Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Seguir unha conversa sobre asuntos cotiáns ou de carácter xeral, participar espontáneamente e ser capaces de expresar sorpresa, felicidade, tristeza, interese, indiferenza etc.
|
A6
|
B4
|
C2
|
Entender as ideas principais dun discurso oral ou escrito sobre asuntos cotiáns, de actualidade, ou sobre temas persoais, separándoas dos detalles específicos. |
A6
|
B4
|
C2
|
Comprender a descrición de acontecementos, de sentimentos e de desexos en cartas persoais e en textos relacionados cos campos semánticos do programa.
|
A6
|
B3
|
C2
|
Localizar información relevante en textos longos ou obter información de distintas partes do texto ou de varios textos para resolver un problema específico, así como identificar as conclusións en textos de argumentación claros e recoñecer a liña desa argumentación.
|
A6 A15
|
B5 B6
|
C2
|
Expoñer e cohesionar de forma máis ou menos elaborada experiencias, desexos, opinións, proxectos, reaccións etc. |
A6 A9 A15
|
B4
|
C2
|
Comentar as opinións doutras persoas, comparando e contrastando alternativas, avaliando que facer, a onde ir, ou que elixir.
|
A6 A9 A15
|
B4
|
C2
|
Presentar un tema coñecido sobre os campos semánticos traballados o outros relacionados para que poida ser seguido sen dificultades, explicar os puntos significativos con razoable precisión e ser capaz de contestar as preguntas que xorden.
|
A6 A9 A15
|
B1 B3 B5 B6
|
C2
|
Escribir textos ben enlazados e gramaticalmente correctos sobre temas que son coñecidos ou de interese persoal e describir experiencias e impresións así como formular peticións ou solicitudes concretas de xeito sinxelo.
|
A6 A9 A15
|
B3 B4 B6
|
C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Gramática |
1.1. Formación de preguntas
1.2. Determinantes, cuantificadores e nomes
1.3. Adxectivos e adverbios
1.4. Tempos verbais
1.5. A voz pasiva
1.6. Verbos con partícula e frases idiomáticas
|
2. Vocabulario |
2.1. Educación e aprendizaxe
2.2. Personalidade, aparencia e carácter
2.3. Viaxe e movimento
2.4. Actividades deportivas e de ocio
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A9 B4 B4 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 A15 B1 B3 C2 |
10 |
15 |
25 |
Seminario |
A6 A9 A15 B3 B4 B5 |
13 |
15 |
28 |
Discusión dirixida |
A6 A9 A15 A6 B4 B5 C2 C2 |
7 |
3 |
10 |
Proba oral |
A6 A9 A15 B4 B5 C2 |
0 |
6 |
6 |
Lecturas |
A6 B1 B3 B6 C2 |
0 |
10 |
10 |
Portafolios do alumno |
A6 A9 A15 B3 B6 |
2 |
18 |
20 |
Traballos tutelados |
A6 B3 B5 B6 C2 |
0 |
15 |
15 |
Proba mixta |
A6 A9 A15 B1 B3 B6 C2 |
3 |
15 |
18 |
Aprendizaxe colaborativa |
B3 B4 B6 |
0 |
15 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa lingua inglesa en xeral e coa materia en particular, en que se desenvolven actividades destinadas a obter información relevante sobre o alumnado así como sobre as súas competencias iniciais en lingua inglesa, co fin de articular a docencia de xeito que se favorezan aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos e intereses do alumnado. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de lles transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Seminario |
Aulas de carácter práctico en que se desenvolven as catro destrezas arredor dun tema dos que se poden atopar nos contidos ou outros que podan ser de interese xeral. Deste xeito, haberá seminarios de lectura, redacción e comprensión audiovisual case todas as semanas do curso. |
Discusión dirixida |
Actividades desenvolvidas polo alumnado en grupos pequenos, coordinados pola profesora lectora, en que porán en práctica a súa destreza oral en lingua inglesa e se debaterán temas de forma libre, informal, espontánea e sinxela. |
Proba oral |
Proba en que se avalían as competencias comunicativas do alumnado mediante unha pequena conversa ou entrevista coas profesoras individualmente ou por parellas. Os estudantes terán tamén que ler un texto en voz alta e tal vez improvisar situacións suxeridas polas profesoras, que poderán usar textos ou material audiovisual como apoio durante a proba. |
Lecturas |
Todo o material que o estudantado terá que ler fóra da aula para a realización dalgúns exercicios de comprensión lectora así como todas as lecturas que poidan facer en inglés para outras materias. Tamén se considerarán "lecturas" a lectura de xornais, revistas, foros de internet, etc. en lingua inglesa, actividade que recomendaremos encarecidamente. |
Portafolios do alumno |
O portafolio consistirá na recompilación das diferentes tarefas de redacción encomendadas polo profesorado durante o cuadrimestre.
|
Traballos tutelados |
O alumnado deberá realizar un traballo en grupo ("project") sobre un tema que se especificará ao inicio do curso. Con este traballo preténdese promover a aprendizaxe autónoma do estudantado, baixo a tutela do profesorado así como a aprendizaxe colaborativa e as relacións entre a universidade e o entorno sociocultural no que se asenta. |
Proba mixta |
Proba práctica con exercicios variados de uso da lingua, algúns de resposta breve outros de elección múltiple, outros de ordenación ou de maior elaboración. Ás veces pedirase xustificación das respostas. |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballo presencial e non presencial a través de TICs en pequenos grupos co fin de compartir información e habilidades e optimizar os resultados de aprendizaxe de todos os membros do grupo.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a realización do traballo tutelado é importante que o estudantado informe ao profesorado dos avances que vai facendo ao longo do cuatrimestre.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A6 A9 A15 B4 B5 C2 |
O alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre na que deberá amosar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Se ao longo do cuadrimestre un alumno ou alumna acada máis dun 5 sobre 10 na avaliación continua das súas competencias de expresión oral, non terá que facer a proba final. |
15 |
Proba mixta |
A6 A9 A15 B1 B3 B6 C2 |
No exame oficial de xaneiro todo o alumnado deberá realizar unha proba mixta coas seguintes partes: gramática e vocabulario, comprensión lectora e comprensión auditiva.
