Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
EG1 - Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas. |
A10 |
EG2 - Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicados a distintas estruturas organizativas. |
A12 |
EG4 - Coñecementos de contabilidade financeira e de custos. |
A13 |
EG5 - Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística, así como sistemas de xestión de calidade. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B6 |
G1 - Ter coñecementos adecuados dos aspectos científicos e tecnolóxicos na Enxeñería Industrial. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
G10 - Saber comunicar as conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas.
|
AP9 AP10
|
BP6 BP13 BP15
|
CP11
|
Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicadas a distintas estruturas organizativas. |
AP10 AP13
|
BP2 BP3 BP4
|
CP3
|
Coñecementos de contabilidade financieira e de costes.
|
AP12
|
BP2
|
CP1 CP8
|
Coñecementos de sistemas de información a dirección, organización industrial, sistemas productivos e loxística e sistemas de xestión de calidade.
|
AP9 AP13
|
BP14
|
CP1 CP6 CP7
|
Coñecementos sobre métodos e técnicas del transporte e manutención industrial. |
AP10 AP13
|
BP13 BP14
|
CP1 CP3 CP9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Xestión da cadea de suministro |
1. Xestión da cadea de suministro |
2. Sistemas de información xeográfica (GIS) |
2. Sistemas de información xeográfica (GIS) |
3. Métodos de ubicación de instalacions |
3. Métodos de ubicación de instalacions |
4. Deseño e xestión de almacens e inventarios |
4. Deseño e xestión de almacens e inventarios |
5. Transporte |
5. Transporte |
6. Planificación de rutas |
6. Planificación de rutas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 A10 A12 A13 B2 B15 B6 C6 C8 C9 |
10.5 |
13.5 |
24 |
Solución de problemas |
A9 A10 A12 A13 B13 B14 C1 |
8.5 |
15.5 |
24 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A10 C11 C1 |
10.5 |
19.5 |
30 |
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
2 |
26 |
28 |
Proba obxectiva |
A9 A10 A12 A13 B3 B4 B6 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
0 |
6 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos temas da asignatura. |
Solución de problemas |
Resolución de exercicios e problemas loxísticos. |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de casos prácticos a través de software como QGIS, Excel... |
Traballos tutelados |
Resolución de casos prácticos titorizados polos docentes. |
Proba obxectiva |
Examen final da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Titorizarase o alumnos no proceso de resolución dos casos propuestos.
Realizarase en horas acordadas entre el alumno e o docente, xa sexa en titoría como fora dela. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
Plantexarasen un ou varios traballos tutelados durante el curso, con diferentes problemas loxísticos a resolver polo alumno, empleando las ferramenta ensinadas durante el curso. Contará coa titorización dos docentes da materia |
60 |
Proba obxectiva |
A9 A10 A12 A13 B3 B4 B6 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
Exame da materia con preguntas tanto teóricas como prácticas. |
40 |
|
Observacións avaliación |
O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para os alumnos que soliciten a dispensa académica a avaliación será igual ao resto xa que os traballos serán completados fóra do horario de clases. Tamén deberán ir o exame.
Os alumnos de segunda oportunidade que non seguiran a avaliación continua poderán ter un exame que os avalie do total das competencias, podendo ser este diferente dos que xa adquiriron competencias cos traballos e prácticas do curso.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Ballou, Ronald H. (1991). Logística empresarial : control y planificación. Díaz de Santos, Madrid
Mauleón, Mikel (2006). Logística y costos. Díaz de Santos, Madrid
Ballou, Ronald H. (2004). Logística: Administración de La Cadena de Suministro. Pearson Educación, México |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: * Non se empregarán plásticos. * Realizaranse impresións a dobre cara. * Empregarase papel reciclado. * Evitarase a impresión de borradores. |
|