Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Describir a xente en canto á aparencia física, personalidade, comportamento (con xustificación / exemplos) vida / estilo de vida / crenzas, comentarios / sentimentos sobre a persoa. |
A2 A6
|
B1 B4
|
C2
|
Describir os lugares e edificios en termos de nomes, poboación, características xerais e detalles específicos, ambiente, localización, razón para visitar, puntos turísticos, actividades de tempo libre e recomendacións, unha explicación, xustificación, exemplos e comentarios e sentimentos sobre o lugar. |
A6 A8
|
B4 B7 B10
|
C2 C3 C7
|
Entender as descricións e describir obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, estándar, cor, orixe, materiais, características especiais e as razóns para ser especial |
A6 A8 A10
|
B4
|
C2
|
Describir festivais, eventos e cerimonias en termos de data, motivo, preparacións para os ensaios, custom, comida, ambiente, actividades, día real e sentimentos. |
A6 A8 A11
|
B4 B6 B8 B10
|
C1
|
Presentar unha serie de eventos relacionados, ou imaxinarias de baseado na súa propia experiencia, nun estilo descritivo vivido, incluíndo pensamentos, reaccións dos personaxes principais, describindo as accións coma se fose visto a través dos seus ollos. |
A8 A15
|
B4 B8 B10
|
C2
|
Escribir unha redacción discursiva do tipo a favor e en contra a presentación de ambos os dous lados dunha cuestión, discutindo puntos a favor dun determinado tema, así como aqueles contra ela, ou as vantaxes e desvantaxes de un asunto particular. Cada punto terá que ser apoiada por xustificacións, exemplos e razóns. |
A6 A8
|
B4 B8
|
C2
|
Presentar o punto de vista respecto a un tema do escritor, claramente e ser motivada e exaples. O punto de vista oposto ea razón debe ser incluído nun apartado separado antes de que o peche, xunto con un argumento que demostra que é un punto de vista pouco convincente. A opinión do escritor debe ser incluída na introdución e conclusión. |
A6 A9
|
B3 B4 B8
|
C2 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
INTRODUCIÓN E REVISIÓN XERAL. |
Ortografía. ( Punctuation)
Símbolos e abreviaturas
Gramática elemental
Diversos estilos de redacción.
Como se organiza un texto.
Tipos e clases de textos.
|
REGRAS PARA REDACCIÓN DE NOTAS DE COMUNICACIÓN E CORRESPONDENCIA EN XERAL |
Regras para a escritura de correspondencia e notas de réxime interior.
Organización e estruturación da información
Linguaxe útil:
Explicación de impresións
Facer comparacións
Verbos de localización e preposicións
Características de estilo formal e informal
Expresión das impresións e reaccións
|
CORRESPONDENCIA COMERCIAL E PROFESIONAL |
Estrutura das cartas / The layout of letters
Encabezamientos / Letterhead
Data / Dáche
Referencias / References
Saúdo / Opening Salutation
Contido da carta / The body of the letter
Despedida / The enclosing salutation
Asina / The signature
Documentación adxunta / Enclosures
Diferentes modelos e estilos de correspondencia |
A TOMA DE MENSAXES TELEFÓNICAS ( On the Phone) |
Realización de chamadas.
Vocabulario específico no uso do teléfono.
Toma de recados ou mensaxes telefónicos.
Modelo escrito. ( Telephone' s notes)
Frases estandarizadas.
|
A REDACCIÓN DOS CORREOS ELECTRÓNICOS |
Técnicas útiles e vocabulario específico para redacción de correos electrónicos.
Abreviaturas, expresións habituais e erros comúns.
Destreza na escritura de mensaxes electrónicas
Principios de planificación.
Construción de mensaxes
Utilización de claves para a redacción
Aplicación de regras ortográficas para mensaxes electrónicas
Emprego de regras para formato de correos electrónicos.
Organización do correo de forma efectiva.
|
O INFORME TÉCNICO
|
Lectura, tradución e interpretación dun informe.
Redacción.
A company report.
Planning a Report: Steps. |
LINGUAXE E EXPRESIÓNS ÚTILES. |
Descrición de obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, modelo, cor, orixe, materiais, características especiais, razóns para ser especial. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 |
10 |
30 |
40 |
Proba de ensaio |
A9 B4 C3 |
6 |
10 |
16 |
Análise de fontes documentais |
A2 A10 |
5 |
3 |
8 |
Glosario |
A11 A15 B3 C3 |
3 |
2 |
5 |
Mapa conceptual |
A10 A11 B7 C3 |
3 |
3 |
6 |
Sesión maxistral |
B4 B6 C2 C3 C7 |
6 |
29.5 |
35.5 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Con base no principio de que a verdadeira educación consiste na adquisición acumulativa e sen fin, a combinación e a reordenación de experiencias de aprendizaxe. |
Proba de ensaio |
Mesturado Combinación proba obxectiva / subxectiva da teoría e da práctica que conduce a unha proba que consiste en dar solucións a un problema real |
Análise de fontes documentais |
Traballo documental que implica a lectura de material escrito (que axuda a dixitalizar os documentos nun ordenador e pode usarse un paquete de análise cualitativa). |
Glosario |
Unha lista de termos nun asunto particular, campo ou área de uso, con definicións que o acompañan.
