Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A9 |
Coñecelos modelos de xestión. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Identificar, distinguir e relacionar as estruturas organizativas no campo da comunicación, a súa evolución, a súa xestión ao longo do tempo e as súas tendencias. Así como as interrelacións entre os suxeitos da comunicación: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores. |
A3 A4 A6 A9
|
B3 B8 B9
|
C1 C2
|
Buscar, seleccionar e sistematizar fontes de información de referencia sobre os sectores estudados. Interpretar a información obtida nas devanditas fontes: informes sectoriais, informes económico-financeiros, datos estatísticos. Usar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas para presentar os resultados dos seus traballos correctamente, conforme aos canons das disciplinas da comunicación. |
A4 A6 A9
|
B3 B4 B6 B8
|
C3
|
Traballar en equipo e comunicar as propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio, e ser capaz de integrarse nun proxecto común destinado á obtención de resultados. Respecto solidario cara ás persoas. Tomar decisións, asumir riscos e afrontar con madurez os acertos e erros derivados das mesmas. Orde e método: habilidade para a organización e temporalización das tarefas. Consultar se se necesita orientación: chegar a tempo coas preguntas e as dúbidas.
|
A9
|
B4 B6 B8 B9
|
C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Industrias Culturais |
- Conceptos fundamentais.
- Políticas de comunicación e cultura.
- Hábitos de consumo cultural na sociedade española. |
A industria do videoxogo |
- Antecedentes.
- Mercado dos videoxogos: crecemento e diversificación.
- Tendencias. |
A industria do lecer cultural |
- A identidade cultural europea.
- O patrimonio cultural. |
A industria musical |
- Antecedentes.
- Cadea de valor: creación, produción, difusión, distribución, consumo.
- Tendencias. |
A industria xornalística |
- Antecedentes.
- Datos estructurais.
- Tendencias e retos. |
A industria do libro |
- Antecedentes.
- Datos estructurais.
- Tendencias e retos. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A6 B3 B4 B6 B8 B9 |
26 |
36 |
62 |
Document analysis |
A4 C2 C3 C4 |
6 |
0 |
6 |
Collaborative learning |
A3 A4 A6 A9 B3 B4 B7 C1 |
12 |
24 |
36 |
Workshop |
A4 A6 B9 C2 C3 |
6 |
8 |
14 |
Mixed objective/subjective test |
B3 B5 B9 |
2 |
22 |
24 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Expository lessons in which the main aspects of the thematic blocks that comprise the subject will be explained. One of its objectives is to facilitate the learning of the concepts of this discipline. These sessions will be taught online. |
Document analysis |
Search, selection and systematization of sources of reference information on the industries studied.This analysis will be done in person. This analysis will be done in person. |
Collaborative learning |
Organization of the class into small groups in which the students work together to solve tasks assigned by the teachers to optimize their own learning and that of the other members of the group. They will be face-to-face work |
Workshop |
Practical learning with different objectives and application of different methodologies.These workshops will be face-to-face |
Mixed objective/subjective test |
Exams of the subject. Face-to-face exams of the subject |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
Workshop |
|
Description |
A profesora estará a disposición dos alumnos nas súas horas de titoría e a través do correo electrónico para as necesarias orientacións e seguimento nestas actividades.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
B3 B5 B9 |
Exames.
A súa realización é obrigatoria para optar á avaliación da materia.
|
40 |
Collaborative learning |
A3 A4 A6 A9 B3 B4 B7 C1 |
Traballos en grupo no que se valora tanto o resultado como o proceso.
A cualificación de cada alumno integrante do grupo podería ser diferente en función da súa achega e compromiso.
A participación neste traballo é obrigatoria para optar á avaliación da materia. |
40 |
Workshop |
A4 A6 B9 C2 C3 |
Aprendizaxe práctica aplicada ao traballo en equipo e a consecución de obxectivos.
A participación neste traballo é obrigatoria para optar á avaliación da materia. |
20 |
|
Assessment comments |
Ortografía: as posibles faltas de ortografía nos exames e traballos baixarán de modo significativo a cualificación dos mesmos. Os alumnos deberán consultar semanalmente o Moodle,
porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a
información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e
cualificacións. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: as actividades de avaliación e a súa valoración serán iguais. Os traballos
en grupo previsto poderán facelos individualmente, se é imprescindible. A
través das titorías, a profesora adaptará ás circunstancias do alumno/a ás
datas para realizar as actividades e facilitaralle a orientación
necesaria para cursar a materia.
|
Sources of information |
Basic
|
SGAE (). Anuario SGAE de las artes escénicas, musicales y audiovisuales 2011. Madrid. Fundación Autor-SGAE
COSTA SÁNCHEZ, C. (2017). Cambios y nuevos retos para la industria de la música en España. Telos. Revista de pensamiento sobre Comunicación, Tecnología y Sociedad
SALGADO GARCÍA, F. / ALEJANDRO MARTÍNEZ, V. (2012). Economía de la cultura y la comunicación en la era digital. MEDIA XXI
KAHNEY, L. (2009). En la cabeza de Steve Jobs. La mente detrás de Apple. Barcelona. Gestión 2000
CORDÓN, J.A. (2011). Gutemberg 2.0: la revolución de los libros electrónicos. Vigo: Trea
BUSTAMANTE, E. (coord.) (2003). Hacia un nuevo sistema mundial de comunicación. Gedisa
DURAN, J. y SANCHEZ, L. (ed.) (2008). Industrias de la comunicación audiovisual. Barcelona. Publicacions i edicions Universitat de Barcelona
AEDE (Asociación de Editores de Diarios Españoles) (Anual). Libro blanco de la prensa diaria . Madrid. AEDE
HESMONDHALGH, D. (2007). The Cultural Industries. Londres. SAGE |
|
Complementary
|
MORA-FIGUEROA, B. (2009). El mercado global de la comunicación: éxitos y fracasos. Pamplona. EUNSA
CAMPOS, F. (coord.) (2011). El nuevo escenario mediático. Zamora: Comunicación Social
FRATTINI, E. y COLIAS, Y. (1996). Tiburones de la comunicación: grandes líderes de los grupos multimedia. Madrid. Pirámide
SEOANE, M.C. y SUEIRO, S. (2004). Una historia de El País y del grupo Prisa. De una aventura incierta a una gran industria cultural.. Barcelona. Plaza & Janés |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Law/616G01005 | The Audiovisual Sector/616G01007 | Business/616G01010 |
|
Other comments |
Os alumnos deberán consultar semanalmente o Moodle,
porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a
información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e
cualificacións. |
|