Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
A19 |
Capacidade para a redacción do proxecto así como para a súa comunicación de forma convincente, clara, concisa e sen ambigüedades |
A22 |
Hábitos de excelencia y compromiso ético en el ejercicio profesional del Project Manager. |
B1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
B4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 |
Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente. |
B7 |
Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización. |
B8 |
Capacidade de comunicación e motivación |
B13 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber analizar o ámbito económico dun proxecto construtivo e realizar unha planificación estratéxica |
AP1 AP2 AP19 AP22
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP13
|
CP1 CP3 CP4 CP6 CP7
|
Coñecer o alcance dun estudo de viabilidade dun proxecto construtivo e redactalo |
AP1 AP2 AP19 AP22
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP13
|
CP1 CP4 CP6 CP7
|
Coñecer e implantar os procedementos de xerencia na fase inicial dun proxecto |
AP1 AP2 AP19 AP22
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP13
|
CP1 CP4 CP6 CP7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Análise do contorno económico dun proxecto inmobiliario e planificación estratéxica |
- Procedemento para a análise do contorno
- Planificación estratéxica
- Análise dun caso práctico: empresa constructora o instaladora. |
Estudo de viabilidade dun proxecto inmobiliario |
- Contido e alcance dun estudo de viabilidade
- Metodoloxía e fases dun estudo de viabilidade
- Análise de casos prácticos: promoción inmobiliaria |
Inicio do proxecto |
- Proceso de busca de proxectos
- Criterios para a selección de proxectos
- Inicio do proxecto (creación de empresa)
- Reunión de lanzamento
- Preparación para a contratación
- Análise dun ou varios casos prácticos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C4 C6 C7 |
18 |
18 |
36 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C4 C6 C7 |
0 |
18 |
18 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C4 C6 C7 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C3 C4 C6 C7 |
32 |
32 |
64 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Expoñeranse casos reais para ilustrar a aplicación dos contidos teórico - prácticos expostos nas sesións maxistrais |
Traballos tutelados |
O docente propoñerá unha serie de casos similares aos expostos na aula, para que o alumno, individualmente, os elabore segundo as indicacións impartidas na aula. |
Proba obxectiva |
Realizarase un exame de respostas curtas ou tipo test de cada un dos módulos, compostos por 10 preguntas. |
Sesión maxistral |
Consiste na exposición dos fundamentos e das metodoloxías de traballo para poder realizar planificación estratéxica, estudos de viabilidade e o comezo dun proxecto. Asistencia obrigatoria. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Durante a realización dos traballos individuais propostos en cada módulo, o alumno dispoñerá dunha titoría individualizada (no despacho do profesor) e en grupo (durante o desenvolvemento das sesións prácticas), para a realización deste. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C3 C4 C6 C7 |
A asistencia a clase é obrigatoria, só admitiranse como máximo unha falta, dous con xustificante. |
1 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C4 C6 C7 |
Propoñeranse un mínimo de dous traballos individuais. O alumno asistirá obrigatoriamente as sesións prácticas, xa que una parte dos traballos se resolverán na aula con axuda do profesor. |
59 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A19 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C4 C6 C7 |
Realizarase un exame tipo test ou preguntas curtas, entre 10 e 20 preguntas con unha duración estimada de 30 min + Exercicio prácitco. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación por curso (70% da cualificación da materia):
- Probas obxectivas teóricas: realizarase un exame teórico, que será tipo test ou resposta curta e entre 10 e 20 preguntas, de cada un dos bloques temáticos, para poder presentarse ás probas teóricas esíxese a asistencia a clase (40% da cualificación obtida por curso).
- Traballos prácticos: Realizaranse un mínimo de tres traballos prácticos individuais, un por cada bloque temático. O profesor poderá expor un traballo práctico en grupo complementario aos individuais, cuxa nota repercutirá en nótaa media de traballos prácticos realizados durante o curso, esíxese a asistencia ás sesións interactivas (60% da cualificación obtida por curso)
Exame final (proba obxectiva) (30% da cualificación da materia):
- O exame final consta de dous partes: unha teórica e outra práctica.
- O exame teórico (exame tipo test e resposta curta, entre 10 e 20 preguntas) supón o 40% da nota da proba obxectiva.
- O exame práctico (propoñerase un exercicio similar aos traballos prácticos realizados durante o curso)supón o 60% da nota da proba obxectiva.
Aclaracións relevantes:
- Se a cualificación media obtida por curso é superior a 8, o alumno quedará eximido de presentar o exame final, neste caso obterá unha nota máxima de 6,9. Os alumnos que desexen optar a unha nota máis alta, deberán presentar exame final (teoría e práctica).
- No caso de dispensa académica, o alumno estará obrigado a presentar as probas teóricas por curso e presentar os traballos individuais nas datas fixadas polo profesor. En caso contrario, a cualificación obtida por curso será un cero.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
• MIGUEL ANGEL GARCIA-AGULLO (2006). "EL ESTUDIO DE VIABILIDAD DE LA PROMOCION INMOBILIARIA" (2ª ED.). CIE INVERSIONES EDITORIALES DOSSAT-2000, S.L.
PATRICIO MONTOYA (2007). "GESTION DE PROMOCIONES INMOBILIARIAS" . DIAZ DE SANTOS
• DELFIN FERNANDEZ MARTIN (2004). "LA PROMOCION INMOBILIARIA: ASPECTOS PRACTICOS" (3ª ED.). CIE INVERSIONES EDITORIALES DOSSAT-2000, S.L.
SIDNEY M. LEVY (2002). "PROJECT MANAGEMENT IN CONSTRUCTION (4TH ED.)". MCGRAW-HILL |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Marco conceptual da DIP/670471101 | / |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|