1 B4 B8 B9 B10 C5 |
Se evaluará a asistencia e participación. |
0 |
Seminar |
A2 A8 A9 B1 B5 B7 B8 B9 B11 B12 C2 C4 |
Se evaluará a rigurosidade científica na resolución de traballos, informes, problemas e casos prácticos |
0 |
Supervised projects |
A2 B2 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C4 C5 |
Se evaluará a realización de traballos e informes escritos |
0 |
|
Assessment comments |
Se evaluarán distintos factores:
- a realización de traballos e informes escritos (20%)
- a exposición oral (traballos, informes, problemas e casos prácticos) (30%)
- a asistencia e participación (20%)
- a evaluación continua do alumno mediante preguntas e cuestións orais durante o curso (30%)
Para superar a materia o estudante terá que ser avaliado como mínimo con unha anota de 5 sobre un máximo de 10 e, ademáis:
- haber participado no Simposio científico, dacordo coa normativa de participación correspondente.
- haber asistido ás actividades comúns
- haber asistido polo menos a seis actividades optativas, elexidas libremente coa limitación de que han de estar relacionadas co ámbito da Química. O alumno deberá entregar ó profesorado da materia na súa Universidade un informe dacordo coa normativa establecida no que figuren os títulos das conferencias, un resumen de cada una delas e os xustificantes de asistencia.
|
Sources of information |
Basic
|
|
A bibliografía dependerá de cada programa específico. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para superar a materia é obligatorio asistir ás actividades programadas e outras actividades formativas, e realizar os informes pertinentes sobre ditas actividades. |
|