NOTA: Esta bibliografía
é susceptíbel a modificacións a medida que avanza o curso académico.
Realizarase unha selección de títulos da listaxe final, selección que estará
dispoñible na Moodle e que será de lectura obrigatoria.
Álvarez,
J. M. (1999). Evaluar para conocer, evaluar para aprender: las razones
formativas de la evaluación educativa. En J.M. Álvarez, Evaluar para conocer. Examinar para
excluir (pp. 58-61). Madrid: Morata.
Area,
M. (2009). Los medios de enseñanza o materiales didácticos. Conceptualización y
tipos. Introducción a la
tecnología Educativa, 24-37. Recuperado de
http://www.bibliotecalibre.org/bitstream/001/415/5/Introducci%C3%B3n%20a%20la%20tecnolog%C3%ADa%20educativa.pdf
Barkley,
E. F.; Cross, K. P. e Howell, C. (2007). Técnicas
de aprendizaje colaborativo. Madrid: Morata.
Espín,
J. e outros (1996). Análisis
de recursos educativos desde la perspectiva no sexista. Barcelona:
Laertes.
Fuentes,
E. J. (2003). Culturas profesionales en la enseñanza y desarrollo profesional
de los docentes. Revista
Padres y Maestros, 279, 34-39.
Gimeno
Sacristán, J. (1998). El
currículum: una reflexión sobre la práctica. Madrid: Morata.
González,
Mª. T. (1992). Centros escolares y cambio educativo. En J.M. Escudero e J.
López (Coords.), Los
desafíos de las reformas escolares. Cambio educativo y formación para el cambio
(pp. 71-95). Sevilla: Arquetipo.
González,
Mª. T. (1999).Perspectivas teóricas recientes en organización escolar: una
panorámica general. En J.M. Escudero, Escuelas
y profesores: ¿hacia una reconversión de los centros y la función docente? (pp.
35-59). Madrid: Ediciones Pedagógicas.
González,
Mª T. (2003) (coord.). Las organizaciones escolares: dimensiones y
características. En M. T. González, Organización
y gestión de centros escolares (pp. 25-38). Madrid: Pearson.
Hargreaves,
A. e Fullan, M. (2014). Cultura y comunidades profesionales. En A. Hargreaves e
M. Fullan, Capital profesional (pp. 134-177). Madrid: Morata.
Hargreaves,
A. e Fullan. M. (2014). Instaurar el cambio. En A. Hargreaves e M. Fullan, Capital
profesional (pp. 178-216). Madrid: Morata.
López,
L.; Peliquín, F.; Pérez, C. e Rodeiro, M. (1995). Análise e valoración de
materiais curriculares. Revista
Galega de Educación, 24, 58-60.
Martínez,
J. (1995). Interrogando al material curricular (Guión para el análisis y la
elaboración de materiales para el desarrollo del curriculum). En J. G. Mínguez
e M. Beas (Comps.), Libros
de texto y construcción de materiales curriculares (pp. 221-245).
Armilla: Proyecto Sur de Ediciones.
Montanero,
M. (2019). Didáctica General. Planificación y práctica de la enseñanza
primaria. Cáceres: Universidad de Extremadura.
Navarro,
R.(coord.) (2007). Didáctica
y currículum para el desarrollo de competencias. Madrid: Dykinson.
Parcerisa,
A. (1996). Propuesta de un instrumento para el análisis de libros de texto y
otros materiales que utilizan el papel como soporte. En A. Parcerisa
Arán, Materiales
curriculares. Cómo elaborarlos, seleccionarlos y usarlos (pp.
97-124) Barcelona: Graó.
Sarramona,
J. (2000). Teoría de la
educación: reflexión y normativa pedagógica. Barcelona: Ariel.
Trillo,
F. (1994). El profesorado y el desarrollo curricular: tres estilos de hacer
escuela. Cuadernos de
Pedagogía, 228, 70-74.
