Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
E07. Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa. |
A9 |
E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono |
A10 |
E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono |
A11 |
E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas. |
A12 |
E12. Capacidade para comprender diferentes achegas teóricas e críticas así como a súa aplicación á análise de textos literarios e culturais no ámbito anglófono. |
A13 |
E13. Coñecemento das relacións entre as principais manifestacións artísticas e literarias no ámbito anglófono. |
B1 |
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
An advanced introduction to the theoretical and historical contexts of the multiculturalism
debate and later manifestations of cultural diversity in the English-speaking world and its supporting methodological frameworks. The aim is to attain a working knowledge of and critical competence in the theories and debates that constitute the concept of the multicultural in the literature and culture of the English-speaking world via a focus on certain national, regional, and thematic domains that exemplify in their own specific ways cultural diversity in its different manifestations. |
AI7 AI9 AI10 AI11 AI12 AI13
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introduction: |
Contemporary migrations in times of international terrorism, economic and political crises and the Covid-19 pandemic. |
2. Theoretical and Critical Perspectives: |
Postcolonialism, Cosmopolitanism, Multiculturalism, Interculturalism and Transculturalism. |
3. Contemporary Transcultural Contacts and Their Representation in Literature(s) in English: |
Ethics, aesthetics and strategics. |
4. Case Studies: |
Reading and Analysis of selected stories from, Dublin: Ten Journeys, One Destination (2010), Refugee Tales (2016), The Things I Would Tell You: British Muslim Women Write (2017) and This Hostel Life (2018). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
4 |
4 |
8 |
Estudo de casos |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
8 |
14 |
22 |
Presentación oral |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
1 |
8 |
9 |
Traballos tutelados |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
0 |
20 |
20 |
Actividades iniciais |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
4 |
4 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Discusión en seminario dos textos primarios e as materias teóricas |
Estudo de casos |
Analise e debate dos textos primarios e teóricos en seminario |
Presentación oral |
Presentación de traballos individuáis de aspectos concretos das obras de leiture escollidos en consulta co profesor |
Traballos tutelados |
Elaboración de un traballo de investigación en forma de ensaio |
Actividades iniciais |
Introducción ós conceptos teóricos que se manexara´n no seminario |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Personal tutorials with the supervisor in order to guide the student's reading and her research work. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Personal research in the shape of a written essay on a topic related to the seminar's subject matter chosen in consultation with the teacher |
60 |
Estudo de casos |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Close reading presented in seminar session of a key aspect of one of the set literary readings |
20 |
Presentación oral |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Individual presentation of one of the set theoretical texts encouraging participation by other students |
20 |
|
Observacións avaliación |
<style type="text/css">p { text-indent: 1.27cm; margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: justify; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }p.cjk { font-size: 11pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman"; font-size: 10pt; }</style><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Dado o carácter
semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión
Académica Universitaria do título, e sempre respetando as
normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes
no título, así como os sistemas de avaliación que figuran
expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen
prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación
final a ausencia a determinadas sesións presenciais.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen teña concedida a
dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da
universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á
oportunidade de xullo.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen non leve a cabo o
traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior
ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a
cualificación de Non Presentado.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen non aprobe na primeira
oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que
cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias
da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade,
máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das
actividades.</font></p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
· Dagnino, Arianna. 2015. Transcultural Writers and Novels in the Age
of Global Mobility. Indiana: Purdue University Press, 2015. · Estévez-Saá, José Manuel. ”Multiculturalism, Interculturalism,
Transculturalism, and The Reluctant
Fundamentalist. SARE: Southeast Asian
Review of English, vol.53
nº1 (December 2016): 1-11.
https://ejournal.um.edu.my/index.php/SARE/article/view/2135· Estévez
Saá, Margarita. “Immigration in Celtic Tiger and post-Celtic Tiger Novels.” Literary Visions of Multicultural
Ireland. The Immigrant
in Contemporary Irish Literature”. Ed. Pilar
Villar-Argáiz. Manchester: Manchester
University Press, 2013. 79-92.· Herd,
David and Anna Pincus, eds. 2016. Refugee
Tales. Manchester: Comma Press.· Herd,
David and Anna Pincus, eds. 2017. Refugee
Tales II. Manchester: Comma Press.·
Mahfouz, Sabrina,
ed., The Things I Would Tell
You: British Muslim Women Write.
London: Saqi Books, 2017.· Meer, N.;
Modood T.; and Zapata-Barrero, R. Interculturalism and Multiculturalism.
Edinburgh: Edinburgh University press, 2015.·
Okorie, Melatu
Uche. This Hostel Life. Dublin: Skein
Press, 2018.·
VV.AA. Dublin: Ten Stories, One Destination. Dublin:
the Irish Writer’s Exchange, 2010. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|