Abala
Quintela, J. E. (2007). Os contos. Propostas para traballar con contos
populares galegos. Vigo: Ir Indo. Abelleira Bardanca, A. e Abelleira Bardanca, I. (2017). Botándolle conto á vida. En Abelleira Bardanca, A. e Abelleira Bardanca, I. Os fíos de infantil. Vigo: Editorial Galaxia, pp. 117-121. Abelleira Bardanca, A. e Abelleira Bardanca, I. (2017) . Soltando a lingua. En Abelleira Bardanca, A. e Abelleira Bardanca, I. Os fíos de infantil. Vigo: Editorial Galaxia, pp. 106-111. Almodóvar, A. (1989). Cuentos de animales. En Almodóvar, A. Los cuentos populares o a la tentativa de un cuento infinito. Murcia. Universidad de Murcia, pp. 127-133. Arias Correa, A. e Arias Correa, D. (2008). As adiviñas. Propostas para traballar coas adiviñas galegas. Vigo: Ir Indo Barragán, C.
et al. (2005). Hablar en clase. Cómo trabajar la lengua oral en el centro
escolar. Caracas e Barcelona: Laboratorio Educativo e Graó. Barrio, M. e
Harguindey, E. (1983). Lerias e enredos para os máis pequenos. Vigo:
Galaxia. Bigas, M. e
Correig, M. (eds.) (2000). Didáctica de la lengua en la educación infantil.
Madrid: Síntesis. Boullosa, P.
G. (1997). Cando o rei por aquí pasou. Libro do folclore infantil galego.
Vigo: Xerais. Bryant, S.
C. (2003). El arte de contar cuentos. Barcelona: Biblaria. Callón, C. (2012). Como falar e escribir en galego con corrección e fluidez. Vigo: Xerais. Calvet,
L. J. (1998). A (socio)lingüística. Santiago de Compostela: Laiovento. Cassany, D.,
Luna, M. e Sanz, G. (2003). Enseñar lengua. Barcelona: Graó. Crystal, D.
(2003). A morte das linguas. Vigo: Galaxia. Ceballos Viro, I. (2016). Iniciación literaria en Educación Infantil. Madrid: UNIR. Díaz García,
M. T., Mas Álvarez, I. e Zas Varela, L. (coords.) (2008). Integración
lingüística e inmigración. Santiago de Compostela: Universidade de Santiago
de Compostela. Feixó Cid,
X. G. (2006). Gramática da lingua galega: síntese práctica. Vigo:
Xerais. Fernández
Paz, A., Lorenzo Suárez, A. M. e Ramallo, F. (2007). A planificación
lingüística nos centros educativos. (S. l.): Xunta de Galicia. Formoso
Gosende, V. (2013). Do estigma á estima: propostas para un novo discurso
lingüístico. Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 2013. Freixeiro
Mato, X. R. (2007). Gramática da lingua galega. Vigo: A Nosa Terra. Freixeiro
Mato, X. R. (2013). Estilística da lingua galega. Vigo: Xerais. Gugenberger,
E., Monteagudo, H. e Rei-Doval G. (eds.) (2013). Contacto de linguas,
hibrididade, cambio: contextos, procesos e consecuencias. Santiago de
Compostela: Consello da Cultura Galega. Harguindey,
E. (2009). Desaprenda a falar galego en 15 días cos erros dun tradutor
automático ___ e reaprenda noutros 15. Bertamiráns (Ames): Laiovento. Harguindey,
H. e Barrio, M. (1994). Antoloxía do conto popular galego. Vigo:
Galaxia. López Viñas,
X., Lourenço Módia, C. e Moreda Leirado, M. (2011). Gramática práctica da
lingua galega: comunicación e expresión. A Coruña: Baía Edicións. Martín, P.
(1985). ¿Que cousa é cousa? O libro das adiviñas. Vigo: Galaxia. Martínez
Lema, P., Sanmartín Rei, G. (eds.) (2011). Unha outra guía para a
intervención lingüística. A Coruña: Universidade da Coruña. Marzábal
Expósito, F., López Barreiro, M.B. (2008). Profesionaliza a túa lingua:
ciencias da educación. A Coruña: Universidade da Coruña. Medrano, C.
