Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
E07 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente. |
A8 |
E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
T01 - Capacidade de análise e síntese |
C2 |
T02 - Capacidade de organización e planificación |
C3 |
T03 - Comunicación oral e escrita |
C4 |
T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 |
T05 - Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06 - Resolución de problemas |
C7 |
T07 - Toma de decisións |
C8 |
T08 - Aprendizaxe autónoma |
C9 |
T09 - Creatividade |
C14 |
T14 - Sensibilidade estética |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
CM6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas aos que deben enfrontarse, así como descubrir os límites do coñecemento na área da tecnoloxía na arquitectura, para plantexar unha investigación que a faga avanzar. |
AP7 AP8
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CP1 CP6 CP7 CP8 CP9
|
AP3 Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para innovar en todolo relativo á analise, control da calidade, definición de condicións de mantemento e reparación das estruturas de edificación, e das cimentacións. |
AP8
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
|
AP6 Conservación da obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para innovar en todolo realtivo a analise, control da calidade e definición das condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP14
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. A investigación tecnolóxica en arquitectura |
Planteamentos iniciais
A tese de doutoramento.
|
2. A investigación tecnolóxica en arquitectura |
Recursos bibliográficos
Recursos en liña
|
3. A investigación en estruturas |
Marco xeral
Investigacións recentes
|
4. A investigación en construción |
Marco xeral
Investigacións recentes
|
5. A investigación en instalacións |
Marco xeral
Investigacións recentes
|
6. Servicios Xeráis de Apoio á Investigación (SXAIN) |
Visita aos distintos departamentos |
7. Centro de Innovación Tecnolóxica en Edificación e Enxeñería Civil (CITEEC) |
Visita aos distintos departamentos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 |
6 |
0 |
6 |
Estudo de casos |
C6 C7 C8 C9 C14 |
15 |
0 |
15 |
Traballos tutelados |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
0 |
52 |
52 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Esta materia precisa trasmitir coñecementos, definir conceptos, explorar unha realidade, a científica que resulta nova a univeristarios con formación eminentemente técnica e artística, pero non científica.
Nestas sesións maxistrais perseguese encher ese baleiro. |
Estudo de casos |
A materia quedaría plantexada só dun xeito teórico se non se familiarizara aos estudantes con investigacións concretas, coa metodoloxía a seguir na formalización de proxectos de investigación, e sobre todo, cos documentos que forman a tese de doutoramento. Có estudo de casos pretendese complementar con casos prácticos os conoñecementos xa explicados. |
Traballos tutelados |
Plantexamento por parte do estudante dun traballo de investigación orixinal, a modo de proxecto de tesis doctoral tecnolóxica que puidera ser desenvolvida na Escola de Arquitectura da UDC. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
1. Sesión maxistral. Procurarase implicar a cada estudante nas explicacións teóricas, fomentando a súa participación.
2. Traballos tutelados. O exercicio práctico será tutelado dende o inicio, con correccións periódicas previamente establecidas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
Se valorará a adecuación do proxecto de investigación aos estándares científicos habituais, con especial atención á correción do sistema de citas empregado. |
90 |
Sesión maxistral |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 |
Dado o carácter presencial do Mestrado, nesta materia como en las restantes materias que integran o presente postgrado, esíxese unha asistencia non inferior ao 80% relativa á totalidade das sesións presenciais programadas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
A esixencia xeral de asistencia non terá efecto cós estudantes que teñan recoñecida unha adicación a tempo parcial segundo a norma
que regula o réxime de adicación ao estudo e a permanencia e a
progresión dos estudantes de grao e mestrado universitario na UDC. O seguemento
do curso e autoría de traballos verificarase có cumprimento de titorías
obrigatorias.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Eco, Umberto. 1977. Cómo se hace una
tesis. |
Bibliografía complementaria
|
|
Chinneck, John W. 2006. How to
organize your thesis? Easterbrook, Steve. 2012. How thesis
get written: some cool tips. ETH Zurich. 2020. Doctoral Thesis
& Doctoral examination. Kung, H.T. 1987. Useful things to know
about Ph.D. thesis research. Levine, Joseph. 2020. Writing and
presenting your thesis or dissertation. The University of Queensland. 2019. Thesis
writing tips. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Esta materia sirve como complemento formativo para o Programa de Doutoramento "Arquitectura e Urbanismo" da ETSAC. |
|