| Competencias do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Saber analizar e comentar textos literarios en lingua inglesa |
A2 A6 A7 A14 A15
|
B6 B7
|
C5 C6 C7
|
| Saber analizar e comentar textos literarios en lingua inglesa |
A2 A6 A7 A14 A15
|
|
C1 C3 C6
|
| Coñecer a literatura en lingua inglesa. |
A7
|
|
C5 C6
|
| Coñecer a literatura en lingua inglesa. |
A7
|
|
C5 C6
|
| Saber redactar un traballo crítico sobre textos literarios ingleses |
A2 A6 A7 A15
|
B6 B7
|
C5 C6
|
| Saber redactar un traballo crítico sobre textos literarios ingleses |
A2 A6 A7
|
B7
|
C3 C5
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
1. O teatro inglés dos séculos XVI e XVII
2. Comedia, novela e sátira narrativa no século XVIII
3. Novela inglesa do XIX
4. Narrativa moderna
5. PRACTICAS: pasaxes de textos del corpus, e tamén de algúns textos modernos |
1.1 Breve historia do teatro
1.2 Producción teatral no XVI e XVII
1.3 Shakespeare. The Merchant of Venice
1.4 William Wycherley. The Country Wife
2. 1. Jonathan Swift. Gulliver's Travels.
2.2. Fielding y Sterne
3.1 Jane Austen. Pride and Prejudice
4.1 Corrente de consciencia modernista. Woolf, Joyce, Faulkner
|
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Análise de fontes documentais |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 B7 C1 C3 C5 C6 C7 |
11 |
11 |
22 |
| Discusión dirixida |
A7 A14 A15 B7 C5 C6 C7 |
5 |
5 |
10 |
| Presentación oral |
A2 A6 A7 A15 B6 B7 C3 |
1 |
1.5 |
2.5 |
| Traballos tutelados |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 B7 C5 C6 |
0 |
14 |
14 |
| Sesión maxistral |
A7 A14 A15 C6 C7 |
14 |
7 |
21 |
| Proba mixta |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 |
2 |
15 |
17 |
| Lecturas |
A2 A6 A7 |
0 |
25 |
25 |
| |
| Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Análise de fontes documentais |
Análise textual. |
| Discusión dirixida |
Debate en clase. |
| Presentación oral |
Exposición dun traballo. |
| Traballos tutelados |
Traballo escrito sobre un dos textos do corpus. |
| Sesión maxistral |
Docencia expositiva |
| Proba mixta |
Exame |
| Lecturas |
Fontes primarias. |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Traballos tutelados |
|
| Descrición |
| O alumno/a deberá facer un traballo escrito e presentar outro na clase práctica. |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Proba mixta |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 |
Exame final que inclue ensaio e/ou comentario de texto. |
40 |
| Traballos tutelados |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 B7 C5 C6 |
Traballo escrito sobre unha das obras traballadas na aula.
6-7 páxinas a dobre espacio.
Valorarase o pensamento crítico, a referencialidade e a expresión lingüística.
Entregarase o último día de clase. |
10 |
| Presentación oral |
A2 A6 A7 A15 B6 B7 C3 |
Exposición oral do traballo nas clases prácticas das dúas últimas semanas do curso. |
20 |
| Discusión dirixida |
A7 A14 A15 B7 C5 C6 C7 |
Participación activa en clases prácticas. |
5 |
| Análise de fontes documentais |
A2 A6 A7 A14 A15 B6 B7 C1 C3 C5 C6 C7 |
Durante o curso realizaranse comentarios de texto na aula y cinco deles serán recollidos e puntuados (5 puntos cada un). |
25 |
| |
|
Observacións avaliación |
|
A nota final ha de ser igual a 5 para poder aprobar a materia. Os alumnos/as deberán obter tamén un mínimo de 1.6 sobre 4 puntos no exame, e de 2.4 sobre 6 na evaluación continua (comentarios de texto, traballo e presentación oral). Os alumnos/as que non fagan exposicións orais ou comentarios de texto na clase non terán notas de evaluación continua para aprobar. É necesario obter 2.4 puntos sobre 6 e terán que recuperalos na convocatoria de recuperación ou segunda oportunidade, ainda que teñan 5 de 5 puntos entre o exame de primeira oportunidade (4) e o traballo escrito (1), algo que obviamente non é doado. A única lingua empregada en clase, os traballos e os exames será o inglés. As faltas de expresión graves (non de estilo) en lengua inglesa mermarán a nota en calquer actividade. Polo tanto recoméndase ós alumnos/as que se esmeren na redacción e a revisen. Tampouco se permitirán plaxios de fontes escritas ou dixitais nos exames ou traballos. Os alumnos deben adquirir competencia literaria propia en certa medida, ainda que é lóxico,e polo tanto perdoable, que os comentarios e interpretacións do profesor subexistan tras dita competencia. Cando o alumno/a, por circunstancias varias (enfermedade xustificada, dispensa, etc) , non poda facer a presentación oral, sempre poderá entregar un segundo traballo por escrito antes de exame de primeira oportunidade para que a actividade compute entón. Os alumnos/as que asistan e participen durante o curso na evaluación continua non poderán ser considerados como non presentados a partir da realización dun 25 % das actividades. Os alumnos a tempo parcial con dispensa deberán falar co profesor durante as duas primeiras semanas para comentar as alternativas á evaluación contínua na primeira oportunidade. En todo caso, o alumno deberá facer dous traballo escritos (60 %) e logo o exame. A avaliación na oportunidade de xullo dividirase do xeito seguinte: 40% exame final + 60% actividades que sustituirán o traballo feito na clase durante a avaliación contínua e que se especificarán ao publicar as notas da primeira oportunidade. Os alumnos repitirán o que necesiten.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
|
|
Fontes primarias:
Shakespeare. The Merchant of Venice William Wycherley. The Country Wife Jonathan Swift. Gulliver's Travels. (1ª e 4ª partes ou viaxes) Jane Austen. Pride and Prejudice
Fotocopias o powerpoint de paxinas soltas doutras fontes. Por exemplo, de Tristram Shandy ou The Sound and the Fury |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
--VV.AA. Historia crítica del teatro ingles. Alcoy: Marfil, 1988. -- Series de Cambridge Companion para distintas épocas. (Cambridge University Press).
--Hughes, Derek. English Drama, 1660-1700. Oxford: Clarendon Press, 1996.
Patea, Viorica, ed. Short Story Theories: A
Twenty-first-century Perspective. Amsterdam: Rodopi, 2012.
Schmidt, Michael. Reading Modern Poetry.
London: Routledge, 1989 |
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
| Literatura Inglesa 1/613G01010 | | Literatura Inglesa 2/613G01017 |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
| Materias que continúan o temario |
|
|