Datos Identificativos | 2020/21 | |||||
Asignatura (*) | Pensamento Económico e Institucións | Código | 611532005 | |||
Titulación |
|
|||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||
Idioma |
|
|||||
Modalidade docente | Presencial | |||||
Prerrequisitos | ||||||
Departamento | Economía |
|||||
Coordinación | Correo electrónico | |||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||
Web | http://www.usc.gal/gl/centros/ecoade/materia.html?materia=144255 | |||||
Descrición xeral | Facilitar a familiarización dos alumnos coas liñas centrais das principais correntes e escolas de pensamento económico e o contexto socioeconómico, científico e filosófico no que estas se desenvolven. Así mesmo, discutiranse os fundamentos da análise económica actual desde unha perspectiva histórica e á luz de diversos desenvolvementos científicos recentes. | |||||
Plan de continxencia |
Ver web curso Metodoloxía da ensinanza Escenario 1: Presencial Aulas expositivas e interactivas na aula física. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Escenario 2: Semipresencial Aulas expositivas e interactivas tanto na aula física como na virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Escenario 3: Non presencial Aulas expositivas e interactivas na aula virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Sistema de avaliación Ao alumnado ao que lle sexa concedida dispensa de asistencia, seguindo a Instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral sobre a dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, avaliarase cun exame final específico que suporá o 100% da cualificación. O sistema de avaliación nos Escenario 1 (presencial), 2 (semipresencial) e 3 (non presencial) será o mesmo. Avaliación continua (10 puntos). Elaboración dun traballo ao longo do curso proposto polo profesor e que deberá entregarse antes das vacacións de Nadal. Para a segunda convocatoria de xuño/xullo esixirase a entrega deste mesmo traballo. En todos os casos o traballo remitirase por correo electrónico no formato demandado. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |