Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Espectroscopia de Fluorescencia e Fotoquímica | Código | 610509108 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Química |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Esta materia se localiza en el módulo de Especialidad en Técnicas Analíticas Avanzadas. Descriptores de la materia: Fundamentos de espectroscopia electrónica y espectroscopia de fluorescencia. Estados electrónicos excitados y fotoquímica. Tiempo de vida de fluorescencia. Técnicas experimentales. Extinción de la fluorescencia: mecanismos y aplicaciones en el estudio de formación de complejos y cambios conformacionales en macromoléculas. Transferencia de energía electrónica y FRET: aplicaciones en la determinación de distancias dador-aceptor y en el estudio de asociaciones supramoleculares. Sondas fluorescentes: aplicaciones en biomedicina, análisis, medio ambiente y materiales. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos. Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen. -Clases expositivas. -Resolución de problemas. -Realización de trabajos, tanto individualmente, como en grupo, sobre temas científicos relacionados con las distintas materias del Máster. Exposición oral de trabajos, informes, etc., incluyendo debate con profesores y alumnos. *Metodoloxías docentes que se modifican. - Prácticas de laboratorio/seminarios (pasan a ser virtuais) - Proba final (pasa a ser virtual) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. – Correo electrónico: diariamente, de uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento das actividades propostas. Teams: igualmente para hacer consultas, solicitar y llevar a cabo encuentros virtuales para resolver dudas y hacer el seguimiento de las actividades propuestas. 4. Modificacións na avaliación No se realizarán cambios. *Observacións de avaliación: Non se realizarán cambios. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |