1. PRIMEIRA OPORTUNIDADE
Os alumnos poden decidir ser avaliados segundo un modelo de avaliación continua ou ben de avaliación única. Entenderase que un alumno elixe avaliación continua ao defender a primeira das prácticas da materia. Unha vez os estudantes opten polo modelo de avaliación continua a súa cualificación non poderá ser nunca "Non presentado".
1.a) Avaliación continua
Consiste na realización e defensa dunha serie prácticas de laboratorio, ao longo do período no que se imparte a materia, e na realización dunha proba obxectiva, cuxas características se describen máis arriba.
A cualificación será o resultado de aplicar a media ponderada entre os resultados: (i) Proba obxectiva (60%), e (ii) prácticas de laboratorio (40%).
1.b) Avaliación única
Consiste na realización dunha proba obxectiva, coas mesmas características da correspondente a avaliación continua. E, adicionalmente, outra proba escrita, que se realizará a continuación do anterior, sobre a parte práctica, e que terá o mesmo peso que esta parte na avaliación continua.
2. SEGUNDA OPORTUNIDADE
1.a) Avaliación continua
No caso de que o alumno seguira o modelo de avaliación continua na primeira oportunidade, pode decidir conservar nota de prácticas. Neste caso so terá que facer o exame relativo á parte de teoría (proba obxectiva). Ou pode decidir renunciar á nota de prácticas e avaliarse pola modalidade de avaliación única.
A nota de prácticas só se conserva durante o curso académico.
A nota do exame de teoría non se conserva.
No caso de que o alumno non seguira o modelo de avaliación continua na primeira oportunidade, debe acollerse ao modelo de avaliación única.
1.b) Avaliación única
Ten as mesmas características que a avaliación única da primeira oportunidade.
3. PLAXIO
Si se detectase plaxio en calquera das probas de avaliación, a cualificación final da materia será de "suspenso (0)", feito que se comunicará á dirección da escola para adoptar as medidas oportunas.