L. (1994). 50 xogos de lingua. Vigo: Xerais. Medrano, C.
L. (1998). Outros 50 xogos de lingua. Vigo: Xerais. Monfort, M.
e Juárez Sánchez, A. (1999). El niño que habla. El lenguaje oral en el
preescolar. Madrid: CEPE. Noia Campos,
C. (2002). Contos galegos de tradición oral. Vigo: Nigratea. Núñez
Singala, M. C. (2009). En galego, por que non?: contra os prexuízos e as
simplificacións sobre a lingua. Vigo: Galaxia. Núñez
Singala, M. C. (2017). Sacar a lingua é de mala educación. Oportunidades do
multilingüismo na infancia e na idade adulta. Vigo: Galaxia. Observatorio
da Cultura Galega (2011a). As Lingua(s) a debate: inquérito sobre opinións,
actitudes e expectativas da sociedade galega. Santiago de Compostela:
Consello da Cultura Galega. Observatorio
da Cultura Galega (2011b). O idioma galego na sociedade: a evolución
sociolingüística 1992-2008. Santiago de Compostela: Consello da Cultura
Galega. Pablo
Sánchez, M. J. & Pérez Montero, C. (1995). El taller de lenguaje oral en
la Escuela Infantil. Baúl de recursos. Madrid: Siglo Veintiuno de España
Editores. Palou, J. e
Bosch, C. (coords.) (2005). La lengua oral en la escuela. 10 experiencias
didácticas. Barcelona: Graó. Porto
Crespo, M. (2011). Metodoloxía didáctica da improvisación oral en verso.
Vigo: SNL, Concello de Vigo. Ramallo, F.,
Rei-Doval, G. e Rodríguez Yáñez, X. P. (eds.) (2000). Manual de Ciencias da
Linguaxe. Vigo: Xerais. Revista
Galega de Educación, 41
(monográfico: Literatura oral e educación), xuño 2008.
Revista Galega de Educación, 65 (monográfico: A lingua na Educación Infantil), xuño, 2016. Rodari, G.
(2015). Gramática da fantasía. Introducción á arte de contar historias.
Pontevedra: Kalandraka. Sánchez-Cano,
M. (coord.) (2009). La conversación en pequeños grupos en el aula.
Barcelona: Graó. Sanmartín
Rei, G. (coord.) (2010). Lingua e futuro. A Coruña: Laiovento. Sanmartín
Rei, G. (coord..) (2012a). Criterios para o uso da lingua. A Coruña:
Universidade da Coruña. Recuperado de http://www.udc.es/snl/documentospdf/Libro_Criterios_lingua.pdf. Sanmartín
Rei, G. (coord..) (2012b). Sobre a calidade da nosa lingua. A Coruña:
Universidade da Coruña. Recuperado de http://www.udc.es/snl/documentospdf/Libro_Calidade_Lingua.pdf. Silva-Valdivia,
B. (coord.) (1994). Didáctica da lingua en situacións de contacto
lingüístico. Santiago de Compostela: Universidade. Silva
Valdivia, B., Rodríguez Rodríguez, X., Vaquero Quintela, I. (coords.) (2010).
Educación e linguas en Galicia. Santiago de Compostela: Universidade de
Santiago de Compostela. Silva
Valdivia, B., Rodríguez Rodríguez, X., Vaquero Quintela, I. (coords.) (2011).
A planificación para a normalización lingüística nos centros de ensino non
universitarios: actas das II Xornadas “Educación e linguas en Galicia”.
Santiago de Compostela: Universidade de Santiago de Compostela. Tejerina
Lobo, I. (2010). La narración oral: un arte al alcance de todos. En M. Campos
F., Fígares, G. Núñez Ruiz e E. Martos Núñez (coords.), ¿Por qué narrar?
Cuentos contados y cuentos por contar. Ediciones de la Universidad de
Castilla-La Mancha, pp. 51-66. Xunta de Galicia (2011).Arrolos e xogos de iniciación para transmitir palabras e afectos.Santiago de Compostela Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Secretaría Xeral de Política Lingüística |