Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Traballo de grao | Código | 615G01420 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titulación | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Análise Económica Economía Humanidades Psicoloxía Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación | Correo electrónico | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://http://socioloxiaudc.azurewebsites.net/wp-content/uploads/2019/02/Docu-8.-PROCEDEMENTO-DO-TRABALLO-DE-FIN-DE-GRAO-2018.pdf | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O Traballo de Fin de Grao (TFG) é unha materia obrigatoria do Plan de Estudos do Grao en Socioloxía da UdC que conta cun total de 12 ECTS. O Procedemento para a súa realización atópase na ligazón arriba sinalada. Esta Guía Docente describe os seus aspectos máis esenciais pero, debido ás peculiaridades do propio TFG que o diferencian do resto de materias, débese entender como un resumo do devandito Procedemento. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Nos se modifican os contidos. En cambio, en canto á estrutura dos TFGs, flexibilizaríase de ser o caso en varios sentidos: (1) O traballo de campo podería desenvolverse telematicamente; de tal xeito, e se a planificación inicial vese afastada –por razóns xustificadas– do resultado final, o alumnado deberá indicalo no seu traballo xustificando os cambios finais. (2) Poderíanse desenvolver e potenciar traballos de profundización teórica, suplindo así as hipotéticas carencias que puideran devir dunha situación de excepción. (3) Tendo en conta todo o anterior e en función de cada circunstancia, o alumnado podería poñer maior énfase no deseño metodolóxico e non tanto na súa aplicación. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Traballos tutelados *Metodoloxías docentes que se modifican Non se modifican as metodoloxías docentes. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A atención personalizada, tanto por parte da Coordinación como por parte do profesorado responsable, será garantida a través das seguintes ferramentas: correo electrónico, Moodle, Teams. 4. Modificacións na avaliación Non se contemplan modificacións na avaliación. O procedemento de avaliación seguiría sendo o inicialmente previsto. Como modificación máis importante cabe indicar que tanto o acto de Defensa como o Tribunal non serían celebrados presencialmente senón telematicamente, a través da plataforma Teams. *Observacións de avaliación: En calquera caso, de ser necesario por unha nova situación de confinamento, a Xunta de Facultade aprobará un procedemento extraordinario de TFG. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ante unha nova situación de excepción e ante a imposibilidade de acudir á biblioteca, o profesorado tratará de recomendar bibliografía ou webgrafía dispoñible dixitalmente en Internet. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |