Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os alumnos que cursen satisfactoriamente esta materia han de ser capaces de comprender a lingua italiana nun 100 % e de expresarse nun nivel lingüístico medio-alto. |
A15
|
B1 B3 B6
|
C2 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Tempi verbali. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2 Il congiuntivo.
1.3 Il condizionale. |
2. La subordinazione. |
2.1 La subordinata temporale.
2.2 La subordinata causale.
2.3 La subordinata finale.
2.4 La subordinata modale.
2.5 La subordinata consecutiva.
|
3. La voce passiva. |
3.1 Uso e costruzione della voce passiva. |
4. I pronomi relativi. |
4.1. Studio ed uso dei pronomi relativi. |
5. Lingua e cultura. Approfondimenti di cultura, musica e stili di vita italiani. |
5.1 La musica.
5.2 La letteratura italiana.
5.3 Cenni di storia italiana.
5.4 I dialetti italiani.
5.5 L'arte in Italia. |
6. La lingua italiana nella vita di tutti i giorni. |
6.1 Le festività.
6.2 Le fasi della vita.
6.3 Gli animali e la natura.
|
7. L'uso dei social network. |
7.1. Uso del social network comune a tutti gli studenti (Facebook, Twitter, Instagram) per migliorare alcune competenze linguistiche. L'attività è facoltativa. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
A15 B1 B3 C5 C6 C8 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Presentación oral |
A15 B3 B6 C2 C5 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Prácticas a través de TIC |
C8 |
1 |
0 |
1 |
Discusión dirixida |
A15 B1 B3 C6 |
6 |
6 |
12 |
Lecturas |
A15 B3 B6 |
1 |
10 |
11 |
Sesión maxistral |
C7 C8 |
16 |
16 |
32 |
Proba mixta |
A15 |
4 |
28 |
32 |
Actividades iniciais |
B1 C6 |
10 |
5 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumno no coñecemento e a competencia da lingua falada |
Presentación oral |
Exposición na aula dun tema proposto de antemán polo profesor. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas a través de TIC para o coñecemento e o uso dos recursos da bibliografía e dos programas relacionados coa materia. |
Discusión dirixida |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, seguindo para iso as pautas marcadas previamente polo profesor. |
Lecturas |
Realización de lecturas fose e dentro da aula. |
Sesión maxistral |
Clases de carácter teórico e práctico impartidas polo profesor sobre os contidos da materia. |
Proba mixta |
Proba con preguntas de diversa índole que permite avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas polo alumno nas diferentes destrezas. |
Actividades iniciais |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia (este ano vanse celebrar as “Xornadas Internacionais sobre a Situación Lingüística en Italia”, os días 23 e 24 de outubro nas que o alumnado está invitado a participar). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
A aprendizaxe colaborativa, a discusión dirixida, e as prácticas de laboratorio así como a exposición oral dirixida realizaranse dentro da aula. Deste xeito esta metodoloxía permite que o tempo de atención divídase entre todos os alumnos. A proba oral será individual. Así mesmo, levarán a cabo sesións de titorías de carácter individual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Actividades iniciais |
B1 C6 |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercizos en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
20 |
Proba mixta |
A15 |
Proba escrita con preguntas de diverso carácter para avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas |
35 |
Proba oral |
A15 B1 B3 C5 C6 C8 |
Avaliaranse os coñecementos así como as competencias relativas ao nivel falado da lingua |
20 |
Presentación oral |
A15 B3 B6 C2 C5 |
Terase en conta tanto a elaboración como a presentación, como o grao de corrección lingüística adquirido no nivel oral. |
20 |
Sesión maxistral |
C7 C8 |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación activa na aula. Non se adquirirá a puntuación se se produce unha falta de asistencia superior ao 10 %. |
5 |
|
Observacións avaliación |
Criterios de avaliación: na primeira oportunidade, o alumno ten que cumprir as seguintes condicións: Aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral. Facer polo menos a mitade das actividades propostas na avaliación. Non se terán en conta as actividades entregadas fóra de prazo. Considerarase como Non Presentado aquel alumno que non se presente ás Probas mixta e oral. Os exercicios terán que entregarse até o último día de clase. A exposición oral realizarase nas últimas horas da clase (poden ser unha o máis semanas, según a cantidade de alumnos. Neste caso realizarase a proba en orden alfabético). Estas datas poden variar. Faranse oficiais nas clases.Na segunda oportunidade se o alumno aprobou o conxunto das probas mixta e oral so terá que completar as actividades restantes. Os exercicios poderán entregarse até o día do examen. Non se aceptarán exercicios fora deste prazo. A exposición oral terá lugar o mesmo día do exame. Se o alumno non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de xullo. No caso de non ter feitas o suspensas as demáis actividades tamén terá que repetilas. Ao comezo do curso darase un calendario de entrega dos traballos e as diferentes actividades da avaliación. Os alumnos con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberán presentarse ao comezo do curso para recibir indicacións sobre como aprobar o exame, e recibir avaliación continua ao longo de todo o curso.Terán que examinarse nas datas oficiais como o resto dos alumnos e entregar ou realizar o resto das actividades nunha data a convir coa profesora. Os traballos presentados
polo alumnado poderán ser incorporados ao Turnitin, ferramenta para a
detección do plaxio así como de traballos previamente presentados nesta ou
noutras universidades, incluso polo mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza
algunha destas circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas
nas Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos
de grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Carrera Díaz, M. (1994). curso de lengua italiana. Barcelona: Ariel
Londero, Eleanor (1999). diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grjalbo
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Il Mulino
Arbia, M.T. (2006). Italiano: gramática esencial. Barcelona: Difusión
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana . Hueber, Alma Edizioni |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Italiano/613G03050 | Idioma Moderno 2: Italiano/613G03053 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Idioma Moderno 4: Italiano/613G03059 |
|
|