Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Creación de modelos 3D para a xeración de imaxes sintéticas. Creación de mapas de texturas adaptados a eses modelos. Definición de materiais de superficie. |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A11
|
B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución |
Introdución. Contexto e aplicacións
Estrutura dunha produción 3D. Fluxo de traballo para a creación de produtos audiovisuais baseados en imaxe sintética |
Modelado |
Clasificación dos sistemas de modelado e representación en 3D
Usos e aplicacións dos sistemas de modelado.
Mallas de polígonos.
Topoloxía.
UVs. |
Texturizado e materiais |
Usos e aplicacións das texturas e os materiais
Tipos de texturas e materiais
Mapeado de texturas
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
28 |
28 |
56 |
Proba mixta |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
1.5 |
0 |
1.5 |
Proba práctica |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
1.5 |
0 |
1.5 |
Portafolios do alumno |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B2 B3 |
0 |
34 |
34 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
28 |
28 |
56 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Proba mixta |
Exame teórico |
Proba práctica |
Exame práctico |
Portafolios do alumno |
Traballo final |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
As titorías complementarán os talleres e as clases teóricas, para resolver de forma individual ou en pequenos grupos as dúbidas ou dificultades que xurdan durante o estudo e o traballo non presencial dos alumnos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
Exercicios prácticos |
25 |
Proba mixta |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
Exame teórico |
25 |
Proba práctica |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
Exame práctico |
25 |
Portafolios do alumno |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B2 B3 |
Traballo práctico |
25 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación
da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final (
portfolio, showreel…) e os exercicios
prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota
total. As datas de
entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en
clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Bacher, Hans P. (2018). Dream worlds : production design for animation. Abingdon, Oxon : Routledge
Chris Legaspi (2015). Anatomy for 3D Artists: The Essential Guide for Cg Professionals.
Uldis Zarins, Sandis Kondrats (2014). Anatomy for Sculptors Understanding the Human Form .
Jeremy Birn (2014). Digital Lighting and Rendering. New Riders
Owen Demers (2002). Digital Texturing and Painting. New Riders
Wolfe, Art (2014). El arte de la fotografía : hábitos esenciales para lograr grandes composiciones. Madrid : Anaya Multimedia
Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production. Thomson Course Technology
Albers, Josef (2010). Interacción del color. Madrid : Alianza
Ghertner, Ed. (2015). Layout and composition for animation. Burlington : Focal Press/Elsevier
William Vaughan (2012). Modelado digital .
Alberto Rodriguez (2010). Proyectos de Animación 3D. Anaya Multimedia
Isaac V. Kerlow (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. John Wiley & Sons, Inc.
Autodesk Maya (2007). The Art of Maya: An Introduction to 3D Computer Graphics. Autodesk Maya Press
Bacher, Hans P. (2018). Vision : Color and Composition for Film. London : Laurence King |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Deseño de Produción e Dirección Artística/616G01025 |
|
Materias que continúan o temario |
Infografía 3D-2/616G01026 | Animación 3D-1/616G01032 | Animación 3D-2/616G01033 | Efectos especiais na animación/616G01040 |
|
|