-Contexto da Industria Xornalística
|
1. Contorna de partida do negocio. Obxectivos empresariais e concreción de soportes.
2. Situación organizativa da Redacción.
3. Definición estratéxica da marca.
4. Deseño de fluxos de traballo, responsabilidades e novos perfís profesionais.
5. Deseño organizativo da nova sala de Redacción. No seu caso, tamén físico.
6. Detección e formación nas ferramentas propias do xornalismo dixital. En termos de produción de formatos interactivos e de seguimento do comportamento da audiencia en relación ao contido.
8. Disrupción que sufriu a industria dos medios e o seu irreversibilidad: os algoritmos e as plataformas dixitais.
9. Tendencias de consumo de información e contidos.
10. Vías de resposta dos medios premium no novo ecosistema, especialmente fronte aos novos xigantes dixitais (LENTE). Casos de éxito noutros medios en Europa e EEUU.
11. Calendario de implantación e definición de obxectivos.
12. Desmentidos e achados da experiencia.
13. Conclusións e recomendacións. |
-Contexto legal das informacións |
1. Propiedade intelectual:
1.1 Aproximación á propiedade intelectual.
1.2 Links e comunicación pública.
1.3 Rexistro da propiedade intelectual.
1.4 Licenzas libres.
2. Dereitos Fundamentais:
2.1 O Regulamento Xeral de Protección de Datos.
2.2 Dereitos fundamentais e imaxes.
2.3 A cámara oculta en xornalismo.
2.4 A lei de seguridade cidadá e o xornalismo. |