Trillo,
F. (2008). La enseñanza: eso sí que es un lío. En F. Trillo e L.
Sanjurjo, Didáctica
para profesores de a pie. Propuestas para comprender y mejorar la práctica
(pp. 57-67). Rosario: Homo Sapiens. Lexislación Lei Orgánica 8/2013, para a mellora da calidade educativa (BOE,
suplemento en lingua galega ao nº 295, 10/12/2013). Versión on-line consultada
en http://www.boe.es/boe_gallego/dias/2013/12/10/pdfs/BOE-A-2013-12886-G.pdf Lei Orgánica 2/2006, de 3 de maio, de Educación (BOE nº
106, 04/05/2006). Versión on-line consultada en
http://www.boe.es/boe/dias/2006/05/04/pdfs/A17158-17207.pdf Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o
currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na comunidade
autónoma de Galicia (DOG nº 120, 29/06/2015). Versión on-line consultada
en http://www.edu.xunta.es/web/sites/web/files/content_type/news/2015/06/30/00_decreto_completo.pdf Decreto 324/1996, de 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento
orgánico dos institutos de ensino secundario (DOG nº 156,
09/08/1996). Versión on-line consultada
en http://www.xunta.es/dog/Publicados/1996/19960809/Anuncio90AA_es.html Decreto 1333/2007 de 5 de xullo polo que se regulan as ensinanzas
da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG
nº 136, 13/07/2013). Versión on-line consultada en
http://www.xunta.es/linguagalega/arquivos/Ref.ED_7.pdf Decreto 126/2008, do 19 de xuño, polo que se establece a
ordenación e o currículo de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº
120, 23/06/2008). Versión on-line consultada
en http://ciug.cesga.es/PDF/ReferenciasLegais/Decreto126-2008curriculoBacharelatoLOEGalicia.pdf Orde do 29 de outubro de 1996 pola que se regulan os órganos de
goberno dos centros públicos de ensino non univesitario de características
singulares, de educación especial e educación de adultos (DOG nº
215, 04/11/1996). Versión on-line consultada en
http://www.xunta.es/dog/Publicados/1996/19961104/AnuncioB14E_gl.html Orde do 1 de agosto de 1997 pola que se dictan instruccións para o
desenvolvemento do Decreto 324/1996 polo que se aproba o Regulamento orgánico
dos institutos de educación secundaria e se establece a súa organización e
funcionamiento (DOG nº168, 02/09/1998). Versión on-line consultada en http://www.xunta.es/dog/Publicados/1997/19970902/AnuncioA14A_gl.html. Orde do 21 de decembro de 2007 pola que se regula a avaliación na
educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº
4, 07/01/2008). Versión on-line consultada en nhttp://www.edu.xunta.es/centros/iessanpaio/system/files/080107DOG_RegulacionAvaliacionESO.pdf Orde do 23 de xuño de 2008 pola que se modifica a do 21 de
decembro de 2007 pola que se regula a avaliación na educación
secundariaobrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº
121, 24/06/2008). Versión on-line consultada en
http://www.xunta.es/dog/Publicados/2008/20080624/Anuncio29FEA_gl.html Orde do 20 de abril de 2010, pola que se modifica a Orde do 24 de
xuño de 2008, pola que se
desenvolve a organización e o currículo das ensinanzas de bacharelato na
Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 77, 26/04/2010). Versión
on-line consultada en
http://www.xunta.es/dog/Publicados/2010/20100426/Anuncio11916_gl.html Orde do 5 de maio de 2011 pola que se regulan determinados
aspectos relativos ao desenvolvemento do bacharelato e se complementa a
normativa sobre esta etapa (DOG nº 105, 01/06/2011). Versión on-line
consultada
en http://www.xunta.es/dog/Publicados/2011/20110601/AnuncioC3F1-100511-1447_gl.html Corrección de erros.Orde do 5 de maio de 2011 pola que se regulan
determinados aspectos relativos ao desenvolvemento do bacharelato e se
complementa a normativa sobre esta etapa (DOG nº 144, 28/07/2011).
Versión on-line consultada en http://www.xunta.es/dog/Publicados/2011/20110728/AnuncioC3F1-220711-4737_gl.pdf Orde do 15 de xullo de 2015 pola que se establece a relación de
materias de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes
nas etapas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato, e se regula o seu
currículo e a súa oferta (DOG nº 136, 21/07/2015). Versión on-line
consultada en
https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20150721_materias_libre_configuracion.pdf). Orde do 13 de xullo de 2016 pola que se amplía a relación de materias
de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes nas
etapas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato e se regula o seu
currículo e a súa oferta (DOG nº 147, 04/08/2016). Versión on-line
consultada en https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20160804_libre_configuracion_1.pdf). Orde do 3 de agosto de 2017 pola que se amplía a relación de
materias de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes
na etapa de educación secundaria obrigatoria, e se regula o seu currículo e a
súa oferta (DOG nº 156, 18/08/2017). Versión on-line consultada en
https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20170818_libre_configuracion_1.pdf). Orde do 7 de agosto de 2018 pola que se amplía a relación de
materias de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes
nas etapas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato, e se regula o seu
currículo e a súa oferta (DOG nº 165, 30/08/2018). Versión on-line
consultada en https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20180830_libre_configuracion_0.pdf). Circular 8/2009 da
Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa,
pola que se regulan algunhas medidas de atención á diversidade para o alumnado
de Educación Secundaria Obrigatoria. Versión on-line consultada en http://www.edu.xunta.es/web/node/328 |