|
50 |
Seminario |
A6 A9 A15 B3 B4 B5 |
Nesta materia chámanse seminarios ás aulas de docencia interactiva nas que se traballa en grupos reducidos. A asistencia e participación activa nestas aulas suporá un 5% da nota final. |
5 |
Portafolios do alumno |
A6 A9 A15 B3 B6 |
No portafolios avaliaremos as tarefas de produción escrita realizadas ao longo do curso. |
20 |
Traballos tutelados |
A6 B3 B5 B6 C2 |
O "project" suporá un 10 por cento da nota final. Avaliarase a súa exposición oral e a parte escrita así como o traballo realizado polo grupo ao longo do cuadrimestre. |
10 |
|
Observacións avaliación |
IMPORTANTE: Para superar a materia, a suma das distintas probas, project e demais actividades avaliables deberá ser 5 sobre 10, tendo en conta que a cualificación mínima do exame final, da proba oral e das tarefas de producción escrita non poderá ser inferior a 4, aínda que a nota media total sexa 5 ou máis. Aplicarase unha penalización do 25% sobre a cualificación final de traballos e actividades se estes son entregados fóra de prazo sen causa xustificada. Os traballos con evidencia de plaxio serán cualificados automáticamente coa cualificación de 0. Para este fin poderá usarse a aplicación Turnitin, que recoñece traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Os alumnos/as que non se presenten o día da proba mixta oficial acadarán a cualificación de NP, se non entregaron máis do 50% de actividades durante o curso. A participación dinámica nas diferentes tarefas da clase, así como todo o material de "extra-credit" que o alumnado realice ao longo do cuadrimestre, poderá supoñer ata un 5% extra na nota final. Isto inclúe traballos voluntarios, lecturas alternativas ou calquera outra actividade proposta polo profesorado, ou proposta polo alumnado e aceptada polo profesorado. OPORTUNIDADE de XULLO: A distribución de porcentaxes será a seguinte: exame (50%), tarefa(s) de redacción (20%), traballo tutelado (10%), entrevista oral individual co profesorado (20%). Alumnado con dispensa: O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica, tal e como establece a Normativa desta universidade, será avaliado en calquera das dúas oportunidades seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. Atención á diversidade: Existe unha oficina (ADI) na universidade que se especializa en "atender os membros da comunidade universitaria con necesidades especiais derivadas da discapacidade ou doutras formas de diferenza fronte á poboación maioritaria". O alumnado que o desexe pode falar coa profesora Ana Veleiro para acadar máis información ou poñerse directamente en contacto coa ADI en http://www.udc.es/cufie/uadi/. Tamén no teléfono 5622 ou na dirección de email adi@udc.es.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Mann, M. & S. Taylore-Knowles. (2006). Destination B2. Grammar and Vocabulary.. MacMillan Publishers. (WITH KEY)
Allsop, J. & P. Watcyn-Jones (1990). Test Your Phrasal Verbs. . London: Penguin.
Thomson, A.J. & A.V. Martinet. (1993). A Practical English Grammar.. Oxford: OUP
Brook-Hart, G. (2008). Complete First Certificate.. Cambridge: C.U.P.
Murphy, R (1990). English Grammar in Use.. Cambridge: C.U.P.
Carter, R. et al. (2011). English Grammar Today. Cambridge: C.U.P
McCarthy, M. & F. O’Dell (2002). English Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P
Vince, Michael. (2009). First Certificate Language Practice. English Grammar and Vocabulary. . MacMillan Publishers.
Thomas, B, Hashemi, L. & L. Matthews (2015). Grammar and Vocabulary for First (with answers). Cambridge University Press
Beaumont, D. & C. Granger. (1991). Heinemann English Grammar. Oxford: Heinemann.
Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: OUP
Allsop, J. & P. Watcyn-Jones. (1990). Test Your Prepositions.. London: Penguin.
Simon, P. (2016). The Grammaring Guide to English Grammar.. My E-Book Pulishing House |
Outros libros de interese ·
Collie, J. & S. Slater. 1992. Cambridge Skills for Fluency: Listening 3. Cambridge: C.U.P. ·
Collie, J. & S. Slater. 1992. Cambridge Skills for Fluency: Speaking 3. Cambridge: C.U.P. ·
Greenall, S. & D. Pye. 1993. Cambridge Skills for Fluency: Reading 3. Cambridge: C.U.P. ·
Greenall, S. & M. Swan. 1986. Effective Reading.
London: Cambridge:
C.U.P ·
Hashemi, L. & B. Thomas. 2003. Cambridge Grammar for First Certificate. Cambridge: C.U.P. ·
Littlejohn, A. 1993. Cambridge Skills for Fluency: Writing 3. Cambridge: C.U.P.
·
McCarthy, M. & F. O’Dell. 2002. English
Vocabulary in Use. Cambridge:
C.U.P. ·
Redston, C. & G. Cunningham. 2007. Face2Face Upper-intermediate. Cambridge: Cambridge
University Press. ·
Swan, M. & C. Walter. 1997. How
English Works. Oxford:
O.U.P. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|