Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
A2 |
E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
A3 |
E03. Capacidade de reflexionar sobre os factores que condicionan a aprendizaxe e a adquisición do inglés como lingua estranxeira. |
A4 |
E04. Coñecemento dos estudos de cognición e procesamento dentro da investigación na lingüística inglesa. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B8 |
CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Neste curso os estudantes mellorarán as habilidades intelectuais que lles permitirán identificar un tema de investigación e formular hipóteses de traballo. Así mesmo, adquirirán competencias prácticas básicas para a investigación no eido da lingüística e para o manexo eficiente das fontes e recursos de información. |
AI1 AI2 AI3 AI4
|
BI2 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9 BI11 BI12 BI14 BI15
|
|
Os estudantes mellorarán as súas habilidades comunicativas tanto orais coma escritas (manexo da linguaxe académica e da comunicación oral) para a presentación dos resultados da investigación. |
AI1 AI2
|
BI11 BI12 BI15
|
|
Introducir aos alumnos na investigación e no estudo da lingua e lingüística inglesas, axudándolles a desenvolver competencias profesionais útiles para o seu futuro en diferentes ámbitos académicos ou de investigación. Os contidos deste curso facilitarán o proceso de realización de traballos académicos e do traballo fin de máster. |
AI1 AI2
|
BI11 BI12 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Manexo da bibliografía e das fontes documentais para a investigación lingüística |
(revisións bibliográficas, elaboración de recensións, pescudas en bases de datos, catálogos bibliográficos e páxinas web, obras de referencia básicas para o estudo da lingua inglesa como gramáticas e dicionarios, etc.). |
Hipóteses e deseño da investigación |
(tipos de hipóteses, elaboración dunha proposta de investigación, métodos cuantitativos e cualitativos para a investigación lingüística). |
Métodos de recompilación de datos lingüísticos e ética da investigación |
(métodos de investigación lingüística: corpus, introspección, etc.; comportamento ético (consentimento dos informantes, etc.). |
Convencións na linguaxe académica |
(folla de estilo para lingüística; cita de referencias bibliográficas; uso da cursiva, glosas, exemplos, etc.). Malas prácticas académicas (copia, plaxio, autoplaxio, etc.). |
O traballo de investigación |
(resumo, estrutura, publicación, etc.). |
Presentación de traballos de investigación |
(preparación de diferentes modos de presentación da investigación: presentacións orais, pósters, handouts, etc.). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A1 B5 B11 B15 |
8 |
8 |
16 |
Seminario |
A1 A2 B11 B15 |
13 |
10 |
23 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 B2 B6 B12 B14 B15 |
0 |
20 |
20 |
Presentación oral |
B4 B7 B8 B9 B11 B12 B15 |
2 |
4 |
6 |
Foro virtual |
A1 B11 |
0 |
4 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral coplementada co uso de medios audiovisuais. |
Seminario |
Aulas de carácter práctico nas que se estudan ou analizan en profundidade temas e casos. |
Traballos tutelados |
O alumnado deberá realizar un traballo de investigación. Con esta metodoloxía preténdese promover a aprendizaxe autónoma do estudantado baixo a supervisión do profesorado. |
Presentación oral |
Presentación na aula baseada no traballo tutelado. |
Foro virtual |
Traballo destinado a promover a contorna virtual así como a debater e compartir opinións sobre temas da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado recibirá atención personalizada para a realización do traballo tutelado e presentación oral. É importante que o alumnado informe o profesorado do traballo e avance que realice ao longo do curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 B11 B15 |
Participación nas aulas e realización das tarefas que se propoñan ao longo do curso nas sesións presenciais ou a través de medios virtuais (plataforma virtual). |
15 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 B2 B6 B12 B14 B15 |
Elaboración dun traballo de investigación escrito. |
50 |
Presentación oral |
B4 B7 B8 B9 B11 B12 B15 |
Realización dunha presentación oral na aula baseada no traballo de investigación. |
35 |
|
Observacións avaliación |
OBSERVACIÓNS XERAIS Para superar a materia é preciso realizar o traballo equivalente ou superior ao 50% das tarefas de avaliación. De non ser o caso, o/a alumno/a recibirá a cualificación de ‘non presentado’. Así mesmo, o alumnado que non complete o traballo tutelado será cualificado con “non presentado”. O alumnado deberá preparar con antelación os exercicios e as lecturas recomendadas para a posterior discusión na aula. Así mesmo, o alumnado deberá comprobar de forma regular o curso virtual da materia e o correo electrónico,medios que se empregarán para o envío de información e para a comunicación de cambios de última hora. Penalizaranse as malas prácticas académicas (copia, plaxio, autoplaxio, etc.). Os traballos escritos poderán ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas, plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorre, aplicaranse as normas contra o plaxio. Turnitin recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/a propio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais localizados en Internet. Todas as tarefas que forman parte da avaliación deben adecuarse aos requisitos mínimos de corrección lingüística (ortografía e gramática, puntuación, concordancia, precisión léxica, ou rexistro formal) propia do nivel en lingua inglesa esperado para o alumnado deste mestrado. Deficiencias nesta área serán penalizadas na cualificación.
OPORTUNIDADE DE XULLO O alumnado que non supere a materia en xaneiro terá outra oportunidade en xullo, seguindo o procedemento que se describe a continuación: 1) un traballo tutelado co mesmo valor porcentual (50%); 2) unha presentación oral, xa sexa en vivo ou enviada a través de vídeo gravación (35%); 3) Tarefas que poidan suplir os exercicios realizados nos seminarios ao longo do curso (15%).
ALUMNADO CON DISPENSA Aqueles alumnos que oficialmente teñan sido matriculados a tempo parcial, e teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. Os estudantes a tempo parcial que teñan concedida unha "dispensa académica" deben contactar co profesorado ao comezo do cuatrimestre para facer os axustes precisos nas distintas actividades.
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE Existe unha oficina (ADI) na universidade especializada en ofrecer atención aos membros da comunidade universitaria con necesidades especiais. O alumnado que o desexe pode poñerse en contacto coa ADI en http://www.udc.es/cufie/uadi/. Tamén no teléfono 5622 ou na dirección de correo: adi@udc.es.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Sebba, Mark (2000). Focusing on language. A student's guide to research planning, data collection, analysis and writing up. Lancaster: Definite Article Publications.
Yáñez-Bouza, Nuria & Rob Drummod (2011). Handbook of study skills. Manchester: Department of Linguistics and English Language.
Gibaldi, Joseph (2008). MLA style manual and guide to scholarly publishing. New York: Modern Language Association of America.
Wray, Alison, Kate Trott & and Aileen Bloomer (1998). Projects in linguistics. A practical guide to researching language. London: Arnold. (Later editions also available.)
Litosseliti, Lia (ed). (2010). Research methods in linguistics. London: Continuum.
Cottrell, Stella (2008). The study skills handbook.. Third edition. Basingstoke: Palgrave Macmillan. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|