Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Planificar novos destinos e produtos turísticos |
AP6 AI1
|
|
|
Coñecemento do proceso de decisión do consumidor turístico, da súa tipoloxía en función das necesidades e as súas motivacións |
AP7 AI2 AM3
|
BM9 BM12
|
CM1 CM7
|
Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
AM1
|
BM1
|
|
- Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
BM4 BM6
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
BM8 BM11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I - Proceso de decisión de compra
II - Factores que afectan o comportamento do consumidor
III - Actuacións posteriores á compra
IV - Características do novo consumidor turístico |
-Percepción Social
-Técnicas de Influencia Social |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A12 A7 A9 B9 B12 C1 C7 |
20 |
31 |
51 |
Traballos tutelados |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
4 |
6 |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
4 |
6 |
10 |
Discusión dirixida |
B8 B9 B12 C1 C7 |
0 |
2 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do docente dos aspectos fundamentais da materia. As exposicións complementaranse co uso de medios audiovisuais, preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos, facilitar a aprendizaxe e favorecer a interacción entre o profesor e os estudantes. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía basada na responsabilidade do alumno, pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Aprendizaxe colaborativa |
Organización da clase en pequenos grupos nos que o alumno traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e do seu equipo. |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos, mediante a cal os estudantes presenciais discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, podendo ou non estar coordinado polo profesor. Os estudantes on line, pola súa banda, dispoñerán dun espazo de discusión informal para tratar un tema ou problema. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Traballos tutelados |
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Concibense como horas de traballo presencial co docente por parte do alumno, para o seguimento o orientación deste.
Javier Fernández Fernández
Universidade da Coruña
E.U. de Turismo
Teléfono: 981 160276
E-mail: javier.fernandez4@udc.es
Estou a disposición dos alumnos para tutorías presenciales/online cuando consideren oportuno
Durante o curso académico, prestarase atención personalizada e continua a todos os estudantes matriculados nesta materia, tanto para responder preguntas sobre as clases presenciais /on-ine como para abordar temas relacionados co traballo.
A atención personalizada será via mail e telefónica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
B8 B9 B12 C1 C7 |
Discusions de distintos temas, planteados anteriormente polo docente. |
10 |
Traballos tutelados |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
Realización por parte dos alumnos dun traballo dirixido e tutelado polo docente, tanto de forma individual como por grupos. Todolos traballos tendrán que ser expostos na aula. |
80 |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
Propondranse distintos temas na aula, para afianzar o temario. |
10 |
|
Observacións avaliación |
No caso dos alumnos na modalidade online, o 100% da sua
evaluación será por un traballo prsentado de forma individual, dirixido
polo docente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Borja Soler, Luis; Casanovas Pla, Josep Andreu. “El consumidor turístico”. ESIC EDIC. - Alonso, J. “El comportamiento del consumidor”. Instituto Nacional de Consumo. Madrid -Baron, A R. y Byrne. (2005). Psicología Social. Madrid. Pearson -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey - León, J.L.; Olavarría, E. “Conducta del consumidor y marketing” Editorial Deusto - Compendio de estadísticas de Turismo. OMT - Mazón Martínez, Tomás; Aledo Tur, Antonio. “Turismo residencial y cambio social: nuevas perspectivas teóricas y empíricas”. Universidad de Alicante |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cualitativas/615488007 | Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cuantitativas/615488008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Promoción e comercialización de destinos e novos produtos turísticos/615488003 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|