Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Calidade na Xestion TIC | Código | 614G01046 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Enxeñaría de Computadores |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | Introdución á xestión de servizos TIC dentro do contorno dunha organización. Prestarase especial atención ás recomendacións ITIL. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Todas as metodoloxías docentes serán modificadas para adaptarlas á modalidade docente non presencial. *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral: Para a exposición dos contidos da materia, reemplázase a clase de teoría presencial na aula por videoconferencia (en directo, grabada e compartida cos estudiantes). - Solución de problemas: Para a análise de casos prácticos relacionados cos contidos da materia, reemplázase a clase de laboratorio presencial na aula por resolución de preguntas por email e por videoconferencias co estudiante no horario oficial de prácticas de laboratorio (implementaranse tamén medidas de flexibilidade fora do horario oficial de prácticas de laboratorio se é necesario). - Traballos tutelados: Para a preparación e exposición de traballos sobre contidos da materia, reemplázase a clase de laboratorio presencial na aula por resolución de preguntas por email e por videoconferencias co estudiante no horario oficial de prácticas de laboratorio (implementaranse tamén medidas de flexibilidade fora do horario oficial de prácticas de laboratorio se é necesario). - Proba obxectiva: Reemplázase a proba obxectiva de avaliación dos contidos teóricos da materia por cuestionarios Moodle (modalidade asíncrona, secuencial). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Utilizaranse as ferramentas Email, Moodle, Microsoft Teams e Microsoft Stream coa temporalización indicada a continuación. - Email: Medio principal de interacción cos estudiantes. Uso deste medio diariamente, e baixo demanda según as necesidades docentes ao longo do cuatrimestre. - Moodle: Medio principal de compartición de materias docentes da asignatura (transparencias, enunciados das prácticas de laboratorio, grabacións das sesións maxistrais, ...), e de comunicación de novas durante o curso. Uso deste medio baixo demanda según as necesidades docentes ao longo do cuatrimestre. - Microsoft Teams: Medio utilizado para realización de videoconferencias nas que se imparten os contidos teóricos da materia, para grabación de ditas videoconferencias, para a asistencia aos estudiantes durante a realización das prácticas, e para realización de titorías online. Disponibilidade nos horarios oficiais de prácticas e teoría. Tamén baixo demanda en función das necesidades dos estudiantes. - Microsoft Stream: Medio utilizado para distribución das grabacións das videoconferencias realizadas con Microsoft Teams. 4. Modificacións na avaliación - Realizarase a avaliación mediante as seguintes metodoloxías, cos pesos na cualificación e a descrición indicadas a continuación. - Práctica 1: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas. - Práctica 2: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas. - Práctica 3: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas. - Práctica 4: 1 puntos. Resolución de problemas por parellas. - Práctica 5: 1.5 puntos. Resolución de problemas por parellas. - Práctica 6: 2 puntos. Resolución de problemas individualmente. - Cuestionario 1: 2 puntos. Cuestionario tipo test sobre contidos expostos en sesións maxistrais. - Cuestionario 2: 2 puntos. Cuestionario tipo test sobre contidos expostos en sesións maxistrais. *Observacións de avaliación: - Utilizarase un proceso de avaliación continua baseado na resolución de problemas por parellas, resolución de problemas individualmente, e cuestionarios Moodle (asíncronos, secuenciais) sobre os contidos da materia expostos en sesións maxistrais. - Os estudiantes entregarán as prácticas mediante o registro da data/hora de entrega a través dun sistema de control de versións compartido co profesor. - Teranse en conta as dificultades que o alumnado poida ter na realización das probas de avaliación, e implementaranse alternativas adaptadas ás circunstancias excepcionais que poidan xurdir. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios na bibliografía recomendada. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |