Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os alumnos deben expresarse dunha maneira creativa, orixinal e imaxinativa en textos orais e escritos de lingua inglesa. |
A1 A9 A15
|
|
|
Deberían ter a capacidade de entender as principais ideas da maioría dos textos orais u escritos en inglés, seguir liñas argumentais complexas e identificar as principais conclusións ás que chegou o falante, sempre que o tema sexa relativamente coñecido. |
|
B1 B3 B4
|
|
Os alumnos deberían poder seguir os discursos de textos orais de radio e televisión, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. |
|
B5 B6
|
|
O alumno debe poder manter unha conversa que trata de asuntos cotidiás e xerais co falantes nativos de lingua inglesa sen moita dificultade. Debe dominar unha amplia gama de estilos e rexistros en textos escritos e no seu inglés escrito. |
|
B1
|
C3 C4
|
Os alumnos deben poder expoñer con claridade un tema relacionado cos asuntos tratados durante o curso, e outros, explicando claramente e destacando os puntos principais para poder seguille sen dificultade. Deberá contestar ás preguntas que xurdan e usar PowerPoint ou equivalente como apoio.
|
A9 A15
|
B5 B6
|
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns e xerais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada.
|
A1
|
B1 B3
|
|
Os alumnos deben ser capaces de expresarse en inglés escrito co claridade e fluidez, nunha forma coherente e ben organizada, usando conectores de maneira apropiada. Deben usar vocabulario e estruturas que matizan e expresan modalidade: graos de certeza / incerteza, crenza/dúbida, probabilidade / improbabilidade, usando párrafos e puntuación correctamente. |
A1 A9
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os temas elíxense o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas.
1. Where we live
Gramática: énfase con investimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade auditiva acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e as súas xentes, a nivel C1. |
a. Taxistas de Londres.
b. Casas de ilusión.
c. Plano dunha casa. |
2. The art of conversation.
Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1. Funcións prácticas: Pedir información. |
a. Como manter unha conversación.
b. Os campións do texting.
c. A conversación, a comunicación e Internet. |
3. Ages and stages.
Vocabulario: El léxico relacionado con la educación, a nivel C1 (sustantivos contables y no-contables); Gramática: voz pasiva, colocaciones y frases con "wish". Práctica en ingles oral: discusión acerca de la publicidad; Estilo y registro: El lenguaje apropiado para realizar cada tarea; transferencia de registro y estilo. |
a. Obsesión cos vampiros.
b. O que poden facer os diarios por ti, e o que non poden facer.
c. Onde e por que a xente vive máis tempo. |
4. No gain without pain.
Gramática: "-ing"; e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed"; e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo a súa pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación. |
a. Xente sobresaínte.
b. Os produtos fallados.
c. Por que o perfeccionismo non é perfecto |
5. The feel-good factor.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funcións prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1. |
a. O prezo da felicidade.
b. Películas que che fan sentir ben.
c. A Aplicación da Felicidade.
d. O traballo e a Felicidade. |
6. Living with the past.
Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: críticas de series, películas, libros, etc. |
b. Árbores familiares.
c. A acumulación de obxectos na casa.
d. A Arqueoloxía. |
7. The hard sell.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade). |
a. A importancia dos nomes dos produtos.
b. O quinto sabor.
c. A utilización dos perfumes no marketing. |
8. Passing through.
Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1. |
a. Viaxar para gañarse a vida.
b. O voluntariado no estranxeiro.
c. Expatriados en Nova Iorque.
d. Á caza dos souvenirs
e. As guías de viaxes. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A9 A1 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A9 A15 B1 |
10 |
15 |
25 |
Discusión dirixida |
A1 A15 B5 B6 |
8 |
12 |
20 |
Proba oral |
A9 B3 B3 B4 |
0 |
6 |
6 |
Seminario |
B1 C3 C4 |
13 |
15 |
28 |
Proba obxectiva |
B5 B6 |
0 |
25 |
25 |
Presentación oral |
A15 B1 |
1 |
10 |
11 |
Portafolios do alumno |
C3 C4 |
2 |
30 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa materia, onde as actividades teñen como fin a obtención de información achega do nivel de competencia do alumnado, para poder avanzar de acordo coas súas expectativas e necesidades. |
Sesión maxistral |
Modo de clase maxistral, acompañada de material audiovisual, co fin de aumentar e consolidar os coñecementos dos alumnos da lingua inglesa e os temas aprendidos. |
Discusión dirixida |
Diálogos en parellas e grupos pequenos, con seguimento dos profesores, onde se pon en práctica as habilidades dos alumnos, e onde poden ter lugar conversacións e debates informais e espontáneos. |
Proba oral |
Unha proba onde se avalía a competencia comunicativa, dentro do contexto dunha entrevista individual ou de parellas, cun ou ambos os profesores. |
Seminario |
Son sesións prácticas onde se desenvolven as catro habilidades básicas en relación co programa, ou outros temas que xurdan. |
Proba obxectiva |
Exame escrito. Isto permite que os profesores avalíen os coñecementos e habilidades lingüísticas adquiridos, desenvolvidos e mellorados durante o curso. Pode incluír varios tipos de preguntas: composicións, preguntas de resposta múltiple, completar frases, transformacións e outros exercicios. Inclúe unha proba de audición. Basearase case exclusivamente nos materiais utilizados ao longo do curso. |
Presentación oral |
Unha presentación diante dos demais alumnos na clase de tamaño medio (DI). Debe tratarse dun tema controvertido elixido polo propio alumno. O alumno debería chegar a algún tipo de conclusión despois de considerar e explicar os puntos principais. Deberían usar PowerPoint ou similar como apoio dos seus argumentos. |
Portafolios do alumno |
Os alumnos deberían gardar e ordenar os materiais que son o resultado das clases, e outros materiais, cos seus propios comentarios e as notas asignadas, para facer un seguimento dos seus progresos. Isto inclúe as composicións coas notas, comentarios e correccións do profesor. Tamén inclúe calquera tipo de investigación ou traballo levado a cabo polo alumno. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
Os profesores corrixirán ao longo do curso varias redaccións de cada alumno/a. Os do Profesor Alan Floyd realizaranse nas horas de clase (DI).
