Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber realizar o modelado conceptual de sistemas de información e a súa materialización nos soportes actuais de almacenamento da información. |
A7 A13 A14 A18 A19 A22 A23 A47 A48 A49
|
B1 B2 B3 B4
|
C2 C3 C4 C6 C7 C8
|
Coñecer modelos de información avanzada e saber modelar aplicacións que os usen |
A7 A13 A14 A18 A19 A22 A23 A47 A48 A49
|
B1 B2 B3 B4
|
C2 C3 C4 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Modelado conceptual e lóxico |
Modelo entidad-relación extendido
Exercicios de modelado conceptual e lóxico
Bases de datos orientadas a obxectos |
Repositorios NoSQL |
Conceptos xerais
Caso de uso: MongoDB |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A13 A14 A18 A19 A22 A23 A47 A49 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
21 |
0 |
21 |
Traballos tutelados |
A13 A18 A48 B1 B2 B4 |
7 |
23 |
30 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A18 A48 B1 B2 B4 |
14 |
40 |
54 |
Proba mixta |
A13 A18 B1 B3 |
0 |
40 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición, por parte dos docentes, de contidos nunha aula convencional, incluíndo demostracións do uso de ferramentas TIC |
Traballos tutelados |
Realización de traballos, individualmente ou en grupo, baixo a supervisión dos docentes |
Prácticas a través de TIC |
O obxectivo fundamental das prácticas de laboratorio é desenvolver as competencias procedimentais.
Por unha parte, realizaranse exercicios que permitan madurar e asentar os coñecementos explicados nas clases teóricas. Por outra, explicaranse novos conceptos e apoiaranse tamén coa realización de exercicios prácticos. |
Proba mixta |
Realización dunha proba escrita para demostrar os coñecementos e competencias adquiridos en relación á materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Resolución de dúbidas en horario de titorías,
atención (semi)personalizada nos laboratorios de prácticas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A13 A18 A48 B1 B2 B4 |
Avaliarase a adecuación ás pautas marcadas (contido e presentación), a aplicación dos coñecementos adquiridos, a coherencia entre a proposta e o seu desenvolvemento, as iniciativas, a resolución de problemas, fontes e bibliografía utilizada, e a entrega do traballo no prazo establecido.
Pode pedirse unha presentación oral do traballo que tamén se terá en conta na avaliación.
Para a segunda oportunidade o profesorado poderá especificar un novo enunciado para o traballo, ou a mellora do entregado na primeira oportunidade. |
20 |
Proba mixta |
A13 A18 B1 B3 |
Proba escrita na que deben ser demostrados os coñecementos e as competencias adquiridos |
50 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A18 A48 B1 B2 B4 |
A avaliación consistirá en probas ou entregas periódicas que se marcarán durante o curso. |
30 |
|
Observacións avaliación |
NON PRESENTADO Na primeira oportunidade terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non realice a proba mixta. Na segunda oportunidade terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación de ningunha parte. SEGUNDA OPORTUNIDADE Poderán presentarse á segunda oportunidade UNICAMENTE aqueles estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. Se un/unha estudante decide non realizar a recuperación de algunha das partes, conservará a nota obtida na primeira oportunidade nesa parte. DISPENSA ACADÉMICA Aqueles estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases poderán, en primeira oportunidade, demostrar o seu coñecemento da materia mediante un exame teórico e práctico que valerá o 50% da nota e realizar entregas de traballos para avaliar o traballo tutelado e as prácticas. Para a segunda oportunidade, as condicións son as mesmas que as do resto do alumnado. OPORTUNIDADE ADIANTADA A avaliación na oportunidade adiantada consistirá unicamente nunha proba escrita que computará o 100% da cualificación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Silberschatz, A.; Korth, H.; Sudarshan, S (2005). Database System Concepts. 6th ed.. McGraw-Hill.
Elmasri, R.; Navathe, S. B (2007). Fundamentos de Sistemas de Bases de Datos. Pearson
(). http://nosql-database.org.
(). https://docs.mongodb.com/manual/.
Sadalage, P; Fowler, M. (2013). NoSQL distilled. A brief guide to the emerging world of polyglot persistence. Addison-Wesley |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Bases de Datos Avanzadas/614G01029 | Arquitectura dos sistemas de Información/614G01075 |
|
|