Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||
Asignatura (*) | Introdución ao Dereito Ambiental e ás Técnicas de Protección Ambiental | Código | 612943312 | ||||||||||
Titulación | |||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | |||||||||
Idioma |
|
||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||
Departamento | Dereito Privado Dereito Público Dereito Público Especial Química |
||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Web | http://http://www.dereito.udc.es/maxe | ||||||||||||
Descrición xeral | El objetivo de esta materia es transmitir el conocimiento teórico-práctico sobre las principales técnicas de protección ambiental. Esto permitirá dotar a los alumnos de las herramientas fundamentales para realizar una actividad profesional de asesoramiento a los promotores y titulares de actividades sometidas a control ambiental. | ||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non haberá modificacións nos contidos en caso de suspensión da actividade presencial 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen A docencia pasará a ser telemática (síncrona ou non) na súa totalidade, mediante o uso da plataforma Teams. *Metodoloxías docentes que se modifican As metodoloxías docentes reforzaranse coas seguintes actuacións, de acordo co criterio de cada un dos profesores responsables de grupo: - Realización de presentacións de Powerpoint con apuntes y notas de apoio para facilitar a súa compresnión e suplir as carencias de manuais de apoio. - Realización de titorías grupais non presenciais para solventar dúbidas sobre as diferentes materias. - Elaboración de vídeos de apoio para facilitar a comprensión do tema e facilitar a identificación das cuestións máis relevantes. - Atención personalizada reforzada a través dos diferentes mecanismos técnicos que ofrece o paquete OFFICE 365 (fundamentalmente chat de TEAMS). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Reforzarase o uso dos medios de atención personalizada non presencial xa previstos na Guía Docente. Durante os horarios de titorización, ou cando así se sinale polo profesorado, os estudantes terán a posibilidade de programar titorías personalizadas mediante a plataforma Teams. 4. Modificacións na avaliación Con carácter xeral, manterase a estrutura da avaliación tanto en primeira como en segunda oportunidade. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ningunha |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |