Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Integrar los conocimientos, habilidades y actitudes adquiridas por el estudiante del Grado en Terapia Ocupacional por la Universidad de A Coruña. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24 B25 B26 B27 B28 B29 B30 B31 B32 B33 B34 B35 B36 B37
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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Posibilitar al alumno la realización de un artículo o monografía en el área seleccionada.
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A3
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Posibilitar la iniciación científica, considerando la naturaleza del trabajo científico.
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A25 A26 A27 A30
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B22
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C8
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Permitir al alumno profundizar en temáticas más próximas a su interés con orientación de docentes que actúan en esa misma área.
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A3 A7
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Conocimientos y capacidad para hablar, comprender y escribir una segunda lengua y hacerlo correctamente en la lengua materna. |
A26 A28 A30 A34 A35
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B19 B20
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C1 C2
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Capacidad para trabajar en un contexto profesional, ético y de códigos reguladores y legales, reconociendo y respondiendo a dilemas y temas éticos o morales en la práctica diaria.
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A8 A19 A21 A23
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B3 B9 B15 B20 B34 B36
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C1 C2 C3 C6 C8
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Capacidad de demostrar y mantener que la actuación profesional se ajusta a estándares de calidad y que la práctica está basada en la evidencia.
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A3 A13 A14 A15 A22 A25 A26 A28 A34 A35
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B36
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Capacidad para aplicar el método científico para constatar la efectividad de los métodos de intervención, evaluar los métodos de trabajo aplicados y divulgar los resultados. |
A25 A26 A27 A28 A30 A32
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B22
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Capacidad para lograr el bienestar del paciente a través de la combinación de recursos y acciones de los miembros el equipo. |
A15 A17 A32
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Capacidad para saber trabajar en equipo con el objetivo de lograr el bienestar del paciente |
A17
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Capacidad para educar, facilitar, apoyar y animar el funcionamiento ocupacional, el bienestar y el confort de las poblaciones, comunidades, grupos e individuos cuyas vidas están afectadas por la limitación en el funcionamiento, sufrimiento, enfermedad |
A1 A6 A7 A10 A15 A18
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B4 B5 B6 B7 B18 B20 B24 B25 B27 B34 B36
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C4 C5 C6 C7
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
DESENVOLVEMENTO INDIVIDUAL ESPECÍFICO TUTORIZADO |
1.- Como elaborar un programa de investigación?.
2.- Delimitación do tema.
3.- Elección da bibliografía de referencia.
4.- Definición dos obxectivos.
5.- Definición dos procedimentos de recollida e análise de datos.
6.- Realización da procura bibliográfica sobre o tema e campo de interés do proxecto de investigación.
7.- Estudo e discusión da bibliografía específica.
8.- O traballo de campo e a organización de revisións bibliográficas.
9.- Como elaborar e cumprir un cronograma de actividades de investigación?.
10.- Organización de rexistros de traballo de campo.
11.- A análise de datos.
12.- Traballando os datos a partir de referencias teóricas relativas ao tema de interés.
13.- Orientacións básicas de redacción e presentación da monografía ou artículo, según as normas establecidas para a Revista seleccionada.
14.- Redacción e presentación final do proxecto de investigación
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Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A8 A7 |
10 |
10 |
20 |
Lecturas |
A13 A14 A15 A20 |
0 |
45 |
45 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A25 A26 A27 A28 A29 A30 B3 B4 B8 B10 |
30 |
170 |
200 |
Presentación oral |
A2 A1 A4 A24 B9 B14 B15 B17 |
5 |
20 |
25 |
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Atención personalizada |
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10 |
0 |
10 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Lecturas |
Son un conjunto de textos y documentación escrita que se han recogido y editado como fuente de profundización en los contenidos trabajados.
Permite adquirir las competencias genéricas referenciadas en el proyecto de investigación. |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao estudante identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. |
Presentación oral |
Intervención inherente a los procesos de enseñanza-aprendizaje basada en la exposición verbal a través de la que el alumnado y profesorado interactúan de un modo ordenado, planteando cuestiones, haciendo aclaraciones y exponiendo temas, trabajos, conceptos, hechos o principios de forma dinámica.
Permite adquirir las competencias genéricas referenciadas en el proyecto de investigación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Presentación oral |
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Descrición |
La atención personalizada se hará, globalmente, mediante tutorías personalizadas directas y virtuales, individuales y grupales. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Presentación oral |
A2 A1 A4 A24 B9 B14 B15 B17 |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
50 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A25 A26 A27 A28 A29 A30 B3 B4 B8 B10 |
Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao estudante identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. |
50 |
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Observacións avaliación |
En relación co regulamento da UDC sobre "Traballo Fin de Grao", aprobada en Consello de Goberno en sesión celebrada o 22/07/11, procedeuse a revisar e remitir ás autoridades correspondentes o el Regulamento do Traballo Fin de Grao da Facultad de Ciencias da Saúde.
Unha vez se reciben as alegacións desde Rectorado da Universidade da Coruña, procederase a reformar o Regulamento durante o curso 2012-2013. Mentras tanto, manterase en funcionamiento a normativa vixente de Traballo de Fin de Grao/Mestrado da Facultade de Ciencias da Saúde. Según normativa expresada e aprobada en Xunta de Facultade en relación co Traballo de Fin de Grao. O sistema de calificacións se expresará mediante calificación numérica de acuerdo co establecido no artigo 5 do Real Decreto 1125/2003 do 5 de setembro (BOE 18 de septiembre), polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de calificacións nas titulacións universitarias de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional.
Sistema de calificaciones: 0-4.9=Suspenso 5-6.9=Aprobado 7-8.9=Notable 9-10=Sobresaliente 9-10 Matrícula de Honor (Graciable)
No Caso de detectar fraude, copia ou plaxio ena redacción do TFG, implicará un suspenso na oportunidade de evaliación afectada (0,0) e remisión directa a á oportunidad seguinte. - Dita actitude comunicarse á Comisión Académica e ó resto de profesores do título. - No caso de que se reitere a irregularidade nunha 2ª avaliación, a Comisión poderá solicitar ao Reitor a expulsión temporal ou perpetua do alumno.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Blesedell. C y otros. 2005. Terapia ocupacional 10ª ed. Buenos Aires. Madrid : Médica Panamericana
Cormier, W., Cormier L. 1994: Estrategias de entrevista para terapeutas. Bilbao. Desclée de Brouwer
Durante, P., Pedro, P. 1998. Terapia ocupacional en geriatría: principios y práctica. Masson. 1ª ed.
Durante, P., et. al. 1998. Terapia ocupacional en salud mental: principios y práctica. Masson. 1ª ed.
Gómez Tolón. J. 1997. "Fundamentos Metodológicos de la Terapia Ocupacional". 1ª Ed. Editorial Mira. Zaragoza..
Hopkins. H.L., Smith, H.D. 2006. "Terapia Ocupacional", 9ª Edición. Editorial Médica Panamericana Madrid,
Hussey S. y otros. 2007.Introduction to occupational therapy. St. Louis Missouri: Mosby Elsevier.
Kielhofner G. 2006. Fundamentos conceptuales de la terapia ocupacional. 3ª ed. Buenos Aires: Editorial Médica Panamericana.
MacDonald, E.M. 1979. Terapia ocupacional en rehabilitación. Barcelona: Ed. Salvat.
Romero A. Moruno P. 2003. Terapia ocupacional. Teoría y Técnicas. Madrid. Masson.
Romero A. Moruno P. 2005. Actividades de la Vida Diaria. Madrid. Masson.
Reed, K. 1992. "Models of Practice in Occupational Therapy". 3a ed. Editorial Williams and Wilkins.
Turner, A.; Foster, M.; Johnson, S.E. 1992 Occupational Therapy and Physical Dysfunction: Principies, skills and Practice. Churchill Livingstone. |
Bibliografía complementaria
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Toda la bibliografía referenciada en las asignaturas del Grado en Terapia Ocupacional por la Universidad de A Coruña.
Biblioteca de Ciencias de la Salud (Campus de Oza).
Otras bibliotecas universitarias o de otros ámbitos (hospitalarios, etc...) con todas sus posibilidades. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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Observacións |
1.- Normativa según regulamento de Traballo de Fin de Grado aprobado en Xunta de Facultade. 2.- Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostible e cumprir o obxectivos estratéxicos 1 e 2 do "III Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2018-2020) os trabajos documentalesque se realicen en esta
asignatura: a.- Mayoritaríamente se solicitarán en formato virtual y soporte informático. b.- De realizarse en papel: - No se utilizarán plásticos. - Se realizarán impresiones a doble cara. - Se empleará papel reciclado. - Se evitará la realización de borradores. |
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