Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AM1 AM2 AM3 AM4 AM5 AM6 AM7 AM8 AM9 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM15
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM12 BM13
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Realización de prácticas en despachos e institucions |
período de formación práctica nos distintos ámbitos nos que o despacho asignado desenvolve o seu labor profesionalComprender a necesidade de formarse continuamente para o desenvolvemento da profesión. Coñecer as relacións con outros compañeiros, clientes e o resto de operadores xurídicos. Coñecer as distintas
funcións da profesión e os diferentes ámbitos de exercicio profesional. Coñecer os supostos nos que os avogados poden incorrer en responsabilidade. Coñecer o funcionamento dos
servizos de quenda de oficio, asistencia letrada ao detido e orientación xurídica. Organizar eficazmente o tempo e controlar os señalamientos e prazos. Coñecer as esixencias normativas de calquera
ámbito que afectan o exercicio profesional. Coñecer as técnicas de análises de problemas e toma de decisións. Coñecer as técnicas, táctica e estratexias para dirixir un procedemento xurídico tanto
xudicial como extraxudicial. Coñecer as técnicas de entrevista. Coñecer os usus fori dos tribunais, oficinas públicas organismos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
40 |
0 |
40 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
30 |
0 |
30 |
Discusión dirixida |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
40 |
0 |
40 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
40 |
0 |
40 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
30 |
0 |
30 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
40 |
0 |
40 |
Saídas de campo |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
40 |
0 |
40 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
40 |
0 |
40 |
Prácticas clínicas |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
50 |
0 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
25 |
0 |
25 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Aprendizaxe colaborativa |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Presentación oral |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Saídas de campo |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos |
Solución de problemas |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Prácticas clínicas |
O ensino clínico pode entenderse como un proceso instrucional que ten lugar nun ambiente natural relacionado co exercicio dunha profesión, no que os estudantes observan e participan en actividades clínicas deseñadas para proporcionarlles oportunidades que supoñen a aplicación de feitos, teorías e principios relacionados coa práctica da mesma. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas clínicas |
Análise de fontes documentais |
Aprendizaxe colaborativa |
Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Obradoiro |
Presentación oral |
Saídas de campo |
Solución de problemas |
|
Descrición |
el trabajo en el despacho asignado conlleva atención personalizada de forma continuada por parte del tutor de prácticas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas clínicas |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
20 |
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Discusión dirixida |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Saídas de campo |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
A valoración do alumno realizarase polo titor de prácticas atendendo ao aproveitamento xeral do período de prácticas. O alumno deberá entregar ao finalizar o período de prácticas, unha memoria na que se describa o traballo realizado. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|