Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
C8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Que os alumnos coñezan a utilidade dos sistemas de información xegráfica para o sector turístico |
AJ7 AR1
|
BC10
|
CC7
|
Que os estudantes sexan capaces de utilizar sistemas de información xeográfica simples (google maps e google earth) |
AR1 AC1
|
BC7 BC10 BC12
|
CC3 CC7
|
Ser capaz de utilizar ferramentas web 2.0 |
AR1 AC1
|
BC2 BC7 BC10 BC12
|
CC3 CC7
|
Ter coñecementos básicos doutras ferramentas informáticas útiles para o sector turístico |
AC1
|
BC3 BC5 BC10 BC12
|
CC2 CC3 CC4 CC8
|
Ser capaz de analizar un sitio web de destinos turísticos |
AJ7 AR1 AC1
|
BC2 BC3 BC5 BC10 BC12
|
CC3 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
A Web 2.0 |
Concepto e aplicacións principais
Desenvolvemento dun blog de información turística en Wordpress |
Avaliación e optimización de sitios web |
Criterios de calidade e factores de éxito esenciais para os sitios web de destinos.
Métodos de avaliación e análise dun sitio web de destinos. |
Sistemas de información xeográfica |
Definición e conceptos básicos
Google maps
Google earth |
Outras tecnoloxías |
Minería de datos
Cidades intelixentes
Realidade aumentada
Aplicacións para o turismo |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A8 B10 B12 C7 |
25 |
37.5 |
62.5 |
Oral presentation |
A8 B10 B12 C2 C3 C7 C8 |
0.5 |
0.5 |
1 |
Laboratory practice |
A7 A10 A8 B2 B3 B5 B7 C3 C4 C7 |
34.5 |
51.75 |
86.25 |
|
Personalized attention |
|
0.25 |
0 |
0.25 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Aulas teóricas. Nelas expoñeranse os contidos fundamentais da materia. Consisten en obxectivos, motivación, desenvolvemento conceptual, utilidade e resumo.
Para os estudantes en liña, no curso virtual hai powerpoints, tutoriais, exemplos, etc., dos que se explican na clase. |
Oral presentation |
Os alumnos da modalidade presencial presentarán ante o profesor e compañeiros unha tecnoloxía ou un proxecto TIC innovador no ámbito do turismo
Para os estudantes en liña, esta presentación substitúese por un traballo escrito. |
Laboratory practice |
No aula, intercalada coas explicacións, os alumnos desenvolverán un exemplo do material explicado.
Os alumnos teñen diferentes materiais de apoio no curso virtual: powerpoints, ligazóns a tutoriais, etc. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Laboratory practice |
|
Description |
Durante as prácticas de laboratorio, o profesor realizará exercicios que o alumno realizará ao mesmo tempo, se precisan axuda o profesor axudaralle.
O profesor tamén propoñerá exercicios para que os alumnos fagan semiautonomamente, xa que contarán coa axuda do profesor para as súas dúbidas.
Durante as presentacións, o profesor pode apoiar a presentación do alumno con explicacións ou outros exemplos relevantes.
Ao longo do curso, o profesorado estará dispoñible en titorías presenciais e on-line (mediante Teams) nos horarios de titorías e lugares indicados indicados en espazos.udc.es
José R. Paramá:
jose.parama@udc.es
Óscar Ramos:
oscar.ramos@udc.es
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A7 A10 A8 B2 B3 B5 B7 C3 C4 C7 |
Os alumnos deben presentar 4 traballos.
-Avaliación dun sitio web (AW)
-Desenvolvemento dun blog (BLG)
-Desenvolvemento dun mapa (MAP)
-Exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador no sector turístico (TIC)
As porcentaxes nas que cada traballo puntuación na nota global son as seguintes:
-AW: 0.3
-BLG: 0.2
-MAP: 0.4
-ICT: 0.1
A exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador para estudantes en modo on-line substitúese por traballos escritos.
Para superar a materia debes cumprir estas tres condicións:
-A nota = (AWx0.3) + (BLGx0.2) + (MAPx0.4) + (TICx0.1) debe ser de polo menos 5.
- Os 4 traballos deben ser entregados.
-A nota de cada un dos traballos debe ser como mínimo de 4 (sobre 10). Se non se cumpre esta condición, a puntuación máxima global será, como máximo, de 4,5.
SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para pasar a materia na segunda oportunidade, deberán presentarse os mesmos catro traballos, coas mesmas porcentaxes na nota global.
A exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador substitúese por traballos escritos en todos os casos.
Os traballos aprobados na primeira oportunidade son liberados e, polo tanto, so se deben entregar os que non se superaron.
Se na primeira oportunidade se obtivo entre un 4 e 4.9 nunha práctica, pode optar por entregar unha nova versión da práctica ou non. Se se entrega unha nova versión, a nota que se terá en conta será a da nova versión. |
100 |
|
Assessment comments |
Un estudante considérase NON PRESENTADO se non entrega ningunha das prácticas
|
Sources of information |
Basic
|
Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es
Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT
OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT
Óscar Ramos (). Expliación Tema 2.
José R. Paramá (). Explicación general de la asignatura.
Óscar Ramos (). Explicación Tema 1.
José R. Paramá (). Explicación Tema 3.
José R. Paramá (). Explicación Tema 4.
(). Planeta web 2.0 Inteligencia colectiva o medios fast food. www.planetaweb2.net |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|