Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
A06 - Capacidade para definir a estratexia construtiva dos buques e para planificar e controlar o seu desenvolvemento. |
A16 |
A15 - Coñecementos de economía e de xestión de empresas do ámbito marítimo. |
B1 |
CB06 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB07 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB08 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
CB09 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B10 |
G05 Capacidade para deseñar e controlar os procesos de construción, reparación, transformación, mantemento e inspección dos enxeños anteriores. |
B11 |
G06 Capacidade para realizar investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos navais e oceánicos. |
B13 |
G08 Capacidade para a análise e interpretación de medicións, cálculos, valoracións, tasaciones, peritaciones, estudos, informes, planos de labores e outros traballos análogos. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C6 |
ABET (d) An ability to function on multidisciplinary teams. |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Modelar matemáticamente sistemas e procesos complexos de producción no ámbito da enxeñaría naval e oceánica |
AP6 AP15
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP5 BP6 BP8
|
CM2 CM6 CM7 CM12 CM13
|
Desenrolar, aplicar e programar métodos analíticos e automáticos para o análise de modelos lineais e non lineais no ámbito da enxenaría de produción |
AP6 AP15
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP5 BP6 BP8
|
CM2 CM6 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
BLOQUE I: A XESTIÓN DE STOKS |
Tema 1: Previsión da demanda
Tema 2: Xestión de inventarios |
BLOQUE II: PLANIFICACIÓN E CONTROL DA PRODUCIÓN |
Tema 3: Planificación agregada.
Tema 4: Planificación de necesidades de material (MRP)
Tema 5: Produción "Just in Time" e produción axustada.
Tema 6: Estudio de movementos e tempos |
BLOQUE III: XESTIÓN DE PROXECTOS |
Tema 7: Dirección de proxectos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A7 A16 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B13 C7 C12 C13 |
17 |
20 |
37 |
Traballos tutelados |
A7 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B13 C2 C7 C12 C13 |
5 |
39 |
44 |
Estudo de casos |
A7 A16 B1 B2 B3 B4 B10 B11 B13 C2 C6 C7 C12 C13 |
5 |
15 |
20 |
Proba mixta |
A7 A16 |
3 |
0 |
3 |
Sesión maxistral |
A7 A16 B1 B3 B4 B10 B13 C7 C12 C13 |
30 |
15 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Resolución de problemas que permitirán afianzar os coñecementos teóricos. |
Traballos tutelados |
Ao longo do curso proporanse un ou varios traballos que requiran o seguimento por parte da profesora. |
Estudo de casos |
Estudiaranse e analizaranse casos reais, donde o alumno debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Proba mixta |
Proba composta por preguntas de teoría e exercicios prácticos que valorarán a adquisición dos coñecementos da materia. |
Sesión maxistral |
Exposición do contido teórico dos distintos temas do programa da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada farase en horario de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A7 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B13 C2 C7 C12 C13 |
Plantearanse un o varios traballos tutelados ao longo do curso. |
30 |
Proba mixta |
A7 A16 |
Realizarase un exame parcial que aprobado liberará materia para o exame final e que valorará tanto a parte práctica como a parte teórica. |
70 |
|
Observacións avaliación |
A mediados do curso realizarase un exame parcial que aprobado liberará materia para o exame final. Para
superar a materia é CONDICIÓN NECESARIA superar todas as partes das
recollidas na táboa, sen que ningunha das notas sexa inferior a 4 (nota
mínima para compensar) e ter unha nota media igual ou superior a 5. Nos
casos en que a nota media sexa igual ou superior a 5 pero nalgunha das
partes non se alcance o valor mínimo de 4, a calificación final será de
suspenso. As notas dos traballos e do exame parcial gardarase ata a 2º oportunidade (xullo). En segunda
oportunidade sólo poderase recuperar a proba mixta, no pudiéndose recuperar o resto de metodoloxías da táboa anterior. O "alumnado con recoñecemento de
dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de
asistencia" comunicará o inicio do curso a súa situación á profesora da
materia, según establece a normativa da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Heizer, J; Render, B. (2009). Dirección de la producción . Prentice Hall
Domínguez Machuca, J.A. et al (1995). Dirección de operaciones . McGraw-Hill
Slack, Nigel; Chambers, Stuart; Johnston, Robert (2010). Operations Management . Pearson Education |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Contabilidade, Planificación e Control de Custos/730496225 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unnha contorna inmediata sustentable e cumplir
co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación
saudable e sustentable ambiental e social" do Plan de Acción Green
Campus Ferrol:
- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sin necesidade de imprimilos.
- De ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a doble cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|