Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer la variación lingüistica de la lengua inglesa |
A20
|
B1 B2
|
|
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise ingüística e literaria |
A1
|
|
|
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria |
A3
|
|
|
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A6
|
|
|
Ter capacidade para avaliar, abnalizar e sintetizar críticamente información especializada. |
A11
|
|
|
Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas. |
A17
|
|
|
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A18
|
|
|
Coñecer a situación solciolingüística da lingua inglesa. |
A19
|
|
|
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua inglesa. |
A21
|
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas |
|
B5
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
B6
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar críticamente e de coñecemento e de exercer o pensamente crítico. |
|
B7
|
|
Apreciar a diversidade. |
|
B8
|
|
valorar a importancia da investigación e desenvolvemento tecnolóxico na sociedade |
|
B9
|
|
Capacidade de autoformación |
|
B3
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A língua inglesa como entidade cambiante. A importancia do rexistro lingüístico en Inglés. Cercanía e afastamento no discurso.o inglés no mundoe na historia |
Estudo pragmático da lingua. |
2. O sistema escrito da língua inglesa Formación de párrafos. Puntuación.
A cohesión lingüística |
Mellora nas Estructuras gramaticais e unións.
Condicións, modalidade e o estilo indirecto |
3. A combinación das/nas palabras. Aspectos do vocabulario |
Formaciones básicas de palabras.
Palabras confusas. Homófonas, fraxeoloxía, 'idioms', 'collocations', verbal combinations. The article, Plurals, etc. |
4. Debates e discusións. Niveis de acordo desacordo... |
Matices nas formas lingüísticas. Lingua e ideoloxía.
Inglés oral/escrito |
6. Uso práctico do Inglés en diferentes ámbitos lingüisticos. A semántica e os cambios |
Modismos de diferentes contextos. Verbos con preposición. Descripciones internas externas. Palabras correctas en relaciones sociales y personales |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A20 |
5 |
15 |
20 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A11 B3 B5 B6 B7 |
2.5 |
17 |
19.5 |
Presentación oral |
A6 A18 |
4 |
10 |
14 |
Sesión maxistral |
A19 A21 B1 B8 B9 |
10 |
10 |
20 |
Seminario |
A17 B2 |
25 |
10 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Preguntas baseadas textos relevantes da materia |
Traballos tutelados |
Dos traballos tutelados en inglés sobre temas relevantes da materia. |
Presentación oral |
Exposición oral na aula dos traballos tutelados |
Sesión maxistral |
Exposición do profesor sobre os temas do programa da materia. |
Seminario |
Lectura e análise de textos relevantes na aula, actividades, exercicios, con atención especial á asistencia na clase. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Seminario |
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Preguntas sobre temas relevantes da materia. Práctica dos exercicios feitos nas aulas.
Exposición e discusión dirixida polo profesor e dabate sobre os textos fundamantais.
Dous traballos en inglés sobre temas relevantes da materia
exposición oral na aula dos traballos tutelados
Participación dos alumnos/as na aula na discusión dos casos plantexados con exercicios escritos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A6 A18 |
Exposición oral aula polos alumno/as dos traballos tutelados |
10 |
Seminario |
A17 B2 |
Lectura e análise de textos relevantes na aula, exercicios, actividades, etc, xunto coa asistencia a clase. |
20 |
Proba obxectiva |
A20 |
Preguntas sobre a materia. Examen Práctico |
50 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A11 B3 B5 B6 B7 |
Valoración dos trabajos tutelados |
20 |
|
Observacións avaliación |
O exame final (proba obxectiva) comprenderá toda a materia. Esta proba acadará ata o 50 % da cualificación final. Os alumnos que non se presenten as probas finais escritas, sexa en xuño ou en xullo, acadarán NON PRESENTADO, independentemente dos exercicios ou actividades realizadas.
O traballo avaliado deberá obter 4/10. O alumno/o deberar realizar polo menos o 50% de todo requerido para a calificación final. Si suspende o exame final, os traballos tutelados, os exercicios escritos o a presentación oral, terá que repetir estas partes que suspenda no exame de xullo. Aqueles alumnos oficialmente matriculados a tempo parcial e que teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de esta universidade, serán avaliados en calquera opotunidade seguindo os mesmos criterios establecidos para a segunda oportunidade de xullo. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normasespecificadas para a oportunidade de xullo. Sobre el plaxio Os traballos escritos poden ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas,plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorrer, aplicaranse as normas contra o plaxio (Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dosestudos de grao e mestrado universitario). Turnitin recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/apropio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais localizados en Internet.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
www.informationliteracygroup.org.uk (). .
Mascull, B. (2002). Business Vocabulary in Use. Cambridge:CUP
Georgakopoulou,A.& D. Goutsos (2004). Discourse Analysis. Edinburgh: Edinburgh U.P.
Kathleen Mc Millan & J. Weyers (2011). How to Write Essays and Assignments. Harlow: Pearson
Masthrie, R. et al. (2013). Introducing Sociolinguistics. Edinburgh: Edinburgh U.P.
Hughes, J. (2008). Language Leader Workbook. Harlow: Pearson
Remacha Esteras, S. & E. Marco Fabré (2007). Professional English in Use. Computers and the internet. Cambridge:CUP
Brown, G.D. & Sally Rice (2007). Professional English in Use. Law. Cambridge:CUP
Watcyn-Jones, K. and Mark Farrell (2002). Test your Vocabulary5. Harlow: Pearson
Hogg, R.M. et al. (1992). The Cambridge History of the English language. Cambridge:CUP
Driscoll, L. (2005). Vocabulary in Practice6. Cambridge:CUP |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|