Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
Coñecemento dos principios e valores constitucionais.
Coñecemento das estruturas xurídico-políticas de ámbito nacional e internacional.
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8
|
B2 B3 B5
|
C5 C6 C8
|
Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais).
Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico.
Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos.
Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público).
Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito.
Capacidade de elaboración de normas.
|
A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15
|
B7 B8 B12 B13
|
C1 C2 C3
|
Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora.
Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida.
Traballar de forma colaborativa.
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro.
Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión
|
|
B9 B10 B11
|
C4 C5 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O proceso civil |
1. Introdución
2. As partes
3. Os tribunais e a súa competencia
4. O obxecto do proceso
5. A demanda, a contestación e outras alegacións
6. A proba
7. A sentenza e outros modos de terminación. Efectos da sentenza
8. Os medios de impugnación
9. Os procesos de declaración
10. O proceso de execución
11. A tutela xudicial cautelar
12. Os procesos especiais
13. O proceso concursal
14. Os procesos non dispositivos
15. A xurisdición voluntaria e a arbitraxe
|
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B2 B3 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
15 |
0 |
15 |
Presentación oral |
A1 A8 A9 A11 A12 |
6 |
18 |
24 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A4 A5 A9 C2 |
5 |
68 |
73 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 |
21 |
0 |
21 |
Traballos tutelados |
A14 B7 B8 B9 B10 B2 B3 B5 C1 C2 |
6 |
6 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
A discusión dirixida é una ferramenta que propicia a intervención do alumnado en clase a partir dun tema proposto sobre as materias que se están a impartir e, normalmente, de actualidade. Así mesmo provoca que o alumnado busque solucións de xeito rápida a partir do coñecemento adquirido nas sesions anteriores |
Presentación oral |
A presentación oral é unha técnica tanto para exposición oral dos casos resoltos coma para exposición oral de partes da materia. |
Proba mixta |
Para a evaliación do alumnado ademais do que supón a avaliación continua durante o desenvolvemento do modulo tense en conta o resultado dunha proba mixta que, se ben pode variar dun curso a outro, basicamente está composta de preguntas tipo test, preguntas curtas, algunha pregunta a desenrolar e a resolución de casos prácticos. |
Sesión maxistral |
As clases presenciais desenrólanse a partir dunhas sesións teóricas baseadas na lección maxistral. Despois utilízanse outras técnicas como as discusións dirixidas ou as presentacións orais |
Traballos tutelados |
Coa preparación de traballos polo alumnado pretendese que vaia adquirendo a tecnica da investigación e o aprendizaxe autonomo. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba mixta |
Presentación oral |
|
Descrición |
Normalmente, para a preparación da presentación oral dos traballos de investigación ou dos casos resoltos é aconsellable a participación do profesorado para a supervisión, a resolución de dúbidas, a corrección dos borradores, etc.
Así mesmo en vistas á preparación da proba mixta é moi conveniente a consulta e o asesoramento do profesorado, o cal require unha atención personalizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A14 B7 B8 B9 B10 B2 B3 B5 C1 C2 |
A valoración dos traballos tutelados dependerá da calidade, interese, rigor e corrección dos mesmos |
8 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 |
A valoración da sesión maxistral consistirá na asistencia habitual ás clases presenciais e na participación nos debates dirixidos e na resposta ás cuestións formuladas |
3 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A4 A5 A9 C2 |
Tal e como se expuxo no apartado das metodoloxías a proba conxunta pode estar constituída por varios capítulos: preguntas tipo test, curtas, a desenrolar, caso práctico, etc. Dependendo da configuración do exame concreto farase unha ponderación dos resultados de todas as cuestións |
65 |
Presentación oral |
A1 A8 A9 A11 A12 |
Para a cualificación da presentación oral valorarase, principalmente, a calidade do traballo presentado ou a do caso resolto. Así mesmo, terase en conta a claridade na exposición e a corrección na argumentación e nas respostas ás cuestións formuladas |
20 |
Discusión dirixida |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B2 B3 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A valoración da discusión dirixida consistirá na asistencia habitual as clases presenciais e na participación dos mesmos |
4 |
|
Observacións avaliación |
Para a superación da materia será
requisito imprescindible aprobar a proba mixta. A nota resultante servirá para
facer a media co resto das puntuacións.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
ORTELLS
RAMOS, M., CAMARA RUIZ, J., MARTIN PASTOR, J., CUCARELLA GALIANA, L., JUAN
SANCHEZ, R., BONET NAVARRO, J., BELLIDO PENADES, R., MASCARELL NAVARRO, Mª. J.,
ARMENGOT VILAPLANA, A., Derecho Procesal Civil, Aranzadi, Madrid, 19ª Edición,
2019. -
PÉREZ-CRUZ MARTÍN, A-J., y SEOANE SPIEGELBERG, J.L., Derecho Procesal Civil.2
tomos, Andavira, Santiago de Compostela, (última edición). -
GIMENO SENDRA, V., Derecho Procesal Civil. Colex, (última edición). - DE LA OLIVA, A., ARAGONESES, S., HINOJOSA, R., MUERZA, J. y TOME,
J.A., Derecho procesal civil. ECERA (última edición). |
Bibliografía complementaria
|
|
Bibliografía complementaria:
MONTERO AROCA, J., GOMEZ
COLOMER, J.L., MONTON REDONDO, A. y BARONA VILAR, S., Derecho Jurisdiccional.
Proceso Civil, Tirant lo Blanch, Valencia, última edición.
CORTÉS DOMINGUEZ, V. y
MORENO CATENA, V., Derecho Procesal Civil, Tirant lo Blanch, Valencia, última edición.
|
Recursos web: |
BIBLIOTECA UDC: http://www.udc.es/biblioteca/
BOE: http://www.boe.es/
DOGA: http://www.xunta.es/dog/
BASE DE DATOS ARANZADI: http://www.westlaw.es/westlaw/ (só pode consultarse a través da UDC)
| |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Dereito da persoa/612G01007 | Dereito da Empresa/612G01011 | Dereito de familia/612G01013 | Constitución e poder xudicial/612G01014 | Dereito Mercantil: Dereito de sociedades e de títulos-valores/612G01022 | Dereito da Contratación/612G01024 | Dereitos Reais/612G01027 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dereito Internacional Privado/612G01032 | Dereito de Sucesións/612G01034 | Dereito Mercantil: Contratos empresariais. Dereito concursal e dereito marítimo/612G01035 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|