Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
A07 - Capacidade para proxectar plataformas e artefactos oceánicos. |
A10 |
A09 - Capacidade para organizar e dirixir a construción de plataformas e artefactos oceánicos. |
A12 |
A11 - Conocimiento de las operaciones y sistemas específicos de los barcos de pesca y capacidad para realizar su integración en los proyectos de dichos barcos. |
A13 |
A12 - Coñecemento da enxeñaría dos cultivos mariños e da súa explotación e capacidade para proxectar os artefactos, flotantes ou fixos, nos que se integran, desenvolvendo as súas estruturas, materiais, equipamento, fondeo, estabilidade, seguridade, etc. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
G02 Capacidade para concibir e desenvolver solucións técnica, económica e ambientalmente adecuadas a necesidades de transporte marítimo ou integral de persoas e mercadorías, de aproveitamento de recursos oceánicos e do subsolo mariño (pesqueiros, enerxéticos, minerais, etc.), uso adecuado do hábitat mariño e medios de defensa e seguridade marítimas. |
B9 |
G04 Capacidade para o proxecto de plataformas e artefactos para o aproveitamento de recursos oceánicos |
B19 |
G14 Capacidade para analizar, valorar e corrixir o impacto social e ambiental das solucións técnicas |
B20 |
G15 Capacidade para organizar e dirixir grupos de traballo multidisciplinares nunha contorna multilingüe, e de xerar informes para a transmisión de coñecementos e resultados. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C10 |
ABET (h) The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dos artefactos oceánicos empregados no mundo offshore, que inclúe a eólica mariña e o crudo e gas, con atención tamén aos artefactos mariños para construcción e obra civil. |
AP7 AP9
|
BM5 BP2 BP4 BP14 BP15
|
CM2 CM7 CM10 CM12 CM13
|
Coñecemento das operacions e sistemas específicos dos barcos de pesca e capacidade para realizar a sua integración nos proxectos de ditos barcos. |
AP11
|
BM5 BP2 BP4 BP14 BP15
|
CM2 CM7 CM10 CM12 CM13
|
Coñecemento da enxeñería dos cultivos mariños e da sus explotación e capacidad para proxectalos |
AP12
|
BM5 BP2 BP4 BP14 BP15
|
CM2 CM7 CM10 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Terminais de Regasificación
2.- Configuración de campos offshore e tipos de unidades
3.- Perforación e Exploración
4.- Proceso Offshore I
5.- Proceso Offshore II
6.- Instalación e desinstalación
7.- Acuicultura offshore
8.- Construcción de Artefactos Offshore
9.- Obras civís
10.- Relicuefacción de gaseros
11.- Aeroxeradores y Enerxía das Olas
12.- Green Waters
13.- Tecnoloxía pesqueira
|
N/A |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A8 A10 A13 A12 B5 B7 B9 B19 B20 C2 C10 C7 C12 C13 |
40 |
58 |
98 |
Proba obxectiva |
A8 A10 A13 A12 B5 B7 B9 B19 B20 C2 C10 C7 C12 C13 |
2 |
0 |
2 |
Traballos tutelados |
A8 A10 A13 A12 B5 B7 B9 B19 B20 C2 C10 C7 C12 C13 |
20 |
28 |
48 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas.
A proba ten 2 partes: proba teórica e resolución de problemas |
Traballos tutelados |
Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
As explicacións na crase poderían dar lugar a consultas do alumnado |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A8 A10 A13 A12 B5 B7 B9 B19 B20 C2 C10 C7 C12 C13 |
Traballo realizado polo alumno seleccionado de entre os temas propostos polo profesor |
20 |
Proba obxectiva |
A8 A10 A13 A12 B5 B7 B9 B19 B20 C2 C10 C7 C12 C13 |
Exame escrito |
80 |
|
Observacións avaliación |
A asistenza a todas as crases, ou entrega de traballos de compensación das crases ás que non se poidera asistir (máximo 2), reemprazará ao exame escrito Nesta materia acéptase a dispénsa académica, sempre que sexa
solicitada oficialmente.O sistema de avaliación será o mesmo que para o
resto de alumnado.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
No son necesarios conocimientos previos para abordar la asignatura |
|