Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Fotografía, Vídeo e Audio Código 616011401
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 3.5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Capacidade para gravar sinais sonoras.
Capacidade para deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escena.
Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
Capacidade de análise da forma icónica e a imaxe espacial tanto na imaxe fixa como en movemento.

Contidos
Temas Subtemas
Tema 1.- Introducción á fotografía
Tema 2.- Os elementos da cámara
Tema 3.- Elementos básicos da narrativa audiovisual
Tema 4.- Diferentes formatos de Televisión e a súa evolución
Tema 5.- Conceptualidade na captación de imaxes
Tema 7.- Son

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 1 0 1
Análise de fontes documentais 0 7.5 7.5
Estudo de casos 6 0 6
Proba de resposta múltiple 2 6 8
Sesión maxistral 18 27 45
Traballos tutelados 2 15 17
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Presentación dos obxectivos, contidos, dinámica e bibliogafía da asignatua
Análise de fontes documentais Para un óptimo aproveitamento das clases, deberá ter leído e analizado previamente os textos que se indiquen para esa sesión.
Estudo de casos Analizaranse na aula casos representativos de diferentes técnicas fotográficas e visuais
Proba de resposta múltiple Os alumnos deberán superar unha proba escrita tipo test
Sesión maxistral O alumno debe asistir ás clases teóricas presenciais para entender os conceptos dos que se esixe o seu coñecemento
Traballos tutelados Os alumnos terán que desenvolver ao longo da asignatura diferentes traballos tutelados polo profesor responsable da materia.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
A atención personalizada aos alumnos realizarase a través do seguimento e corrección dos traballos tutelados, así como das diversas prácticas que terán que realizar ao longo da asignatura. Para o desenvolvemento desa atención personalizada contémplanse tanto titorías presenciais coma un seguimento continuo a través das ferramentas que as TIC poñen ao servicio da educación.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados Cada alumno deberá realizar 4 traballos:
- Análise dunha fotografía
- Realización de series fotográficas facendo fincapé en conceptos de composición, velocidade de obturación e profundidade de campo
- Gravación dun plano secuencia que conte a mesma historia que unha serie de 7 fotografías
- Iluminación dun set
30
Proba de resposta múltiple Exame tipo test.
Dúas preguntas mal contestadas anularán unha pregunta contestada correctamente
60
 
Observacións avaliación
É necesario que os alumnos superen as 4 probas prácticas descritas para poder aprobar a asignatura.
Tamén é preciso que superen a proba de resposta múltiple
As notas obtidas por parte do alumno farán media

Fontes de información
Bibliografía básica Langford, M. (1990). El manual fotográfico para cada situación. Blume Ediciones, Madrid
Aparici, R. (1992). La Imagen. UNED, Madrid
Millerson, G. (2001, 4ª edición). Realización y producción en televisión. IORTV, Madrid

Bibliografía complementaria Nisbett, A. (2002). El uso de los micrófonos. IORTV, Madrid
Aparici, R. (1989). Lectura de imágenes. Ed. De la Torre, Madrid
Zettl, H. (1999, 7ª edición). Manual de Producción de Televisión. International Thomson Editores


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías