Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Gestión Empresarial: Presupuestos, Contratos y Personal | Código | 616531016 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Humanidades Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descripción general | O alumno será capaz de elaborar, seguir e controlar orzamentos de proxectos audiovisuais, adquirir nocións de financiamento e orzamento de custos e familiarizarse coas técnicas de negociación. | ||||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Prácticas de laboratorio (poden facerse online, con atención personalizada, computa na avaliación) – Seminarios con profesionais *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Google Docs: para compartir materiais dos profesores e profesionais que imparten docencia. – Teams: utilizarase esta plataforma para as clases maxistrais, os seminarios con profesionais, segundo o horario, e para o seguimento e apoio na realización das “prácticas de laboratorio”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. A través de Teams os alumnos tamén poden transladar consultas. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: – As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |