Identifying Data | 2020/21 | ||||||||
Subject (*) | Specific novel drug design (Pharmacology and Pharmacogenomics) | Code | 610475504 | ||||||
Study programme |
|
||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | |||||
Language |
|
||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||
Prerequisites | |||||||||
Department | Bioloxía Departamento profesorado máster |
||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||
Lecturers |
|
|
|||||||
Web | http://masterbiotecnologiaavanzada.com/ | ||||||||
General description |
IMPORTANTE: As plataformas de guías docentes das dúas universidades, aínda sendo similares, teñen lixeiras diferenzas. En caso de que exista algunha discrepancia entre as guías, terase en conta a publicada na páxina web do máster. EN LA DOCENCIA DE ESTA MATERIA PARTICIPARÁN LAS SIGUIENTES PROFESORAS DE LA UVIGO: Mª Carmen Rodríguez Arguelles (e-mail: mcarmen@uvigo.es) Diana Valverde Pérez (e-mail: dianaval@uvigo.es) LA SIGUIENTE PROFESORA DE LA EMPRESA LONZA BIOLOGICS: Mónica Valladares Andrade (e-mail:monica.valladares@lonza.com) Y LA SIGUIENTE PROFESORA DE LA UDC Y DEL INIBIC (INSTITUTO DE INVESTIGACIONES BIOMÉDICAS A CORUÑA): Margarita Poza Domínguez (e-mail: margarita.poza.dominguez@sergas.es) Estructura, propiedades y aplicación de los diferentes tipos de materiales. Además se tratarán técnicas de caracterización asi como los procesos de corrosión y degradación |
||||||||
Contingency plan |
Descrición === MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS === Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes. === ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS === * Metodoloxías docentes que se manteñen * Metodoloxías docentes que se modifican Lección maxistral que sera virtual Seminario desaparece * Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías) por correo electrónico ou campus virtual * Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir * Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe * Outras modificacións === ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN === * Probas xa realizadas Mantense a evaluacion ... * Probas pendentes que se manteñen Exame de preguntas obxectivas: [Peso anterior 55%] [Peso Proposto 40%] Presentación: [Peso anterior 40] [Peso proposto 60%] * Probas que se modifican [Exame presencial] => [Exame virtual] * Novas probas * Información adicional |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |