Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Capacidad para planificar, deseñar e producir videoxogos nos diferentes xéneros e plataformas |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12
|
B2 B3 B4 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción |
- Evolución histórica.
- Xéneros.
- Tipos de xogadores.
- Mercado. |
Producción de videoxogos |
- Proceso de produción xeral.
- Equipo e perfís.
- Documentos utilizados durante o proceso.
- Etapas de desenvolvemento. |
A historia no videoxogo |
- Creación da historia.
- Modelos narrativos para videoxogos.
- Diferenzas coa narrativa tradicional.
- A viaxe do heroe como modelo narrativo en videoxogos.
- Elementos no videoxogo para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events.
- Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais. |
Deseño de personaxes |
- Descrición dos personaxes en tres niveis.
- Evolución dos personaxes.
- Interacción e interrelacións entre personaxes. |
Deseño da xogabilidade |
- Modos de xogo.
- Accións e regras.
- Retos e recompensas.
- Descrición dos elementos do xogo.
- Descrición de habilidades e atributos dos personaxes.
- Conceptualización mediante fórmulas e táboas. |
Deseño de niveis |
- Descrición de niveis.
- Estruturación de niveis.
- Localización de elementos do xogo.
- Creación de mapas. |
Interfaces |
- Deseño adaptado á plataforma.
- Deseño do interface visual de xogo.
- Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 |
21 |
0 |
21 |
Case study |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C2 C3 C4 |
12 |
0 |
12 |
Speaking test |
A1 A2 A3 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 |
1 |
0 |
1 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C1 C2 C3 C4 |
7 |
103 |
110 |
Workshop |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 |
0 |
5 |
5 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación dos contidos teóricos de cada tema da asignatura. |
Case study |
Visionado de documentais, vídeos complementarios e videoxogos así como o análise dos mesmos en relación os contidos teóricos de cada tema. |
Speaking test |
Defensa oral dos traballos tutelados frente a un tribunal composto polos profesores da asignatura. |
Supervised projects |
Dous traballos individuales:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de diseño dun videoxogo
|
Workshop |
Proba e experimentación de distintos videoxogos relacionados con contidos da teoría. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Speaking test |
Supervised projects |
|
Description |
Tutorías de seguemento e corrección para todos os traballos tutelados. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Speaking test |
A1 A2 A3 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 |
Presentación e defensa oral dos traballos tutelados (documentos de concepto e deseño) ante os profesores da asignatura.
A presentación deberá ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura. Unha maña presentación implica o suspenso da asignatura. |
10 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C1 C2 C3 C4 |
Dous traballos que poderán facerse de forma individual ou en grupos de un número máximos de duas persoas:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de deseño dun videoxogo
Os traballos deberán ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura. |
90 |
|
Assessment comments |
A calificación será única non guardándose partes soltas para as convocatorias seguintes. As faltas de ortografía e gramática se terán en conta na calificación. Un traballo con faltas de ortografía non se considerará aceptable e se calificará con un suspenso. Deben de entregarse todos os traballos tutelados para aprobar a materia. En caso de non entregarse algún dos traballos, a materia cualificarase cun suspenso. Os traballos deberán de entregarse con todas as seccións que se piden e os traballos incompletos avaliaranse cun 0. No caso da proba oral, todos os alumnos que se presenten á devandita convocatoria deberán asistir á duración completa de toda a proba, chegando antes do comezo da mesma e asistindo a todas as presentacións da devandita convocatoria. A mala presentación dos traballos (documento mal estruturado, índices erróneos, fontes de texto de tamaño aleatorio, textos cortados, imaxes pouco lexibles, mala redacción, etc.) afectará negativamente na cualificación dos mesmos ata o punto de poder ser cualificados cun suspenso.
|
Sources of information |
Basic
|
Raph Koster (2004). A Theory of Fun for Game Design. Paraglyph Press
Raph Koster (2013). A Theory of Fun for Game Design. Second Edition. O'Reilly Media
Andrew Rollings, Ernest Adams (2003). Andrew Rollings and Ernest Adams on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2003). Chris Crawford on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2004). Chris Crawford on Interactive Storytelling. New Riders Games
Ernest Adams (2009). Fundamentals of Game Design (2nd Edition). New Riders Press
(). Gamasutra. The Art & Business of Making Games. http://www.gamasutra.com
Tracy Fullerton (2014). Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games, Third Edition. CRC Press
Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: An Introduction (Segunda edición). Delmar Cengage Learning; 002 edition
Kevin Saunders, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Interface Design. Delmar Cengage Learning
Jeannie Novak , Travis Castillo (2008). Game Development Essentials: Game Level Design. Delmar Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: Game Project Management. Delmar Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Delmar Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Delmar Cengage Learning
Todd Gantzler (2004). Game Development Essentials: Video Game Art. Delmar Cengage Learning
(). GameDev.net. http://www.gamedev.net
GDC YouTube Channel (). GDC YouTube Channel. https://www.youtube.com/channel/UC0JB7TSe49lg56u6qH8y_MQ
(). International Game Developers Association. http://www.igda.org
Scott Rogers (2014). Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Second Edition. Wiley
Katie Salen (2004). Rules of Play: Game Design Fundamentals. The MIT Press
Jesse Schell (2014). The Art of Game Design: A Book of Lenses, Second Edition. CRC PRess
Flint Dille, John Zuur Platten (2008). The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design. Lone Eagle |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Graphic Expression/616G01004 | The Audiovisual Sector/616G01007 | Applied Design/616G01015 | Screenplay Writing/616G01018 | Art Direction and Production Design/616G01025 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Final Dissertation/616G01034 | 3D Interaction/616G01044 |
|
|