Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Planear a acción preventiva a desenvolver, nas situacións nas que o control ou redución dos riscos supón a realización de diferentes actividades, que implican a intervención de distintos especialistas. |
A8 |
Aplicar o marco normativo sobre a prevención de riscos laborais. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP1 AP8
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CM1 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
|
AP1
|
|
|
|
|
|
CM1
|
|
|
|
CM3
|
|
|
|
CM4
|
|
|
|
CM5
|
|
|
|
CM6
|
|
|
|
CM7
|
|
|
|
CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Nociones de Derecho del Trabajo |
- Fuentes del Derecho del Trabajo.
- El contrato de trabajo.
- El contenido del contrato de trabajo: la jornada laboral, la retribución, la variación en las condiciones de trabajo, etc.
- La extinción del contrato de trabajo.
- La Administración laboral. |
2. Sistema español de la Seguridad Social. |
|
3. Legislación básica de relaciones laborales. |
|
4. Normativa sobre prevención de riesgos laborales. |
|
5. Responsabilidades y sanciones en materia preventiva. |
|
6. Organización de la prevención en España |
1 INTEGRACIÓN DE LA ACTIVIDAD PREVENTIVA EN LA EMPRESA
EL PLAN DE PREVENCIÓN :
- Concepto y partes
- La evaluación de riesgos laborales: tipos de evaluación, procedimiento y documentación
- Planificación de la actividad preventiva . plazos, designación de responsables y actividades
2. ORGANIZACIÓN DE RECURSOS PARA LAS ACTIVIDADES PREVENTIVAS:
- Asunción personal por el empresario
- Designación de uno o varios trabajadores para realizar la gestión de la prevención
- Servicio de prevención propio y ajeno.
- Los recursos preventivos
3. AUDITORIAS: concepto, ámbito de aplicación
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B2 B3 B4 C1 C6 |
10 |
80 |
90 |
Presentación oral |
B1 |
1 |
1 |
2 |
Portafolios do alumno |
A1 A8 B5 C3 C4 C5 C7 C8 |
3 |
1.5 |
4.5 |
Proba obxectiva |
A8 |
2 |
8 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Trabajos en equipo, planteados y orientados por el profesor, sobre los diferentes temas del apartado "contenidos". |
Presentación oral |
Exposición pública de los trabajos tutelados hechos por los equipos de alumnos, con la formulación de preguntas tanto por el profesor como por sus compañeros |
Portafolios do alumno |
La suma de los diferentes trabajos hechos por el equipo, sobre los temas en que se divide la asignatura. |
Proba obxectiva |
A realizar por quienes no estén de acuerdo con la nota obtenida en el conjunto de trabajos y exposiciones, o por quienes, por alguna razón, no hayan hecho ninguno de ellos o la mayor parte de los mismos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
Portafolios do alumno |
Presentación oral |
|
Descrición |
Se hace, de una parte, y de forma general, durante las clases, tanto en la lección magistral como durante la realización de los trabajos y la exposición de los mismos, ayudando a los alumnos a que realicen el proceso racional para llegar a las conclusiones que se piden sobre cada uno de los casos prácticos; de otra, en las tutorías programadas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
B2 B3 B4 C1 C6 |
Se hará, al menos, un trabajo en equipo, sobre uno de los temas del "contenido" |
15 |
Proba obxectiva |
A8 |
Examen para todos los alumnos, en el que se valorarán los conocimientos sobre todos los temas del programa de la asignatura |
40 |
Portafolios do alumno |
A1 A8 B5 C3 C4 C5 C7 C8 |
Se valorará con él el conjunto de trabajos y pruebas del estudiante, con el fin de analizar y monitorizar el proceso de aprendizaje tanto por el profesor como por el mismo alumno, de manera que permita introducir cambios durante dicho proceso. |
35 |
Presentación oral |
B1 |
De los trabajos tutelados. El profesor valorará el dominio de la materia por el alumno en la forma de hacer la exposición y en la contestación a las preguntas que se le formulen |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|