Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
A08 - Coñecemento dos elementos de oceanografía física (ondas, correntes, mareas, etc.) necesarios para a análise do comportamento das estruturas oceánicas, e dos elementos das oceanografías química e biolóxica que deben ser tidos en conta para a seguridade marítima e para o tratamento da contaminación, e do impacto ambiental producido polos buques e artefactos mariños. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
G02 Capacidade para concibir e desenvolver solucións técnica, económica e ambientalmente adecuadas a necesidades de transporte marítimo ou integral de persoas e mercadorías, de aproveitamento de recursos oceánicos e do subsolo mariño (pesqueiros, enerxéticos, minerais, etc.), uso adecuado do hábitat mariño e medios de defensa e seguridade marítimas. |
B19 |
G14 Capacidade para analizar, valorar e corrixir o impacto social e ambiental das solucións técnicas |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dos elementos de oceanografía física (ondas, correntes, mareas, etc.) necesarios para a análise do comportamento das estruturas oceánicas e dos seus compoñentes. |
AP8
|
BM5 BP2 BP14
|
CM2 CM7 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A contorna oceánica dende un punto de vista físico e de interacción co clima |
- estudo de las masas de auga
- propiedades físico-químicas do auga de mar (temperatura, salinidade, cor, densidad, etc)
- dispersión de contaminantes no
medio mariño. |
Teoría de olas |
- tratamiento estadístico del estado de la mar
- análisis de distintos espectros de respuesta de
ola |
Técnicas de predicción de ondas, ventos e correntes |
. |
Forzas no entorno oceánico |
-Vento
-Ondas
-Correntes |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
30 |
40 |
70 |
Prácticas de laboratorio |
A9 B5 B7 B9 B19 C2 C4 C7 C12 C13 |
10 |
15 |
25 |
Traballos tutelados |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
20 |
30 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas.
A proba ten 2 partes: proba teórica e resolución de problemas
|
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Prácticas de laboratorio |
Realización de prácticas de laboratorio sobre os conceptos da materia |
Traballos tutelados |
Realización de traballos e exercios relacionados coa asignatura para sua exposición na aula |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A resolución de problemas pode motivar o plantexamento de dúbidas polo alumno |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
Exame escrito que cubre toda a asignatura. Parte teórica e parte problemas. E necesario superar ambas partes para aprobar |
70 |
Traballos tutelados |
A9 B5 B7 B19 C2 C7 C12 C13 |
Traballo persoal do alumno en áreas do seu interese e relacionados coa materia |
30 |
|
Observacións avaliación |
Na segunda oportunidade o alumnado terá que realizar novamente a
entrega revisados dos traballos tutelados calificanos como non aptos. Dado que a asistencia ás clases non se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con
dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira
comoen segunda oportunidade, serán os mesmos requisitos que aqueles sen
esta dispensa, sendo necesaria a entrega en prazo dos traballos
tutelados así como a realización da proba obxetiva.
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Myers, Holm and McAllister. (1969). Handbook for ocean and underwater engineering. SNAME
S.K. Chakrabarti (1987). Hydrodynamics of Offshore Structures. WIT Press (UK)
Various (). Principles of Naval Architecture.. EPS Ferrol
Charles I. Bretscheneider. (1969). Topics in Ocean Engineering.. Gulf |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Dinámica de artefactos oceánicos (en extinción)/730496009 |
|
|