Esta lista na parte de atrás dun libro, explicar ou definir palabras e expresións difíciles ou pouco comúns utilizados no texto. |
Mapa conceptual |
Usadas para organizar visualmente información. A miúdo creados en torno a un único concepto, deseñado como unha imaxe no centro dun espazo en branco |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos básicos da materia, previo á realización das prácticas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Aprendizaxe colaborativa |
Proba de ensaio |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
Neste sentido, cada alumno vai ser coidado de forma individual, tanto en clase e nas horas de titoría, esta alternativa pode ser estendido a outros sistemas de acordo coas necesidades dos alumnos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 |
As prácticas deste artigo é desenvolvido en clase e serán avaliados a través de exercicios prácticos que serán presentados para avaliación. 50
|
50 |
Proba de ensaio |
A9 B4 C3 |
Unha proba composta de afrontar e resolver os exercicios en clase de acordo cos contido do programa terá que ser presentado polos alumnos. |
50 |
|
Observacións avaliación |
A efectos de valoración, seguirase o criterio seguinte: A proba escrita (50%) = proba de ensaio e desenvolvemento. Aprendizaxe colaborativa (50%), o 30% a para a participación nas clases, o 20% para exercicios na clase. O alumnado que non aprobe a primeira oportunidade ou aqueles que están oficialmente rexistrados como estudantes a tempo parcial ou con dispensa académica avaliaranse por medio dunha proba escrita co 50% da puntuación e un exame oral marcando co outro 50% da puntuación total. Aqueles alumnos/as que posúan dispensa
académica, tal e como establece a Normativa de permanencia desta universidade,
serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para
a segunda oportunidade de xullo. Os alumnos/as que se presentan á convocatoria adiantada de decembro
avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. Os alumnos/as non presentados na primeira convocatoria seguirán os mesmos criterios establecidos para a segunda oportunidade de xullo. A cualificación de non presentado/a será considerada cando o/a alumno/a non asistir á proba mixta e/ou cando tiver entregado un número das prácticas contempladas inferior ao 50%.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Virginia Evans (2002). Successful Writing. Express Publishing |
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA, DICIONARIOS, APUNTAMENTOS E MATERIAL PEDAGÓXICO Raymond Murphy Cambridge University Press Celia Blissett – K. Hallgarten Language Teaching Publications. - 501 Grammar & writing questions
Skill Builders practique Learning Express - Elementary Technical English
Martin webber Thomas Nelson & Sons Limited. - Nucleus English for Science and technology
Martin Bates / Tony Dudley – Evans Longman Practical exercises for technical writing Edmond H. Weiss Orxy Press Jeremy Comfort, Steve Hick, Allan Savage Oxford University Press - A handbook for technical Communication
Jacqueline K. Neufeld Prentice – Hall, Inc. Martin Wilson Thomas Nelson and Sons, Ltd. - New international business English
Leo Jones and Richard Alexander Cambridge University Press - El Inglés Jurídico. Textos y Documentos.
Enrique Alcaráz Varó Editorial Ariel, S.A. - La nueva correspondencia comercial Español Inglés.
Editorial de Vecchi, S.A. DICCIONARIOS: Nuevo diccionario Politécnico de las lenguas Española e Inglesa Federico Beigbeder Atienza Ediciones Díaz de Santos, S.A. DiccionarioTécnico Guy Malgorn Paraninfo, S.A. Diccionario comentado de términos financieros Ingleses de uso frecuente en Español Miguel Castelo Montero Fundación una Galicia Moderna. Netbiblo, S.L. English pronouncing dictionary Daniel Jones revised by A.C. Gimson J.M. Dent & Sons Ltd. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Inglés Científico-Técnico/613G03028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Tecnoloxías da Información e da Comunicación/613G02007 | Técnicas de Redacción en Inglés/613G02030 |
|
Materias que continúan o temario |
Técnicas de Tradución/613G02018 |
|
Observacións |
O ensino a impartir transmítese por medio de aulas moi participativas coa entrega de diverso material que permite ao alumnado obter unha visión xeral da utilización de documentos relacionado co comercio, relacións internacionais, a Administración, actividades administrativas, mercantís e civís no uso cotián compaxinando a teoría coa práctica. |
|