Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
PROXECTOS DE EXECUCIÓN: aptitude ou capacidade para elaborar proxectos integrais de execución de edificios e espazos urbanos en grao de definición suficiente para a súa completa posta en obra e equipamento de servizos e instalacións. |
A6 |
PROXECTO DE ESTRUTURAS: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar as solucións estruturais, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A11 |
XESTIÓN DE NORMAS CONSTRUCTIVAS: aptitude ou capacidade para aplicar as normas de construción, de homologación, de protección, de mantemento, de seguridade e de cálculo nos proxectos integrados e na execución, tanto de obras de edificación como de espazos urbanos. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Toma de decisións. |
B13 |
Imaxinación. |
B14 |
Habilidade gráfica xeral. |
B19 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
B21 |
Intuición mecánica. |
B22 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas. |
B24 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B28 |
Comprensión numérica. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Redacción de un proyecto de estructuras competente mediante la utlilización de diverso software de diseño, analisis y representación estructural. |
A2 A6 A11
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B19 B21 B22 B24
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Compresión de procesos B.I.M. (Building Information Modelling) en especial los orientados a la idealización y analisis estructural. |
A2 A6 A11
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B19 B21 B22 B24 B28
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Manejo adecuado de herramientas de idealización basadas en plataformas de uso libre que permitan el desarrollo de algoritmos de generación parametrica de elementos estructurales. |
A2 A6 A11
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B19 B21 B22 B24
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Capacidad de creación de modelos a escala reducida que permitan una evaluación estructural con el apoyo de herramientas de fabricación digital |
A2 A6 A11
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B19 B21 B22 B24 B28
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El proyecto de Estructuras |
Diseño estructural.Condicionantes
Analisis estructural
Normativa
Documentación del proyecto de estructuras
BIM Execution Plan |
S-BIM. Structural BIM.
Modelo estructural. |
Objetivos del modelo de información del edificio.
Modelo arquitectónico y modelo analítico
Contenido
Generación
Analisis
Documentación
|
Herramientas de diseño conceptual y paramétrico. |
Grashopper
Kangaroo
Karamba
Dynamo sobre Revit
Interacción Revit - Dynamo - Flux - Excel |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A2 A6 A11 B28 B24 B22 B21 B19 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
42 |
69.5 |
111.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
NOTA: ESTA ASIGNATURA PERTENECE A UN PLAN DE ESTUDIOS EN EXTINCIÓN, POR LO QUE LOS ALUMNOS SERÁN EVALUADOS MEDIANTE UN EXAMEN FINAL. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Se atenderá a la necesidades del alumno para lograr un correcto desarrollo del trabajo. La atención personalizada necesariamente se realizará de forma secuencial, incidiendo especialmente en la primeras etapas del cuatrimestre al objeto de alcanzar en esta fase las capacidades y aptitudes necesarias para lograr el manejo competente de las herramientas informáticas de analisis e idealización estructural. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A2 A6 A11 B28 B24 B22 B21 B19 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Prueba objetiva |
100 |
|
Observacións avaliación |
NOTA: ESTA ASIGNATURA PERTENECE A UN PLAN DE ESTUDIOS EN EXTINCIÓN, NO HAY ALUMNOS MATRICULADOS EN LA MATERIA
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Soler, Vicente; Liebana, Oscar (2014). Basic course Grasshopper. Tool Training. Arquitectura UE
Donato, Dario (2012). Contaminazioni creative digitali. Spatialconnection(s)
Vandezande, James (2013). Mastering Autodesk Revit Architecture 2014. Sybex. Wiley Publishing, Inc.
S. Weir, Thomas (2009). Mastering Revit Structure 2010. Wiley Publishing, Inc.
Tedeschi, Arturo (2011). Parametric Architecture with Grasshopper. Brienza : Le Penseur, 2011
Moss, Elise (2013). Revit Structure 2014 Basics. SDC Publications |
Dynamo. Open source graphical programming for design Grasshopper. Basic course Grasshopper. Soler, Vicente; Liebana, Oscar. Creative Commons Parametric Engineering, Heimrath, Moritz |
Bibliografía complementaria
|
|
Normalización del nivel de desarrollo de modelos S-BIM. Liebana, Oscar |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Estruturas 1/630G01019 | Estruturas 2/630G01023 | Estruturas 3/630G01028 | Estruturas 4/630G01034 | Estruturas 5/630G01038 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Proxecto fin de grao/630G01059 |
|
Observacións |
Conocimiento de la Estática, la Elasticidad y la Resistencia de Materiales. Conocimiento del análisis estructural y los métodos de cálculo. Conocimiento de las diferentes tipologías y materiales estructurales. Conocimiento de los métodos de dimensionado. Conocimiento de programas de Diseño Asistido por Ordenador. |
|