O estudantado deberá ter en conta os seus erros e as correccións e comentarios en futuras ocasións. Poderán e deberían consultar cos profesores acerca da maneira de mellorar os seus rendementos, e usar o tempo dedicado ao auto-aprendizaxe para corrixir erros.
Todos o alumnado debería aproveitar o tempo das horas no gabinete dos profesores, que están para o propósito de facer un seguimento do seu progreso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Portafolios do alumno |
C3 C4 |
Avaliaranse varias composicións. As características de cada unha serán explicadas polo profesor(a). |
20 |
Proba obxectiva |
B5 B6 |
Unha proba obxectiva (exame) baseada nos materiais usados en clase, a lectura adicional e os traballos esixidos por ambos os profesores. Incluirá varios tipos de exercicios, unha composición escrita e unha proba de audición. |
35 |
Presentación oral |
A15 B1 |
Ao alumno esixiráselle unha presentación acerca dun tema elixido por el / ela, que contén un elemento de polémica. Debe basearse nun texto extraido dunha revista, unha páxina de Internet, un periódico, etc, onde se expresa un punto de vista, e o alumno debe incluír e argumentar o seu propio punto de vista achega do tema. Esta proba é individual; non pode presentarse en parellas ou grupos, e debe levar a cabo sen ter apuntamentos diante. Poderase utilizar unha presentación con PowerPoint ou similar, pero a mesma só debe consultarse, non lerse. Proporcionaranse máis detalles no programa da materia que se atopará en Moodle. |
20 |
Seminario |
B1 C3 C4 |
Avaliaranse a asistencia (5%) e participación (5%) dos alumnos (=10%) |
10 |
Proba oral |
A9 B3 B3 B4 |
Todo o alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre, en formato de entrevista individual ou en parella, na que deberá mostrar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Avaliarase a capacidade de facerse entender, a súa coherencia, fluidez, pronuncia e tamén a complexidade e corrección léxicas e gramaticales. |
15 |
|
Observacións avaliación |
Os profesores teñen acceso ao programa "Turnitin", moi útil á hora de evitar o plaxio. IMPORTANTE: Para superar a materia, a suma das distintas probas deberá ser 5 sobre 10, tendo en conta que a cualificación mínima da proba escrita deberá ser de 4 puntos sobre 10. Os alumnos/as que non se presenten o día das probas escritas recibirán a cualificación de NP. AVALIACIÓN XULLO: Os/As estudantes que non superen a proba na primeira oportunidade terán que ir á oportunidade de xullo, onde os criterios de avaliación serán os seguintes: Proba oral 10%, Proba obxectiva 40%, Presentación oral 15% Portafolio do alumno 20%, Resumo oral dun conto curto en inglés, eligido polo profesor (15%) do libro de Roald Dahl: “Collected Short Storiesof Roald Dahl Vol 2” (15%) La historia para el curso 2019/2020 es “Lamb to the Slaughter".Pódense descargar legalmente estos contos en calquera destos enlaces: Os alumnos que aproban unha parte da avaliación na primeira oportunidade non terán que repetir esa parte en xullo. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. DISPENSA ACADÉMICA: Aqueles alumnos que oficialmente se matricularon a tempo parcial, e teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Burgess, Sally, and Thomas, Amanda (2014). Gold Advanced Coursebook. . Harlow, UK. Pearson ELT. |
Os alumnos deben traer o libro de texto a clase de maneira habitual. Tamén poden practicar a audición (listening comprehension) ao mesmo nivel do Gold Advanced Exam Maximiser (que sin embergantes non estudiaremos en clase, pero que está na biblioteca da facultade de Filoloxía): http://www.english.com/goldadvanced/goldadvanced.html?page=maximiser |
Bibliografía complementaria
|
Edwards, Lynda and Jacky Newbrook (2014). Gold Advanced. Maximiser with key..
Quirk, R. and Greenbaum, S. (1985). A University Grammar of English. London, Longman
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. (WITH KEY) MacMillan Publishers
Mann, M. (2008). Destination C1&C2: grammar and vocabulary. MacMillan
Tims, Nicholas et al. ( 2014). Face2face Advanced Workbook. Cambridge, UK: CUP ISBN 1107690587
Jones, Leo (2001). New Cambridge Advanced English. Cambridge, CUP.
Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: O.U.P. |
Estes 7 libros son para referencia e estudo soamente. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa 1/613G01003 | Lingua Inglesa 2/613G01008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa 4/613G01019 |
|
|